سایت و سامانه نوبت دهی حرفه‌ای

  • توسط حسینی
  • 0 دیدگاه
  • اخبار شرکت
سایت و سامانه نوبت دهی حرفه‌ای

آیا تا به حال از سامانه نوبت دهی استفاده کرده‌اید؟ به طور حتم یکبار در زندگیتان مجبور شدید به صورت اینترنتی وقت بگیرید. برای مثال برای عوض کردن کارت ملی خود به کارت ملی هوشمند باید از طریق یک سامانه نوبت دهی وقت می گرفتید. در مثالی دیگر می توان نوبت گرفتن از پزشک را نام برد. نوبت گرفتن از پزشک به خصوص در بیمارستانها و درمانگاه ها بسیار سخت است. ممکن است از طریق شماره تلفن نیز بتوانید وقت بگیرید اما بارها باید بوق اشغال را بشنوید تا موفق به دریافت نوبت شوید. اما نوبت گرفتن به صورت اینترنتی بسیار راحت و بدون اتلاف وقت ممکن است. در این مقاله نیز قرار است درباره ی سامانه نوبت دهی و طراحی حرفه ای سامانه نوبت دهی صحبت کنیم.

سامانه نوبت دهی 

نوبت دهی چیست؟

آیا با مفهوم نوبت دهی آشنا هستید؟ به نظر من که قطعا همین طور است و نمی توان کسی را یافت که نداند نوبت دهی یعنی چه. با این حال در این بخش قصد داریم اندکی درباره ی ماهیت نوبت دهی صحبت کنیم. انسان موجودی اجتماعی است اما زندگی خوب و مسالمت آمیز در اجتماع نیازمند قوانین خاصی است. نوبت دهی نیز یکی از این قوانین است. صف نانوایی را در نظر بگیرید. اگر نوبت وجود نداشت هرج و مرج بسیاری پیش می آمد. نوبت دهی در مطب پزشکان یا هر مکان دیگری نیز باعث ایجاد نظم و جلوگیری از هرج و مرج و نزاع می شود.چون در هر صورت همیشه افرادی هستند که حقوق دیگران را رعایت نمی کنند.

نوبت دهی آنلاین چه مزایایی دارد؟

انسان همیشه به دنبال رفاه زندگی خویش بوده است. اینترنت توانست تا حد زیادی سطح رفاه و آسایش زندگی انسان را بالا ببرد. تغییر سبک زندگی انسان و جوامع امروزی خود سبب مشکلات زیادی شده است که اینترنت توانسته این مشکلات را تعدیل کند. برای مثال خرید کردن، مراجعه به بانک ها و ... در گذشته مجبور بودید برای انجام اینکارها از خانه بیرون بروید با ترافیک روبه رو شوید و هزاران مشکل دیگر. اما تمام این کارها را امروزه با گوشی موبایل خود و از طریق اینترنت در هر زمان و هر مکانی که هستید انجام دهید. نوبت دهی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیست. با گسترش اینترنت در ایران سامانه های مختلف نوبت دهی برای سازمان ها و ادارات مختلف ساخته و طراحی شده است.

طراحی سامانه نوبت دهی کار را برای کارمندان و کارکنان سازمان ها و شرکت ها ساده تر می کند. دیگر نیازی نیست ساعات بسیاری از وقت خود را برای نوبت دهی به جمعیت زیادی از دست بدهند. در این صورت عملکرد بهتری نیز در کار خود خواهند داشت.

ویژگی های یک سامانه نوبت دهی

می‌رسیم به مهمترین قسمت مقاله سامانه نوبت دهی آنلاین. سوال اینجاست که ویژگی های یک سامانه نوبت دهی حرفه ای چیست؟ یک سامانه نوبت دهی چه امکاناتی باید داشته باشد؟ در ادامه این مقاله به این سوالات پاسخ داده خواهد شد پس با ما همراه باشید.

سامانه های مختلف امکانات مختلفی دارند ما در دو قسمت جداگانه ویژگی های سامانه نوبت دهی پزشکی و سامانه های نوبت دهی دولتی را بررسی می‌کنیم.

امکانات سایت نوبت دهی

  • قسمت وارد کردن اطلاعات نظیر نام و نام خانوادگی و سایر اطلاعات با توجه به نیاز
  • امکان رزرو تاریخ نوبت، بهتر است فرد بتواند با توجه به شرایط تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کند و در صورتی که تاریخ مورد نظر ظرفیت ندارد اعلام شود.
  • امکان رزرو مکان مراجعه، برخی سازمان ها مراکز مختلفی در شهر دارند که بهتر است مراجعه کننده بتواند نزدیک ترین مکتن به خود را انتخاب کند.
  • امکان مشاهده مراکز مختلف روی نقشه، علاوه بر اعلام آدرس دقیق خوب است مرکز مورد نظر روی نقشه نیز مشخص شود.
  • امکان پرینت اطلاعات
  • امکان ویرایش اطلاعات در صورت اشتباه

و برای سامانه های نوبت دهی پزشکی علاوه بر امکانات گفته شده باید امکانات زیر نیز وجود داشته باشد.

  • امکان فیلتر بر اساس نوع تخصص
  • امکان جستجو با نام پزشک
  • مشخص کردن ساعت مراجعه

سایت نوبت دهی حرفه ای 

طراحی سامانه نوبت دهی تنها نباید به طراحی یک سایت محدود شود بلکه بهتر است اپلیکیشن هایی برای هر دو نسخه اندروید و ios نیز برای سامانه طراحی شود تا بتوان بهترین خدمات را با بهترین کیفیت در اختیار عموم گذاشت. به علاوه اینکه امروزه استفاده از اپلیکیشن های نوبت دهی گسترش یافته است. شرکت نوپرداز با تجربه و تخصص در زمینه طراحی سامانه نوبت دهی آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز است.

 

سایت و سامانه نوبت دهی حرفه‌ای 4از 5براساس 54 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

10 + 7 =

پربازدیدترین ها