نکاتی کلیدی در طراحی وب سایت چیست؟

  • توسط رضایی
  • 1 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
نکاتی کلیدی در طراحی وب سایت چیست؟

امروزه در دنیای اینترنت ساختن یک وب سایت حرفه ای اهمیت زیادی دارد و بسیاری از شرکت ها برای ایجاو تعاملات بهتر و همچنین پاسخگویی مناسب تر نسبت به طراحی وب سایت اقدام کرده اند. اما نکاتی کلیدی وجود دارند که شما باید برای کسب موفقیت هر چه بیشتر به آن ها اهمیت دهید. در ادامه با ما همراه باشید.

تعیین اهداف وب سایت

اولین گام شما برای ایجاد یک سایت مناسب این است که اهداف سایت خود را مشخص کنید. پس بهتر است از همان آغاز کار خدماتی که قرار است توسط سایت شما به مشتریانتان داده شود را مشخص نمایید.

توجه به اصول UI و UX

رابط کاربری UI و تجربه کاربری UX از موارد مهمی هستند که شما باید برای طراحی سایت به آن ها توجه کنید. قطعا یک وب سایت بدون در نظر گرفتن این موارد کاربران زیادی را از دست خواهد داد و احتمال شکست در پروژه شما را افزایش خواهد داد.

بهینه سازی تصاویر وب سایت

تصاویر وب سایت شما باید بهینه شده باشد تا علاوه بر بارگذاری مناسب، کیفیت خود را حفظ کنند و کاربران بتوانند در کمترین زمان به عکسی با کیفیت مناسب در سایت شما دست پیدا کنند.

سئو و بهینه سازی

شاید این بخش در بسیاری از سایت ها مورد توجه قرار نمی گیرد اما حقیقت این است که امروزه شرکت های زیادی هستند که در راستای سئو و بهینه سازی با رقبای خود در جدال هستند. قطعا توجه به این مورد می تواند بخش مهمی از بازاریابی اینترنتی شرکت شما را تامین نماید.

پلتفرم مورد استفاده

بخش مهم دیگری که هنگام طراحی سایت باید به آن توجه داشت پلتفرمی است که می خواهید بر مبنای آن سایت خود را بنا کنید. قطعا سیستم های زیادی برای این امر وجود دارند اما این که سایت شما بر مبنای کدام پلتفرم پیاده سازی شود نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات کافی در زمینه برنامه نویسی دارد.

به نظر شما چه نکات کلیدی دیگری در این زمینه وجود دارند؟

نکاتی کلیدی در طراحی وب سایت چیست؟ 0از 5براساس 0 رای

1 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

6 + 6 =

پربازدیدترین ها