بهترین سایت‌های تبلیغات کلیکی کدامند؟

  • توسط جهانی
  • 1 دیدگاه
  • اخبار تکنولوژی
بهترین سایت‌های تبلیغات کلیکی کدامند؟

سایت های کلیکی سایت هایی هستند که با مشاهده و کلیک روی تبلیغات آنها می‌توانید درآمد کسب کنید. انواع سایت های کلیکی خارجی و ایرانی وجود دارند که ما قصد داریم در این مقاله آنها را به شما معرفی کنیم تا اگر به فکر کسب درآمد از این راه هستید با تعدادی از این سایت ها آشنا باشید. باید بگوییم برای افرادی که شغل خاصی ندارند یا زمان آزاد زیادی دارند می‌توانند از طریق جمع کردن بیت کوین و همین سایت های تبلیغات کلیکی درآمد کسب کنند.

کسب درآمد از طریق سایت های تبلیغات کلیکی بسیار ساده است. کافی ایت در سایت هایی این چنینی عضو شده و حساب کاربری بسازید. سپس با دیدن صفحات به مدت 1 تا 30 دقیقه یا کلیک روی بنرها و تبلیغات مختلف سپس میزان مبلغی که تعیین شده در حساب کاربری شما پس انداز می‌شود و زمانی که به حد نصاب رسید می‌توانید مبلغ را به حساب خود انتقال دهید.

تبلیغات کلیکی 

پیدورتس

از بهترین سایت های کسب درآمد کلیکی پیدورتس استو این سایت یکی از بهترین های دنیای کلیکی است. البته پیدورتس مدتی دچار مشکل شد اما پس رفع مشکلات و بازگشتش دوباره به دوران شکوه خود نزدیک می‌شود.

فمیلی کلیکس

این سایت یکی از معروف ترین سایت های کسب درآمد کلیکی خاجی است که بسیار محبوب نیز است. با اندکی وقت گذاشتن می‌توان درآمدی میلیونی از این سایت به دست آورد.

اسکارلت کلیکس

این سایت سابقه ای طولانی در زمینه تبلیغات کلیکی دارد. حدود 7 سال از فعالیت این سایت می‌گذرد و این سایت همیشه فعال بوده و پرداختی های خود را به طور مستمر انجام داده است. نکته مهم اضافه کردن پرفکت مانی به سیستم پرداخت این سایت است زیرا استفاده از این سایت و دریافت مبلغ کسب شده را بسیار راحتتر کرده است.

اپتیمال باکس

اپتیمال باکس نیز یکی از سایت های کلیکی رو به پیشرفت است و اگر با همین روند فعلی پیش برود در آینده ای نزدیک می‌تواند درآمد خوبی از آن به دست آورد.

کلیکس یونیون

سایت کلیکس یونیون یک سایت است که بسیار شبیه به فمیلی کلیکس عمل می‌کند. با برنامه ریزی و هدفمندی در دنیای تبلیغات کلیکی می‌توان درآمد خوبی از این سایت ها به دست آورد.

منبع: شرکت نوپرداز

بهترین سایت‌های تبلیغات کلیکی کدامند؟ 4از 5براساس 18 رای

1 دیدگاه

  • اکو

    سلام دوستان بالای سی تا سایت درامد کلیکی رفتم یا اسکم بودند یا درامدش پایین بوده فقط این دوتا سایت درامدش خوبه و پرداختی داشته واقعا یه سر برید دعام میکنید
    https://free.shiba.limited/?r=325488
    https://coinpot.in/?r=95675 کیف پول فاست پی یا کوین اکس

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

7 + 10 =

پربازدیدترین ها