آموزش ساخت ایمیل info در هاست سی پنل

  • توسط
  • 0 دیدگاه
  • آموزش ها
آموزش ساخت ایمیل info در هاست سی پنل

در این مقاله به شما آموزش ساخت ایمیل info در هاست cpanel آموزش داده میشه که به راحتی از طریق هاست سی پنل سایتتون یک ایمیل info یا ایمیلی که بتونین به صورت رسمی با کاربراتون ارتباط داشته باشین و نام سایتتون روش باشه رو ایجاد کنین.

بعد از طراحی سایت برای اینکه به صورت رسمی و با ایمیلی که مختص سایت خودتونه بتونین با کاربرای سایتتون ارتباط برقرار نمایید.

حال به شما نحوه ساختن ایمیل info جهت مکاتبات رسمی و اداری سایتتون رو به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهیم.

 

نحوه ساختن ایمیل info از طریق هاست cpanel

ابتدا با نام کاربری و رمز عبوری که شرکت هاستینگ به شما داده است وارد هاست اصلی و یا همان هاست سی پنل خود شوید.
وقتی وارد هاست شدید باید مطمئن بشید که این هاست به شما اجازه ایجاد ایمیل را داده است و شما چه تعداد می توانید ایمیل برای سایت خود ایجاد کنید.
به این منظور از قسمت راست صفحه سی پنل از قسمت STATISTICS نگاه کنید ببینید در بخش Email Accounts به شما اجازه ایجاد چه تعداد ایمیلی داده شده است که در این هاست ما تا 50 ایمیل می توانیم ایجاد کنیم.

 


شاید سوال شما این باشد که چرا باید تعداد بیشتری ایمیل ایجاد کنید، منظور ما از ساخت تعداد بیشتر ایمیل این است که شاید بخواهید برای مکاتبات هر بخش از سایت خود ایمیل جدا گانه با نام اختصاصی خود استفاده کنید. مثلا برای بخش فروش می توانید ایمیل sales@yoursite.ir را بسازید و از این ایمیل برای مکاتبات بخش فروش خود استفاده کنید.

 

 

خب حالا از بخش email هاستتون طبق تصویر بالا وارد Email Accounts بشین، وارد صفحه ای میشین که در اون صفحه روی گزینه Add Email Account کلیک کنید.

 


فرمی برای شما باز میشه که فیلد های اون رو می بایست بدین صورت پر کنین :

1. email : تو این قسمت پیشوند مورد نظرتون رو وارد می کنید مثل info.
2. اگر شما توی هاستتون دامنه دیگه ای دارشته باشن این قسمت فعاله و باید دامین مورد نظرتون رو انتخاب کنید در غیر اینصورت دامنه اصلی ست شده و نیاز به تعیین نیست.
3. در فیلد پسورد و تکرار پسورود می تونید برای انتخاب پسورد ایمن با استفاده از گزینه password generator از خود هاست بخواهید برای شما پسوردی انتخاب و جایگزاری کند. ( حتما این پسورد را جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید ). در ادامه تیک گزینه I have copied this password in a safe plac رو بزنید، بعد از کلیک روی use password رمز داخل فیلد ها وارد میشه.
4. در قسمت Mailbox Quota مقدار فضایی که هاست به اکانت ایمیلمون اختصاص میده رو تعیین میکنیم. سعی کنید حجم منطقی برای این کار در نظر بگیرید به طور مثال فضای 100 مگابایت را تعیین کنید.

در انتها روی گزینه account created کلیک کنید اگر پیغام سبز رنگ به شما نشان داده شد شما کار را به درستی انجام داده اید و موفق شدید یک ایمیل info برای سایت خود د هاست سی پنل بسازید.

برای دیدن سایر مقاله های سایت نوپرداز کلیک کنید.

این آموزش ادامه دارد ...

آموزش ساخت ایمیل info در هاست سی پنل 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

8 + 11 =

پربازدیدترین ها