طراحی اپلیکیشن شبیه به آچاره

  • توسط صادقی
  • 1 دیدگاه
  • اپلیکیشن های موبایل
طراحی اپلیکیشن شبیه به آچاره

طراحی اپلیکیشن شبیه به آچاره توسط شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن نوپرداز به صورت اختصاصی انجام می شود و شما مشتریان عزیز می توانید با هر ایده و سلیقه ای که هستید طراحی اپلیکیشن موبایل خود را به نوپرداز بسپارید و در صورت تمایل صاحب اپلیکیشن شبیه به آچاره شوید.

آچاره یک اپلیکیشن موبایل و وبگاه در زمینه خدمات است. این اپلیکیشن موبایل خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌کند و افرادی که نیاز به خدماتی نظیر لوله کش، نقاش و ... دارند می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. در این مقاله هدف ما بیان ویژگی‌های طراحی اپلیکیشن و وب سایت آچاره است. اینکه شما نیز می‌توانید برای خدمات خود یا کسب درآمد همچین اپلیکیشن و سایتی را داشته باشید. پس اگر به این موضوع علاقه دارید در این مقاله با ما همراه باشید. 

عملکرد اپلیکیشن آچاره به چه صورت است؟

در اپلیکیشن آچاره افراد می‌توانند خدمات مورد نیاز خود نظیر نظافت منزل، قالیشویی، نقاش و ... را درخواست داده و افراد ماهری را با قیمت مناسب برای خدمات مورد نظرشان پیدا کنند. این اپلیکیشن موبایل در شهرهای محدودی کار می‌کند اما به مرور زمان بر شهرهای تحت پوشش این نرم افزار اضافه خواهد شد. این نرم افزار را می‌توان از بازار دانلود کرد.

طراحی اپلیکیشن آچاره 

ظاهر اپلیکیشن آچاره به چه صورت است؟

با ورود به اپلیکیشن باید شهر مورد نظر خود را انتخاب کرده و با وارد نمودن شماره تلفن و تایید آن یک حساب کاربری ایجاد خواهد شد. برای استفاده از خدمات در ابتدا به شما 2000 تومان تعلق می‌گیرد و برای استفاده بیشتر باید حساب خود را افزایش دهید.

یک قسمت حساب کاربری شما است که در آن اطلاعات لازم مربوط به خود را وارد می‌کنید.

یک قسمت ثبت سفارش است که در این قسمت می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را ثبت کنید تا بتوانید خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.

 طراحی اپلیکیشن مشابه به آچاره برای شما؟

شما نیز می‌توانید برای خدماتی که خود ارائه می‌دهید یک اپلیکیشن موبایل طراحی کنید. حتی می‌توانید مشابه آچاره اپلیکیشنی برای ارائه انواع خدمات مختلف تهیه کرده و از این طریق درآمد کسب کنید.

ویژگی های طراحی اپلیکشن موبایل توسط نوپرداز چگونه خواهد بود؟

  • رابط کاربری ساده و کاربر پسند
  • امکان ارائه انواع خدمات به مشتریان
  • امکان ثبت درخواست و سفارش آنلاین خدمات مشتریان
  • استفاده از زبان های برنامه نویسی قدرتمند
  • و سایر خدمات مورد نیاز شما

مشاهده مطلب مرتبط با طراحی اپلیکیشن موبایل (اندروید و ios) نوپرداز

جهت ثبت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق فرم تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

 منبع : نوپرداز

طراحی اپلیکیشن شبیه به آچاره 4از 5براساس 2 رای

1 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

14 + 2 =

پربازدیدترین ها