طراحی وب سایت با استفاده از HTML و CSS

  • توسط صادقی
  • 0 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی وب سایت با استفاده از HTML و CSS

HTML و CSS نقش اصلی در طراحی وب سایت ها را دارند و بدون استفاده از آن ها هیچ وب سایتی قابل پیاده سازی نخواهد بود. HTML و CSS برای معرفی المان­ ها و عناصر مختلف و ایجاد ظاهر دلخواه در طراحی سایت استفاده می­ شوند. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره طراحی وب سایت با استفاده از HTML و CSS با ما در تماس باشید.

HTML یک زبان برنامه نویسی نیست. اما زبانی است که مرورگر آن را متوجه می­شود. اگر بخواهید یک وب سایت تنها با HTML و CSSطراحی کنید، سایت تنها استاتیک خواهد بود. به همین دلیل از زبان های مختلفی مانند PHP برای طراحی سایت استفاده می شود، سپس PHP ترجمه شده و به HTML تبدیل می­شود تا برای مرورگر قابل فهم باشد.

روش های آموزش HTML و CSS برای طراحی سایت

زبان های HTML و CSS در طراحی سایت بسیار مهم هستند. اگر قصد دارید که طراحی سایت با استفاده از HTML و CSS را یاد بگیرید، بهتر است از این ها شروع کنید. برای آموزش CSS و HTML فایل ها و ویدئو های بسیاری در اینترنت وجود دارند. حتی سایت های زیادی نظیر W3Schools آموزش HTML و CSS می دهند. روش دیگر این است که پروژه های دیگران را ببینید و تحلیل کنید. بعد از آن خودتان باید دست به کار شوید و برای خود پروژه تعیین کنید تا بتوانید تسلط کافی پیدا کنید. در این میان استفاده از کلاس ها آموزشی نیز می تواند مفید باشد.

کاربرد CSS در طراحی سایت

طراحی وب سایت CSS 

Cascade Style Sheet یا همان CSS برای زیباتر کردن ظاهر سایت طراحی شده است. قبل از طراحی CSS برای طراحی ظاهر سایت از jаvascript استفاده می­شد. مشکل این زبان سختی بسیار آن بود. اما با طراحی CSS کار طراحی ظاهر سایت بسیار راحتتر شد. برای استفاده از کدهای CSS شما نیاز به ایجاد یک صفحه HTML دارید.

کاربرد HTML در طراحی سایت

طراحی سایت HTML 

Hyper text markup language یا همان HTML زبان نشانه گذاری با تگ گذاری است. زبان های HTML با تگ HTML شروع می شوند و با تگ HTML نیز پایان می یابند. برای کار با HTML نیازی به نرم افزار خاصی ندارید و با notpad هم می­توانید کار کنید. اما بهترین برنامه برای طراحی سایت با HTML استفاده از نرم افزار visual C# قسمت ASP.Net  است.

منبع: طراحی وب سایت نوپرداز

طراحی وب سایت با استفاده از HTML و CSS 4از 5براساس 171 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

13 + 3 =

پربازدیدترین ها