طراحی اپلیکیشن نیازمندی و درج آگهی

  • توسط امامی
  • 1 دیدگاه
  • اپلیکیشن های موبایل
طراحی اپلیکیشن نیازمندی و درج آگهی

طراحی اپلیکیشن نیازمندی و درج آگهی به صورت کاملا اختصاصی و برنامه نویسی شده توسط شرکت نوپرداز انجام می شود. شما می توانید جهت ثبت سفارش و یا دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه با ما تماس بگیرید.

امروز ساخت یک اپلیکیشن حرفه ای برای نیازمندی و کار های این چنینی به دغدغه اصلی بسیاری از کسب و کارها تشکیل شده است. شرکت نوپرداز با دارا بودن نمونه کار هایی قدرتمند در این زمینه آماده ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان گرامی در سراسر دنیا می باشد. ما سعی داریم با ایجاد یک طراحی کاربرپسند میزان تمایل افراد به استفاده از این اپلیکیشن نیازمندی را افزایش دهیم.

ساخت اپلیکیشن درج آگهی

امروزه افراد زیادی وجود دارند که برای معرفی کسب و کار خود به دیگران نیازمند استفاده از یک اپلیکیشن برای انجام این کار هستند. شما با ساخت یک اپلیکیشن درج آگهی و نیازمندی می توانید به دیگران این امکان را بدهید تا با استفاده از آن آگهی و نیازمندی های خودشان را در برنامه قرار دهند.

طی سال های نه چندان دور بیشتر افراد با استفاده از کامپیوتر های خود وب سایت ها را بررسی می کردند تا به نتایج مورد نظرشان دست یابند. اما با توسعه تکنولوژی مخصوصا طی دهه گذشته در کشور ما بیشتر افراد تمایل به استفاده از اپلیکیشن های موبایل دارند. امروزه حتی موتور های جستجو نیز اهمیت زیادی به نسخه های موبایل سایت ها می دهند.

اما ملاک های طراحی اپلیکیشن نیازمندی چیست؟

یکی دیگر از ملاک های برآورد هزینه ساخت و طراحی نرم افزار موبایل براساس امکانات اولیه و چیدمان آن مشخص می شود. اگر میخواهید وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود را به اپلیکیشن موبایل تبدیل کنید تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید براساس موارد پیش فرض تعیین می گردد که در این حالت شما از یک نمونه اپلیکیشن اندروید کاملا هماهنگ شده با وب سایت های فروشگاهی نوپرداز استفاه می کنید. در چنین شرایطی قیمت تمام شده اپلیکیشن برای شما نیز بسیار مناسب تر خواهد بود.

ساخت اپلیکیشن نیازمندی و درج آگهی 

ساخت یک اپلیکیشن با ظاهری کاربرپسند و سرعت و قدرتی بالا می تواند کاربران زیادی را برای شما ایجاد کند که به دنبال آن نیز برند شما از محبوبیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

امروزه ساختن اپلیکیشن های نیازمندی راه را برای بسیاری از کسب و کار های آنلاین گشوده است و سبب شده تا کارآفرینان بیشتری در این زمینه مشغول به کار و توسعه باشند.

امکانات اپلیکیشن نیازمندی

  • پنل مدیریتی حرفه ای و ساده
  • فیلترینگ آگهی ها بر اساس قیمت
  • امکان ساخت چت خصوصی
  • طراحی اختصاصی قالب صفحات
  • ثبت نام کاربران و ایجاد دسترسی ها
  • ایجاد درگاه پرداخت آنلاین
  • سرعت بالا
  • استفاده از فیلد های سفارشی در اپ
  • ایجاد سیستم پرداخت برای آگهی ها
  • امکان جستجو پیشرفته
  • امکان تمدید آگهی
  • و سایر خدمات مورد نظر شما

طراحی اپلیکیشن آگهی و نیازمندی در نسخه های اندروید و ios بوده و پس از پیاده سازی با یکسال پشتیبانی رایگان همراه خواهد بود. شما مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از تعرفه شرکت طراحی اپلیکیشن نوپرداز با ما در ارتباط باشید.

چرا طراحی اپلیکیشن نیازمندی نوپرداز؟

شرکت نوپرداز با طراحی پلتفرمی پیشرفته و ساده تمامی نیاز های شما در زمینه طراحی اپلیکیشن نیازمندی را مد نظر قرار داده و تلاش دارد تا با استفاده از ابزارها و تکنولوژی های نوین در این زمینه بهترین ثمراه را برای شما مشتری گرامی ایجاد نماید.

برای ساخت اپلیکیشن نیازمندی شما باید تخصص کافی و تیم برنامه نویسی حرفه ای در این بخش را در اختیار داشته باشید. شرکت نوپرداز تمامی این موارد را برای شما مهیا نموده و به شما مشاوره های لازم در این زمینه را ارائه خواهد داد.

خدمات پشتیبانی شرکت نوپرداز

خدمات پشتیبانی شرکت نوپرداز برای تمامی پروژه ها به صورت یکسال رایگان(شامل رفع باگ و ایرادات پروژه) بوده و طی این زمان در صورت وجود هر گونه مشکل می توانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته و با سرعت نسبت به حل آن اقدامات لازم انجام گیرد.

از آن جایی که پیاده سازی یک اپلیکیشن شامل فرآیند های مختلفی می باشد ما در تمامی این بخش ها موارد را با شما هماهنگ می نماییم تا نتیجه نهایی کار بیشترین تطابق را با خواسته شما مشتریان گرامی داشته باشد.

با ما همراه باشید.شرکت طراحی اپلیکیشن نوپرداز

طراحی اپلیکیشن نیازمندی و درج آگهی 5از 5براساس 2 رای

1 دیدگاه

  • بوقچی

    بوقچی یک سایت برای تبلیغات مشاغل است.
    بوقچی به تبلیغ خدمات و کسب و کار اعم از؛ پزشکی، رستوران و غذا، صنعت و تولید، آرایشی بهداشتی، الکترونیک، ورزشی، پوشاک و… در هر زمینه شغلی از جمله؛ دندان‌پزشک، مشاوره، تهیه غذا، فست فود، آهنگری، آرایشگاه

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

12 + 8 =

پربازدیدترین ها