طراحی سایت شبیه باما

  • توسط رضایی
  • 0 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی سایت شبیه باما

شما مشتریان گرامی می توانید برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره آنلاین هم اکنون با ما در تماس باشید.

در این مقاله قصد داریم به بررسی سایت باما و اینکه چگونه می‌توان چنین سایتی داشت بپردازیم. باما یک سایت برای خرید و فروش خودرو است. ممکن است سایت های زیادی در زمینه فروش خودرو وجود داشته باشند که به صورت اختصاصی برای یک شرکت یا به عنوان بستری برای خرید و فروش خودرو استفاده می‌شوند. اما چه چیزی باعث تفاوت سایت باما شده است؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی سایت باما بپردازیم. 

سادگی

باما یک سایت با طاهری بسیار ساده است. این سادگی به معنای کاربر پسند نبودن نیست. با اینکه سایت ظاهر خاصی ندارد اما همه امکانات در آن تعبیه شده است و کار با سایت و امکانات آن برای کاربر بسیار راحت خواهد بود. به طور کلی سایت از لحاظ امکانات هوشمندانه طراحی شده است اما می‌توانست ظاهری به مراتب بهتر و جالبتر داشته باشد. پس اگر شما می‌خواهید چنین سایتی طراحی کنید بهتر است به فکر زیبایی های بصری سایت نیز باشید.

دسته بندی های کامل

در باما شاهد دسته بندی های کاملی هستیم. هر دسته خود به دسته‌های کوچکتری تقسیم شده و باعث می‌شود کاربر راحتتر دسته مورد پسند خود را انتخاب کرده و ماشین مورد نظر خود را انتخاب کند. تعداد آگهی ها در هر دسته بندی نیز مشخص شده است. دسته بندی های کلی بر اساس استان، شاسی، وضعیت ماشین، گیربکس، دیفرانسیل، وضعیت بدنه، برند، سوخت، موارد خاص و رنگ تقسیم بندی شده. این موارد که نام بردیم دسته بندی‌های کلی هستند که خود به دسته های ریزتری تقسیم شده‌اند. پس حتما متوجه شده‌اید دسته بندی ها چقدر کامل هستند.

جستجو و فیلتر

برای جستجو بر اساس فیلتر شما می‌توانید برند، مدل، بازه سال تولید خودرو، بازه کارکرد، بازه قیمت، نحوه پرداخت پول را وارد کرده و جستجو را انجام دهید. این جستجوی پیشرفته به کاربر کمک می‌کند که به راحتی به خودروهای مد نظر خود دست پیدا کند. 

صفحه اصلی

تمام آگهی ها در صفحه اصلی وجود دارند. سایت به دو بخش خرید و فروش خودرو تقسیم بندی شده است. در میانه سایت اخبار و اطلاعات وبلاگ سایت را می‌بینید که می‌توانید در صورت علاقه به مطالعه آنها بپردازید. به علاوه امکان عضویت و نکمیل پروفایل در سایت باما وجود دارد.

طراحی سایت شبیه به باما

شرکت نوپرداز آمادگی ارائه خدمات و طراحی سایت شبیه به باما و حتی با ظاهر بهتر و وبلاگی حرفه‌ای تر است. تمامی امکاناتی که در سایت باما وجود دارند در سایت مد نظر مشتری گنجانده شده به علاوه اینکه سایت به صورت واکنشگرا طراحی شده و با تبلت و گوشی‌های هوشمند نیز منطبق است.

منبع: شرکت طراحی سایت نوپرداز

طراحی سایت شبیه باما 0از 5براساس 0 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

1 + 4 =

پربازدیدترین ها