چهار دلیل مهم که کسب و کار شما به اپلیکیشن موبایل نیاز دارد

  • توسط غزل قربانی
  • 0 دیدگاه
  • اپلیکیشن های موبایل
چهار دلیل مهم که کسب و کار شما به اپلیکیشن موبایل نیاز دارد

مشاغل مختلف از گوشه و کنار دنیا با ارائه طیف وسیعی از محصولات، از دنیای تبلیغات فیزیکی، توزیع روزنامه ها، چاپ تبلیغات و آویزان کردن تابلوهای تبلیغاتی به درون موبایل ها کوچ کرده اند.
ممکن است تصور کنید که فعالیت شما به اپلیکیشن موبایل احتیاج ندارد؛ شاید در گذشته این گونه بوده باشد اما اگر می خواهید برای آینده آماده شوید و سود بسیاری کسب کنید، به طراحی اپلیکیشن تلفن همراه نیاز دارید. در ادامه به بررسی چهار روشی که تجارت شما از مزایای ایجاد یک برنامه موبایل برای مشتریان سود خواهد برد، می پردازیم.

1. ارزش بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید

در تجارت همه چیز بر اساس ارتباط دو سویه و متقابل است. شما محصولاتی را ارائه می دهید و بازار هم بستری را از طریق تقاضای آن ها فراهم می کند.
شاید با کارمندان خود مشورت کرده باشید و سعی کرده اید بهترین راه برای تشویق مشتریان به افزایش مشارکت، خرید و سرمایه گذاری را انتخاب کنید. شما می خواهید تعامل آن ها با کسب و کارتان را به منظور ارتقا فروش، افزایش دهید؛ همچنین می خواهید برای مشتریان خود سطحی از ارزش و امکانات را فراهم کنید که آن ها نمی توانند در هر جای دیگری به دست آورند. یکی از راه هایی که برای انجام این کار وجود دارد، ایجاد یک برنامه سودمند و کاربردی در اپلیکیشن شما است که این گونه کار خواهد کرد:
هرچه مشتریان با کسب و کار و محصولات شما تعامل بیشتری داشته باشند، امتیاز بیشتری کسب می کنند و می توانند از آن امتیازها برای معاملات بزرگ و محصولاتی که می خواهند خریداری کنند، استفاده کنند.
به عنوان مثال استار باکس، با ارائه جوایزی به مشترکان برنامه تلفن همراه خود، آن ها را به خرید محصولات شان تشویق و ترغیب می کند. آن ها همچنین در اپلیکیشن خود بخشی را برای کاربران در نظر گرفته اند که می توانند به طور مستقیم از درون برنامه پرداخت کنند و به این ترتیب روند خرید را برای مشتری تسهیل و تسریع کرده اند.
هنگامی که مشتریان شما می بینند با استفاده از اپلیکیشن، به جای ارسال ایمیل و منتظر ماندن برای دریافت جواب از سایت، می توانند در زمان صرفه جویی کنند، تحت تاثیر قرار گرفته و به نصب اپلیکیشن و خرید و سفارش از طریق آن ترغیب می شوند.

2. یک برند قوی بسازید

یکی از مهم ترین چیزهایی که یک برنامه تلفن همراه به کاربران خود ارائه می دهد، آشنایی با برند شما و ارتباط با آن است. شما همچنین از طریق تعامل منظم با بازار هدف خود می توانید اعتماد آن ها به مجموعه خود را تقویت کنید.
هرچه مخاطبان تان به شما اعتماد بیشتری داشته باشند، به فراخوان های فروش و حراج شما بیشتر توجه کرده و حتی به برند شما متعهد می شوند. با اپلیکیشن تلفن همراه، از طریق نشان دادن (و نه صرفا گفتن) آن چه که برندتان به آن متعهد است، به کاربران خود ثابت می کنید که چرا باید به برند شما اعتماد کنند.
همان طور که در گذشته تقویم های مگنتی یخچال و دیگر کالاها و گیفت هایی که آرم و لوگو شرکت شما روی آن درج شده بود باعث تبلیغات کسب و کار شما می شدند، امروزه نیز اپلیکیشن های تلفن همراه برند شما را تقویت می کنند و به مشتریان شما اطلاعات و آموزش های لازم را ارائه می دهند.
به همین دلیل بسیاری از مشاغل در حال تدوین و توسعه استراتژی هایی در تمام بخش های اصلی، برای برنامه های تلفن همراه هستند.

3. ارتباط بهتری با مشتری برقرار کنید

خدمات مشتریان فقط به ارتباط چهره به چهره بین فروشندگان و مشتریان از طریق لبخند زدن و خوشرویی فروشندگان مربوط نمی شود. از آن جا که در حال حاضر 2.6 میلیارد نفر از مردم جهان دستگاه های تلفن همراه هوشمند و پر قدرتی دارند که همیشه در دسترس آن ها قرار دارد، تغییر اساسی و سرنوشت ساز در سرویس دهی به مشتری همان اپلیکیشن های تلفن همراه است.
در وهله اول به این دلیل که اپلیکیشن شما صرفا به نیروی انسانی وابسته نخواهد بود؛ بنابراین کاستی ها و اشتباهات احتمالی موجود در کار انسان و عملکرد ضعیف را از یک برنامه تلفن همراه شاهد نخواهید بود. از طرف دیگر با در دسترس بودن دائمی تلفن همراه، می توانید همواره به مشتریان خود خدمات را ارائه دهید. به این ترتیب که از طریق رابط های ویژه هر کاربر می توانید به آن ها مشاوره های لازم را داده و آن ها را به خرید محصولات خود ترغیب و تشویق کنید.

در حقیقت، اکثر فروشندگان و صاحبان کسب و کار اپلیکیشن خود را وسیله ای برای بهبود خدمات به مشتریان می دانند. بنابراین فعالیت و تجارت شما همواره در دسترس مشتری خواهد بود. به عنوان مثال حتی اگر شخصی در نیمه شب نیز درباره برنامه و فعالیت شما بشنود و بخواهد اطلاعات لازم را کسب کند، تنها کاری که باید انجام دهد روشن کردن تلفن همراه خود و دانلود اپلیکیشن شما است. سپس هنگامی که تصمیم به خرید محصول شما می گیرد، می تواند بدون این که لازم باشد منتظر شروع روز کاری جدید و سفارش محصول مورد نظر خود در زمان اداری شود، بلافاصله همان موقع از طریق اپلیکیشن این کار را انجام دهد.
بنابراین اگر ارائه خدمات به مشتری یکی از مهم ترین اولویت های شما است، برنامه های تلفن همراه به افزایش رضایت مشتری بسیار کمک خواهد کرد.

4. افزایش سود

با افزایش رضایت مشتری، فروش نیز به همان نسبت افزایش می یابد. در واقع بر اساس اظهارات نیروهای فروش، 70 درصد از خریدها تحت تاثیر نحوه برخورد فروشندگان با مشتریان صورت گرفته است. هر چه افراد به محصولات و کسب و کار شما بیشتر علاقه مند شوند، تقاضای مصرف کننده نیز بیشتر می شود.
مطمئنا شما باید یک وب سایت با طراحی درست و کاربردی نیز داشته باشید که بتواند با هر یک از دستگاه های مختلف موبایل که در حال حاضر وجود دارد، سازگار شود. اگر که علاوه بر وب سایت پاسخگو یک اپلیکیشن تلفن همراه نیز راه اندازی کنید طبیعتا کمک می کند که میزان جذب مشتری و فروش را افزایش دهید.

چهار دلیل مهم که کسب و کار شما به اپلیکیشن موبایل نیاز دارد 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

11 + 5 =