قدرت پنهان لینک های نوفالو (Nofollow)

  • توسط امامی
  • 0 دیدگاه
  • سئو
قدرت پنهان لینک های نوفالو (Nofollow)

شاید بسیاری از ما فکر می کنیم که لینک های نوفالو (Nofollow) ارزشی نداشته باشند. اما حقیقت اینگونه نیست. در ادامه این مقاله از شرکت طراحی سایت نوپرداز همراه باشید تا به بررسی قدرت پنهان لینک های نوفالو (Nofollow) بپردازیم.

امروزه با بررسی سایت های برتر موتور های جستجو مشخص شده است که بخش اعظمی از لینک های دریافت شده توسط این وب سایت ها به صورت نوفالو (Nofollow) بوده اند. در صورتی که سایت شما هیچ بک لینک نوفالویی دریافت نکند این کمی برای گوگل شک برانگیز خواهد بود.

شاید دلیل شهرت بد این لینک ها، Nofollow شدن لینک های فالویی بود که در گذشته توسط صاحبان وب سایت ها خریداری می شد و پس از نوفالو شدن آن ها گوگل متوجه فیک و تقلبی بودن لینک ها می شد.

نموداری از درصد لینک های یک سایت که توسط گوگل به عنوان اسپم شناخته می شود را در زیر می بینید:

قدرت پنهان لینک نوفالو  

لینک نوفالو (Nofollow) آخر دنیا نیست

صادقانه باید این را بگویم که لینک نوفالو نه برای شما و نه مشتیانتان آخر دنیا نیست . این لینک ها ارشمند و مهم هستند و اگر قصد برندینگ خود در دنیای اینترنت را دارید ارزش بیشتری هم پیدا می کنند. تحقیقات نشان داده اند این لینک ها بیشتر از آن چیزی که فکرش را می کنید، قدرتمند هستند.

بهتر است به جای آن که روی فالو بودن لینک ها تمرکز کنیم، بهتر است آن ها را در محتوایی مناسب و مرتبط قرار دهیم. همواره باید تعادل را بین تعداد لینک های فالو و نوفالو سایتتان رعایت کنید.

منبع

قدرت پنهان لینک های نوفالو (Nofollow) 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

9 + 9 =

پربازدیدترین ها