دلایل اصلی رشد فروشگاه های اینترنتی

  • توسط امامی
  • 11 دیدگاه
  • توسعه فروشگاه اینترنتی
دلایل اصلی رشد فروشگاه های اینترنتی

از استارت آپ ها گرفته تا کسب و کار های کوچک شرکت های زیادی هستند که می توانند از فروشگاه های اینترنتی بهره مند شوند. در جامعه رقابتی امروز دیگر مشتریان دوست ندارند به خیابان ها بروند و اغلب آن ها ترجیح می دهند که محصولات مورد نیاز خود را در خانه و از طریق فروشگاه های اینترنتی سفارش دهند. اطلاعات بیشتر در آدرس: 2-ecommerce

چرا فروشگاه های اینترنتی در حال رشد هستند؟

در همین سال گذشته هزاران فروشگاه بسته شدند و بسیاری از خرده فروشان سنتی آسیب هایی را متحمل شدند. اما خرید ها در جای دیگری در حال رشد و شکوفایی هستند: اینترنت

در طول دهه گذشته، میزان فروش فروشگاه های اینترنتی حدود 19 درصد در سال افزایش یافته است. حتی در بدترین شراط نیز که میزان فروش خرده فروشان 2 درصد کاهش یافته بود میزان فروش فروشگاه های اینترنتی 1.4 درصد افزایش یافته بود. همان طور که مشخص است در حالی خرده فروشان سنتی در حال تلاش برای بقاء و زنده ماندن کسب و کار خود هستند، شاهد این هستیم که فروشگاه های اینترنتی یک موج جدیدی از نوآوری و پیشرفت اقتصادی را ایجاد کرده اند.

رشد فروشگاه اینترنتی 

اگر شما هنوز درباره طراحی یک فروشگاه اینترنتی دچار شک و تردید هستید توصیه می شود به موارد زیر که به بررسی عوامل مهم طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار های مختلف پرداخته است توجه نمایید:

برند سازی

استفاده از فروشگاه اینترنتی یک راه حل ایده آل است که شما از طریق آن نام برند خود را از یک فروشگاه قدیمی و سنتی به یک برند دوست داشتنی و نوآورانه تبدیل نمایید. با ارائه دادن محصولات مختلف در 24 ساعت شبانه روز همراه با خدمات آنلاین، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی کسب و کار مورد نظرتان را گسترش دهید. 

برند سازی 

راحتی و آسان بودن 

یک فروشگاه اینترنتی در تمام طول شبانه روز در دسترس خواهد بود و مشتریان شما همیشه می توانند از آن بازدید کنند. امروزه اغلب مردم وقت خود را صرف خرید اجناس خود به صورت فیزیکی نمی کنند و بیشتر به خرید های آنلاین روی آورده اند تا از آن طریق موارد مورد نیاز خود را جستجو نمایند. به همین جهت شما می توانید با طراحی یک فروشگاه اینترنتی مناسب راحتی و آسایش در خرید را به مشتریانتان هدیه کنید.

به دست آوردن مشتریان بیشتر

با توجه به این که اینترنت برای میلیون ها نفر در سراسر جهان در دسترس می باشد، در نتیجه آن ها می توانند در هر لحظه از وب سایت شما بازدید کنند، به همین جهت افرادی که قصد دارند کسب و کار خود را گسترش دهند و به دنبال مخاطبان بیشتر و بزرگ تری هستند می توانند از این فرصت استفاده نمایند. با انجام یک مقایسه ساده بین میزان مشتریانی که شما می توانید از طریق یک فروشگاه اینترنتی به دست آورید و تعداد مشتریانی که می توانید از طریق یک مغازه در خیابان اصلی شهر جذب کنید نشان می دهد که استفاده از فروشگاه های اینترنتی برای گسترش کسب و کار شما ضروری خواهد بود.

افزایش مشتریان 

ایجاد فرصت های بازاریابی

وب سایت شما یکی از بهترین ابزار های بازاریابی کسب و کار شما می باشد. شما می توانید با استفاده از سئو، وب سایت خود را در بین وب سایت های با رتبه های برتر موتور های جستجو مانند گوگل قرار دهید. همیچنین استفاده از تکنیک های مختلف مانند تبلیغات کلیکی، بازاریابی شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ می توانند به وب سایت شما کمک نمایند

مقیاس پذیر بودن

در حالی که کسب و کار شما در حال رشد است، شما قصد دارید که محدوده محصولات و مخاطبان مورد نظرتان را افزایش دهید و همچنین کسب و کار خود را به دلیل افزایش نیاز های مشتریان و مصرف کنندگان گسترش دهید. استفاده از یک فروشگاه اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا گزینه های پرداخت بیشتری را اضافه کنید و یا زمانی که تصمیم به ارسال کالایی دارید در مورد تغییر کردن موقعیت های مکانی نگرانی نداشته باشید. 

 

دلایل اصلی رشد فروشگاه های اینترنتی 4از 5براساس 1880 رای

11 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

4 + 7 =

پربازدیدترین ها