سفارش ساخت وب سایت نوبت دهی

  • توسط کربلایی
  • 1 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
سفارش ساخت وب سایت نوبت دهی

سایت های نوبت دهی برای برخی سازمان ها استفاده می شوند و مزایای بسیاری دارند. یکی از مزایای آن گرفتن نوبت به آسانی در هر مکانی بدون نیاز به رفت و آمد است. به خصوص که امروزه ترافیک های شهری وقت زیادی را تلف می کنند. سامانه های نوبت دهی بیشتر برای بیمارستان ها و پزشکان کاربرد دارد. البته این به این معنا نیست که سایر سازمان ها نمی توانند از سامانه های نوبت دهی استفاده کنند. همه سازمان هایی که برای ارائه خدمات بهتر به کاربرانشان نیازمند نوبت دهی هستند؛ می توانند از سایت های نوبت دهی استفاده کنند. با این کار از بسیاری مراجعه های غیر ضروری کاسته می شود. سامانه نوبت دهی پزشکی ویزیطب یکی از نمونه کار های حرفه ای شرکت نوپرداز در زمینه ساخت سایت های نوبت دهی است.

جهت سفارش ساخت وب سایت نوبت دهی با ما در تماس باشید.

امکاناتی که سایت های نوبت دهی باید دارا باشند

انتخاب مکان

با استفاده از این سایت ها می توان نزدیک ترین شعبه از سازمان مورد نظر یا مطب را انتخاب کرد. زیرا سامانه های نوبت دهی با تقسیم بندی های مکانی، موجب می شوند به راحتی نزدیک ترین مکان را انتخاب کرد. البته برای سایت های نوبت دهی که فقط برای یک پزشک یا سازمانی تنها با یک شعبه ساخته می شوند؛ نیازی به این گزینه نیست.

انتخاب تاریخ

باید سامانه های نوبت دهی آنلاین تقویم هایی داشته باشند تا کاربر تاریخ مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کند. وجود این بخش ضروری است و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

انتخاب ساعت

در مرحله بعدی باید با توجه به تاریخ انتخاب شده، ساعت مراجع نیز مشخص شود. در این قسمت کاربر می تواند خودش ساعت مورد نظر را در صورت خالی بودن انتخاب کند. یا با توجه به روند کاری سازمان ساعاتی برای مراجعه حضوری توسط سامانه به کاربر اعلام شود.

ثبت اطلاعات

در مرحله آخر پس از انتخاب تاریخ و ساعت مراجعه حضوری کاربر، با توجه به خدمات و نیازهای سازمان یا مطب می توان اطلاعاتی را از کاربر درخواست کرد. این اطلاعات ثبت می شوند و در هنگام مراجعه حضوری تطبیق داده می شوند. برای مثال می توان ثبت اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ... را از کاربر درخواست کرد.

امکانات ویژه برای سایت های نوبت دهی پزشکان

در این سایت ها معرفی کامل پزشک و تخصصشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر سایت نوبت دهی برای یک بیمارستان یا درمانگاه است. کلینیک های مختلف را باید از هم تفکیک کرد و نام پزشکان مربوطه را در کلینیک مختص به آن ها دسته بندی کرد تا کار برای کاربران راحت تر باشد.

از ویژگی های مفید دیگری که اینگونه سایت ها میتوانند داشته باشند؛ دادن یک کد پیگیری به بیماران است. با این کار در زمان مراجعه حضوری عملیات ویزیت کردن به سرعت انجام می شود.

علاوه بر این امکانات تمام موارد اختصاصی نیز قابلیت پیاده سازی بر روی سایت سفارش داده شده را توسط تیم برنامه نویسی نوپرداز خواهد داشت.

سفارش ساخت وب سایت نوبت دهی 4از 5براساس 272 رای

1 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

4 + 9 =

پربازدیدترین ها