آیا سئو سایت در مدت کم کلاهبرداری است؟

  • توسط صادقی
  • 1 دیدگاه
  • سئو
آیا سئو سایت در مدت کم کلاهبرداری است؟


آیا تا کنون با شرکت هایی کار کرده اید که به شما وعده داده اند سایت شما را در یک ماه به رتبه های برتر موتور های جستجو برسانند. این هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد. در حقیقت این یک دروغ بزرگی است که برای کلاهبرداری سئو سایت از آن استفاده می کنند. 

شما می دانید یک یک فرد یک ملت را مشخص نمی کند به همین جهت یک شرکت فریبکار در زمینه سئو را نباید با شرکت های حرفه ای ارائه دهنده خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت ها یکی در نظر گرفت. معمولا این افراد شما را با وعده هایی بزرگ و قیمت هایی پایین وسوسه می کنند، اما شما باید این نکته را بدانید که هر چیزی قیمت واقعی خودش را دارد.

شاید بهترین مثال یک مشاوره غذایی باشد. احتمالا در بسیاری از تبلیغات دیده اید که به شما وعده می دهند که با خوردن یک قرص و یا برخی روش های گیاهی شما با با کاهش وزن چشمگری مواجه خواهید شد. بله، ممکن است وزن کم کنید اما آیا این آخرین بار است؟ آیا در این فرآیند خوشحال خواهید شد؟ سئو نیز مکانیزمی به همین سبک دارد.

وعده های کوتاه مدت سئو

وقتی کسی به شما وعده می دهد که یک ماه دیگر وب سایت شما در کلمات مورد نظرتان صفحه اول گوگل خواهد بود، به وضوح مشخص است که این یک کلاهبرداری است. سئو سایت زمان بر است و مدتی طول می کشد تا نتیجه کار شما مشخص شود. سئو یک فرآیند مداوم است و نیاز به زمان و تلاش زیادی دارد و این کار در کوتاه مدت ممکن نخواهد بود.

بنابراین اگر شما برای مدت کمی (دو سه هفته) روی سئو سایت خود کار کردید و یا با شرکت هایی کار کردید که مدعی بودند الگوریتم های گوگل را در اختیار دارند، نمی توانید بگویید که سئو یک کلاهبرداری است. RankBrain، پنگوئن، پاندا، مرغ مگس خوار و ... اکنون بخشی از الگوریتم های اصلی گوگل هستند که هر کدام وظایف خاصی را بر عهده دارند.

باید چکار کنیم؟

ابتدا لطفا قبول کنید که سئو یک کلاهبرداری نیست. همکاری با یک شرکت حرفه ای به شما کمک می کند تا به صورتی طبیعی در رتبه های بالاتر گوگل قرار بگیرید و با ایجاد مطالب جذاب و مفید، ایجاد لینک های با کیفیت، قالب بندی مناسب صفحات نتایج بهتری را کسب کنید.

همچنین ارائه خدمات مشاوره سئو و بهینه سازی از دیگر مشخصات شرکت های مناسب سئو است. ارائه دهندگان سرویس های حرفه ای سئو توضیحات مفصلی را از استراتژی مورد نظر برای سایت شما و نکات ریز و درشت دیگر به شما ارائه خواهند داد.

کلاهبرداری سئو 

به عنوان مثال شرکت ما در زمینه سئو و بهینه سازی سایت در موتور های جستجو فعالیت دارد. ما به مردم کمک می کنیم تا با استفاده از مواردی که گفته شد جهت بهبود رتبه سایت آن ها در موتور های جستجو کمک کنیم. این برای ما و شرکت های معتبر شرم آور خواهد بود که تلاش هایمان برای کسب نتایج وب سایت های مشتریانشان با تقلب همراه باشد.

سایت منبع

آیا سئو سایت در مدت کم کلاهبرداری است؟ 4از 5براساس 149 رای

1 دیدگاه

  • مهدی مدرسی

    سئو یعنی Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی موتور جستجو.
    همه این اراجیفی که با عنوان سئو تضمینی ۱۰۰ درصد یا سئو کلاه سیاه یا سئو خاکستری یا سئو کلاه سفید در اینترنت منتشر شده است فقط و فقط برای خالی کردن جیب مردمی است که آگاهی ندارند.
    برای اینکه سایت شما در نتایج جستجو بالا باشد سعی کنید مطالب یا محتوی تکراری منتشر نکنید. اگر مجبور هستید هیچ مانعی ندارد ایجاد کنید ولی باید سایت شما همواره بروزرسانی شود و مطالب و محتوی بروز در حوزه کسب و کار خود منتشر کنید. در کنار آن لینک سازی خارجی هم انجام دهید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

6 + 8 =

پربازدیدترین ها