پیدا کردن کلمات کلیدی LSI وب سایت

  • توسط امامی
  • 1 دیدگاه
  • آموزش ها
پیدا کردن کلمات کلیدی LSI وب سایت

هنگامی که تولید محتوا سئو شده مناسب برای سایت خود را یاد گرفتید، نوبت به پیدا کردن کلمات کلیدی LSI برای وب سایت شما می رسد. اما چگونه کلمات کلیدی LSI را برای سایت خود پیدا کنیم؟ 

در نگاه اول، کلمات کلیدی LSI ممکن است به عنوان یک استراتژی پیشرفته سئو شناخته شده و قابل درک باشند و اجرا شود. اما با استفاده از راهنمایی های زیر این یک مفهوم ساده برای شما خواهد بود.

منظور از کلمات کلیدی LSI چیست؟

کلمات کلیدی (LSI (latent semantic indexing اصطلاحات و عباراتی هستند که مشابه با کلمات کلیدی مورد نظر وب سایت شما هستند. هدف آنها این است که با استفاده از کلید واژه های مرتبط با صفحه وب سایت شما به موتورهای جستجو برای درک بهتر محتوای صفحه شما کمک کنند. 

چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی LSI

فقط روی کلمات مترادف تمرکز نکنید

به یاد داشته باشید که فقط به دنبال مترادف ها نباشید. به دنبال یافتن کلمات و عبارات مرتبط باشید. این ذهنیت به شما کمک می کند کلمات کلیدی LSI را برای محتوا خود تعیین کنید. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال کلمه کلیدی "طراحی سایت" هستید، شما فقط به مترادف هایی مانند "ساخت سایت" تمرکز نکنید.

به دنبال جستجو های مرتبط در گوگل باشید

گوگل یک جای عالی برای شروع است. عباراتی که گوگل برای سرچ یک کلمه کلیدی به شما پیشنهاد می دهد، یک راه عالی برای یافتن کلمات مرتبط است. 

کلمات کلیدی سایت 

همچنین شما می توانید از عباراتی که هنگام ادامه تایپ شما در گوگل به شما پیشنهاد می شود، استفاده نمایید.

کلمات سایت 

استفاده از ابزار Keyword Planner گوگل

یکی دیگر از روش های یافتن کلمات کلیدی مرتبط استفاده از ابزار Keyword Planner گوگل است. این ابزار به شما صدها کلمه کلیدی مرتبط و عبارات رایج جستجو را نمایش می دهد. کلمات هدف خود را وارد کنید و ببینید کدام کلید واژه جستجو بیشتر و رقابت کمتری در گوگل دارد. 

ابزار گوگل 

 استفاده از ابزار الکسا

الکسا ابزارهایی دارد که به شما کمک می کند کلمات کلیدی مرتبط را برای یافتن کلمات کلیدی LSI خود پیدا کنید. عبارت هدف خود را در ابزار بررسی دشواری کلمات الکسا وارد کنید تا یک گزارش از عبارات و کلمات مشابه به شما بدهد.

الکسا 

در این ابزار سعی کنید امتیازات محبوبیت ها و رقابت کلمات کلیدی را در نظر بگیرید، تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

پیدا کردن کلمات کلیدی LSI وب سایت 4از 5براساس 134 رای

1 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

6 + 5 =

پربازدیدترین ها