طراحی سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا

  • توسط جهانی
  • 2 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
 طراحی سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا

در عصری قرارداریم که تمامی کارها را می توان با اینترنت انجام داد. شاید باورتان نشود که حتی سفارش غذا به صورت اینترنتی نیز انجام می شود و حتی طرفداران بیشتری دارد. پس لزوم طراحی سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. انواع رستوران ها و فست فود ها می توانند برای گسترش کار خود اقدام به طراحی سایت سفارش آنلاین غذا کنند. به علاوه سایت ها و حتی اپلیکیشن هایی نیز وجود دارند که کاربر می تواند از بین رستوران های مختلف یکی را انتخاب و غذا را سفارش دهد. به عبارت دیگر رستوران های مختلف همگی می توانند از این سایت ها یا اپلیکیشن ها استفاده کنند.

در طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا یکی از موارد مهمی که باید مورد توجه قرار داد، استفاده از پلتفرمی با سرعت و حجم مناسب است. اغلب کاربران اپلیکیشن هایی را که سرعت مناسبی ندارد و یا کاربرد آن با مشکل مواجه می شود را پس از مدتی حذف خواهند کرد. در محصول اپلیکیشن سفارش غذا که توسط شرکت نوپرداز پیاده سازی گردیده است، امکان توسعه و گسترش امکانات اپلیکیشن نیز وجود دارد. 

پنل حرفه ای سایت طوری ساخته شده است تا کار با بخش ادمین اپلیکیشن بسیار ساده بوده و ساخت API های سفارشی برای اپلیکیشن نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید.

طراحی سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا یک ایده خوب برای جذب مشتری

خب همانطور که گفتیم امروزه مردم بیشتر از اینترنت برای انجام کارهای خود استفاده می کنند. به علت کمبود وقت نیز نیاز سفارش غذا از رستوران ها بیشتر شده است. دیگر افراد برای خرید یا سفارش غذا به رستوران ها نمی روند. برای اینکار استفاده از روش های تماس تلفنی یا سفارش اینترنتی محبوب تر است. و البته روش سفارش اینترنتی به این علت که کاربر می تواند منوها را به راحتی مشاهده کرده محبوبیت بیشتری دارند.

در تصویر زیر یکی از محصولات طراحی اپلیکیشن سفارش غذا شرکت نوپرداز در این زمینه را مشاهده می فرمایید:

طراحی سایت سفارش آنلاین غذا 

طراحی سایت سفارش غذا برای رستوران علاوه بر اینکه می تواند از سطح اینترنت مشتری جذب کند و ارزش و اعتبار رستوران را بالا ببرد، برای رستوران های کوچک که با کمبود جا مواجه هستند می تواند بسیار کاربردی باشد.

امکانات لازم برای یک سایت سفارش غذا

حال باید ببینیم یک سایت سفارش غذا، برای موفقیت و جذب مشتری بیش تر چگونه باید طراحی شود و چه امکاناتی باید داشته باشد. پس برای داشتن سایتی خوب با امکانات بالا با ما همراه باشید.

  • معرفی رستوران
  • قسمت تماس با ما
  • انواع منوها به همراه توضیحات کامل شامل مواد تشکیل دهنده
  • قیمت غذاهای مختلف
  • تصاویر مختلف از غذاها
  • متصل بودن به درگاه های اینترنتی
  • وبلاگ
  • منوهای ساده و جذاب که به راحتی در دسترس باشند.

سئو و رسپانسیو بودن دو نکته مهم در طراحی سایت سفارش غذا

در طراحی سایت سفارش آنلاین غذا باید به رسپانسیو بودن سایت اهمیت خاصی قائل شوید. مطمئن باشید بیشتر مشتریان شما از طریق گوشی موبایل خود دست به سفارش غذا می زنند. پس اگر میخواهید هزینه شما برای طراحی سایت بیهوده نباشد حتما به این نکته توجه کنید.

به علاوه سئو و بهینه سازی سایت هم نکته ای است که به توجه بسیاری نیاز دارد. اهمیت سئو سایت بر هیچکس پوشیده نیست. پس اگر می خواهید کاربران زمانی که به دنبال سفارش غذا هستند سایت شما در صفحه اول گوگل باشد از یک سئوکار کمک بگیرید.

متخصصان ما در تمامی ساعات کاری پاسخگوی سوالات و سفارشات مشتریان گرامی خواهند بود.

 طراحی سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا 4از 5براساس 102 رای

2 دیدگاه

  • وفا

    وااای این اپلیکیشن ها و سایت های سفارش غذا خیلی خوب هستن آدم هر جا که خست راحت میتونه سفارش بده من حتی یه بار قهوه سفارش دادم واقعا عالی بود

    پاسخ
  • جوادی

    چقدر اخیرا اپلیکیشن های سفارش آنلاین برای غذا زیاد شدن. به نظر من اسنپ فود عالیه ولی خوب الان خیلی از فروشگاه ها از اپلیکشن های دیگه ای استفاده می کنند.

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

6 + 1 =

پربازدیدترین ها