طراحی سایت حراجی و مزایده آنلاین

  • توسط کربلایی
  • 3 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی سایت حراجی و مزایده آنلاین

طراحی سایت حراجی و مزایده آنلاین به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از اصول برنامه نویسی و طراحی سایت روز دنیا پیاده سازی می گردد. تمامی بخش های طراحی و توسعه توسط تیم نوپرداز و بر پایه اصول حرفه ای انجام خواهد شد. در صورتی که قصد پیاده سازی یک وب سایت حراجی حرفه ای را دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید.

با گسترش اینترنت در کشورمان و افزایش محبوبیت آن نزد مردم شاهد این موضوع بودیم که سایت های جدیدی به وجود آمدند که خود را حراجی معرفی کردند. یک حراجی آنلاین وب سایتی است که دایره وسیعی از کالا ها با تخفیفات ویژه در آن قرار دارند. طراحی سایت حراجی و مزایده آنلاین خرید محصولات مورد نیاز را برای بسیاری از افراد آسان تر کرده است. در حقیقت این مدل وبسایت ها یک بازار اینترنتی هستند که سایت eBay یکی از معروف ترین نمونه های خارجی است.

طراحی سایت حراجی ریسپانسیو

سایت های حراجی همواره مشتریان و کاربرانی دارند که با دستگاه های مختلفی به این وب سایت ها مراجعه می کنند. یکی از مزایای مهم طراحی سایت حراجی ریسپانسیو قابلیت نمایش آن در دستگاه های مختلف می باشد. به همین جهت بررسی و پیمایش سایت شما به راحتی برای تمام بازدید کنندگان میسر خواهد بود و رضایت بیشتر آن ها را در پی خواهد داشت.

ویژگی های سایت های حراجی آنلاین

از مهم ترین ویژگی های سایت های حراجی آنلاین این است که در آن ها یک یا چند محصول به فروش می رسند. هر مزایده یک پیشنهادی برای خرید حساب می شود و برنده هر مزایده باید هزینه محصولی را که خریده پرداخت نماید. در حراجی های سنتی متصدی فروش محصولات وجود داشت ولی در حراجی های آنلاین این شخص وجود ندارد و تمام وقایع به صورت آنلاین روی می دهد.

در حراجی های آنلاین از روش های مختلفی استفاده می شود، اما در هر کدام از روش ها فروشندگان برای اینکه بتوانند محصولات خود را به مزایده بگذارند باید ابتدا در وب سایت ثبت نام نمایند. سپس می توانند برای به حرج گذاشتن محصولات خود اقدام نمایند.

تعریف حراج و مزایده

برخی از متخصصات اعتقاد دارند که واژه حراج عربی بوده و برخی دیگر بر فارسی بودن آن اعتقاد دارند. حراج در حقیقت به فروش گذاشتن جنسی در میان همه و فروش آن به کسی که بیشترین هزینه را بپردازد می گویند. برخی نیز فروش محصولی با قیمت کمتر را حراج می گویند.

مزایده در واقع نوعی معامله تعریف می شود که شخص فروشنده ابتدا یک قیمت حداقلی برای محصول خود تعیین می کند و در ادامه خریداران نیز قیمت های بالاتر را برای خرید آن کالا ارائه می دهند و هر کس قیمت بیشتری را پیشنهاد داد، محصول را خریداری می کند.

جهت سفارش طراحی سایت مزایده آنلاین با متخصصان شرکت نوپرداز در تماس باشید.

طراحی سایت حراجی و مزایده آنلاین 4از 5براساس 273 رای

3 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

15 + 7 =

پربازدیدترین ها