طراحی فروشگاه اختصاصی با فروشگاه ساز

  • توسط جهانی
  • 1 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی فروشگاه اختصاصی با فروشگاه ساز

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای نوپرداز به صورت اختصاصی تاثیر بسیار زیادی در افزایش میزان فروش دارد. زیرا امروزه با توجه به سبک زندگی شهری، ترافیک، آلودگی هوا غیره، مردم کمتر علاقه مند هستند برای خرید خارج از خانه وقت بگذرانند و به دنبال کالای مورد نظر خود بگردند. امروزه مردم ترجیح می دهند در خانه و یا اداره خود، با آرامش در هوایی مناسب بنشینند و به بررسی و انتخاب کالای مورد نظرشان بپردازند. پس فروشگاه ها برای موفقیت و افزایش مشتریان خود، باید یک فروشگاه اینترنتی نیز داشته باشند.

چرا طراحی فروشگاه به صورت اختصاصی؟

حالا که اهمیت طراحی فروشگاه اینترنتی برای فروش بیشتر مشخص شد؛ این سوال پیش می آید که چگونه یک فروشگاه مناسب طراحی کنیم؟ چرا طراحی فروشگاه اختصاصی بهتر است؟ امروزه برای ساخت فروشگاه ها انواع فروشگاه ساز های حرفه ای وجود دارند. با این فروشگاه ساز ها به راحتی می توانید سایت فروشگاه اینترنتی خود را بسازید. به علاوه فروشگاه سازها هزینه های طراحی سایت فروشگاهی را پایین می آورند و امکانات فراوانی نیز دارند. با این حال چرا به طراحی سایت به صورت اختصاصی تاکید می شود؟ اگر کسب و کار بزرگی دارید. اگر سئو سایت و قرار گرفتن در صفحات اول گوگل برایتان اهمیت دارد. اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی مطابق با سلیقه خودتان و با امکانات ویژه داشته باشید. اگر می خواهید قالب سایتتان تنها مختص خودتان باشد و آن را نمادی از یک برند کنید؛ نیاز به طراحی فروشگاه به صورت اختصاصی خواهید داشت.

نکات مهم سئو فروشگاه های اینترنتی

مهمترین نکته که باید در طراحی سایت فروشگاهی مد نظر داشته باشید؛ رسپانسیو بودن سایت شما می باشد. این نکته در سئو سایت شما نیز تاثیر بسیاری خواهد داشت. زیرا بیشتر کاربران اینترنت و فروشگاه های اینترنتی از طریق گوشی های هوشمند و تبلت های خود به جستجو در فضای اینترنت می پردازند.

بعد از طراحی یک سایت فروشگاهی زیبا، ساده و کارآمد نوبت به سئو و بهینه سازی سایت شما می رسد. اگر سایت فروشگاهی شما به صورت اختصاصی طراحی شده باشد، کار شما بسیار راحت تر است. زیرا کدهای سایت نیز برای سئو بهینه سازی شده اند. در مرحله بعد باید به تولید محتوای مفید و کاربردی برای سایت توجه باشید. برای یک سایت فروشگاهی، توضیح محصولات، ویژگی ها، کاربرد ها و مقایسه کالاها و تمام چیزهایی که می توانند کاربران را در خرید راهنمایی کنند می تواند مفید واقع شود.

سعی کنید از تصاویر محصولات از تمام زوایا در سایت استفاده کنید. اگر تصاویر را خودتان تهیه کنید و لوگوی فروشگاهتان را نیز در تصاویر درج کنید، باعث اعتبار بیشتر سایت و تصاویر می شود. علاوه بر تصاویر بارگذاری ویدئوهای مفید و کاربردی در زمینه محصولاتی که ارائه می کنید می تواند مفید واقع شود.

نکات زیادی برای سئو و بهینه سازی سایت وجود دارد، که ما به چند نکته مهم اشاره کردیم. اما سئو و بهینه سازی سایت یک علم است و هر روز تغییر می کند، زیرا الگوریتم های گوگل همیشه در حال به روز رسانی می باشند. پس بهتر است برای موفقیت فروشگاه خود و قرارگیری در صفحات اول گوگل از یک متخصص سئو کمک بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

طراحی فروشگاه اختصاصی با فروشگاه ساز 4از 5براساس 122 رای

1 دیدگاه

  • سونیا

    فروشگاه اینترنتی اگه به صورت اختصاصی طراحی بشه هزینه بالایی داره ولی نتیجه بهتره . در هر صورت مقایسه بین فروشگاه ساز ها یا طراحی اختصاصی خیلی سخته

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

10 + 15 =

پربازدیدترین ها