8 دلیل برای اینکه اپلیکیشن های موبایل بهتر از وب سایت های موبایل هستند

  • توسط صادقی
  • 0 دیدگاه
  • اخبار تکنولوژی
8 دلیل برای اینکه اپلیکیشن های موبایل بهتر از وب سایت های موبایل هستند

در این پست نمی خواهیم بگوییم که اپلیکیشن های موبایل جایگزینی برای وب سایت های موبایلی هستند بلکه فقط قصد داریم نکات برتر آن ها را نسبت به وب سایت های موبایلی بررسی کنیم. با این مقاله از شرکت نوپرداز همراه باشید.

اکنون در عصر استفاده از تلفن های همراه قرار داریم و اکثر افراد کار های آنلاین خود را با موبایلشان انجام می دهند. به همین جهت کسب و کار ها نیازمند ایجاد کانال های ارتباطی مناسب از این طریق برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریانشان هستند. در حالی که کسب و کار های بزرگ می توانند از هر دوی آن ها استفاده کنند اما بیشتر شرکت ها یکی از آن ها را انتخاب می کنند. 

8 دلیل برای اینکه اپلیکیشن های موبایل بهتر از وب سایت های موبایل هستند:

شخصی سازی برنامه های موبایل راحت تر است

شخصی سازی در مورد ارائه ارتباط متقابل با کاربران بر اساس منافع، مکان، رفتار و موارد دیگر قابل استفاده است.

سهولت ارسال اعلان ها

در چند دهه گذشته، ایمیل وسیع ترین ابزار ارتباطات تجاری بوده است. کسب و کارها به طور گسترده ای از ایمیل استفاده می کنند. اما اخیرا مانند گذشته کارآیی ندارند. خب، هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.
اعلان های برنامه موبایل را وارد می شوند. هر دو آنها گزینه ای هیجان انگیز برای برقراری ارتباط با کاربران اپلیکیشن هستند.

استفاده از امکانات دستگاه موبایلی

شما می توانید از قابلیت های دستگاه خود مانند مانند دوربین، لیست تماس، GPS، تماس تلفنی، شتاب سنج، قطب نما و غیره در اپلیکیشن خود استفاده کنید.

توانایی کار با اپلیکیشن به صورت آفلاین

احتمالا اساسی ترین تفاوت بین یک وب سایت تلفن همراه و یک برنامه موبایل این است. اگر چه برنامه ها برای انجام بسیاری از وظایف خود نیاز به اتصال به اینترنت دارند، اما همچنان می توانند محتوا و قابلیت های اولیه را برای کاربران در حالت آفلاین ارائه دهند.

آزادی در طراحی

حتی با تمام پیشرفت های تکنولوژیکی در طراحی وب، وب سایت های تلفن همراه همچنان باید به مرورگرها تکیه کنند تا حتی ساده ترین وظایف خود را انجام دهند. وب سایت های تلفن همراه به ویژگی های مرورگر مانند "دکمه برگشت"، "دکمه تازه کردن" و "نوار آدرس" برای کار بستگی دارند.

تجربه تجاری جدید

از آنجایی که یک اپلیکیشن موبایل از یک وب سایت شرکتی متمایز است، این یک تجربه تجاری جدید برای کاربران است. این بدان معنی است که این شرکت می تواند سبک های تجاری جدید را در اپلیکیشن خود ایجاد کند.

کاربران وقت بیشتری را صرف اپلیکیشن ها می کنند

کاربران تلفن همراه 86٪ وقت خود را در برنامه های تلفن همراه صرف می کنند و فقط 14٪ از زمان در وب سایت های تلفن همراه هستند.

برنامه ها میتوانند سریعتر از وبسایت ها کار کنند

در صورتی که اپلیکیشن موبایل شما به خوبی طراحی شده باشد می تواند بسیار سریع تر از وب سایتتان عمل کند.

به نظر شما چه موارد دیگری نشان دهنده برتری اپلیکشن های موبایل نسبت به وب سایت های موبایلی هستند!؟

منبع: vwo.com

 

8 دلیل برای اینکه اپلیکیشن های موبایل بهتر از وب سایت های موبایل هستند 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

4 + 1 =

پربازدیدترین ها