برترین اپلیکیشن های چت دنیا

  • توسط رضایی
  • 2 دیدگاه
  • اپلیکیشن های موبایل
برترین اپلیکیشن های چت دنیا

گوشی های همراه برای برقراری ارتباط بین افراد ساخته شده­اند. تلفن های همراه پیشرفت بسیاری داشته­اند و کاربردهای مختلفی دارند. امروزه تقریبا با این گوشی ها میتوان اکثر کارها را انجام داد. از جمله کارهایی مانند خرید، عملیات های بانکی، گرفتن تاکسی و ... با این حال تلفن های همراه همچنان ماهیت اصلیشان را حفظ کرده اند و هنوز هم بیشتر برای برقراری ارتباط استفاده می شوند. حال با پیشرفت تکنولوژی ارتباط از طریق تلفن های همراه چه تفاوتی کرده است؟ این پیشرفت روی برنامه های ارتباطی چه تأثیری گذاشته است؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن های چت در دنیا بپردازیم. و متوجه تأثیر پیشرفت تکنولوژی و گوشی های هوشمند بر برنامه های ارتباطی و پیام رسان شویم.

واتساپ

واتساپ 

واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در سراسر دنیاست. این پیام رسان به قدری محبوب بود که حدود چندصد میلیون کاربر داشت. و سپس توسط فیسبوک به مبلغ 19 میلیارد دلار خریداری شد. پس از خریداری واتساپ توسط فیسبوک امکانات مختلفی به این اپلیکیشن اضافه شد. از جمله این امکانات میتوان به تماس صوتی، استوری و حذف پیام های فرستاده شده اشاره کرد. همین امکانات باعث شد که کاربران واتساپ مرز یک میلیارد نفر را رد کنند. البته طراحی ساده نرم افزار، امکان اشتراک عکس، ویدیو، فایل، موقعیت مکانی و همچنین امنیت بالا در محبوب بودن واتساپ بی تأثیر نیست. در حال حاضر استفاده از واتساپ رایگان است.

فیسبوک مسنجر

فیسبوک 

فیسبوک مسنجر نیز توسط شرکت فیسبوک برای ارتباط آسان افراد در این شبکه اجتماعی طراحی شده  است. فیسبوک نیز تعداد کاربران میلیاردی دارد به همین علت کاربرانی که از فیسبوک مسنجر استفاده می کنند بسیار زیاد هستند. اپلیکیشن فیسبوک مسنجر امکان ارسال گیفت و استیکرهای مختلف، تماس صوتی و تصویری را نیز دارد.

گوگل الو

گوگل الو 

الو یک اپلیکیشن پیام رسانی است که به تازگی توسط شرکت گوگل طراحی شده است. این اپلیکیشن علاوه بر امکانات پیشرفته ظاهر جذابی نیز دارد. تم ها و تصاویر پس زمینه مختلف، امکان تغییر سایز پیام ها و استیکرها، دستیار صوتی گوگل، پیش بینی کلماتی که می خواهید بنویسید از جمله امکانات متفاوت الو می باشد. به علاوه کارکردهای عادی مانند ارسال فایل، عکس، استیکر، ویدیو و ... را نیز مانند دیگر پیام رسان ها دارا می باشد. یک امکان جالب در اپلیکیشن الو امکان چت و صحبت کردن با دستیار صوتی گوگل است دقیقا مانند کورتانا در ویندوز!!!

سیگنال

سیگنال 

این اپلیکیشن از امن ترین اپلیکیشن ها در سراسر جهان است. رمزنگاری مطمئن این اپلیکیشن بسیار بالاست و ابتدا برای نظامیان و سیاست مداران طراحی شده بود. اپلیکیشن سیگنال نیز مانند سایر اپلیکیشن ها از امکان ارسال پیام متنی، عکس، ویدیو و فایل های مختلف برخوردار است.

تلگرام

تلگرام 

اپلیکیشن تلگرام در لیست برترین اپلیکیشن های پیام رسان در جهان نیست. اما به این علت که این اپلیکیشن در میان کاربران ایرانی مورد توجه قرار گرفته است به معرفی و توضیح امکانات این اپلیکیشن می پردازیم. این اپلیکیشن در حالی که با ظاهری بسیار ساده طراحی شده است اما از امکانات بسیار بالایی برخوردار است. همچنین امنیت اپلیکیشن تلگرام بسیار بالاست. استیکر های رایگان، امکان ساخت و اضافه کردن استیکر، تماس صوتی، پیام صوتی و تصویری، امکان ارسال انواع فایل با حجم های بالا، ساخت کانال و بات برای کارهای مختلف، امکان حذف یا ویرایش پیام ها و ... از جمله امکانات این اپلیکیشن محبوب ایرانیان می باشد.

وایبر

وایبر 

وایبر از اولین اپلیکیشن هایی بود که مورد توجه مردم کشورمان قرار گرفت. اما به علت سرعت پایین و به بازار آمدن اپلیکیشن های پرسرعت تری مانند تلگرام از محبوبیت این پیام رسان در ایران کم شد. اما این بدان معنا نیست که وایبر محبوبیت خود را در سطح جهان از دست داده است. هنوز هم اپلیکیشن وایبر کاربران بسیاری دارد. طراحی ظاهری بسیار زیبا، امکان ارسال استیکرهای مختلف، عکس، ویدیو، امکان برقرای تماس صوتی و تصویری و ... سبب محبوبیت وایبر شده است.

اسنپ چت

اسنپ چت 

اسنپ چت از جمله اپلیکیشن های پیام رسانی است که به تازگی در بین اقشار مختلف محبوبیت فراوانی یافته است. علاوه بر امکاناتی چون سایر نرم افزارهای پیام رسان، فیلترهای مختلف و بسیار زیبا برای عکس و تماس های ویدیوی و همچنین امکان ارسال فایل به صورت مدت دار وجود دارد. یعنی پس از مدتی فایل های ارسالی به طور خودکار پاک می شوند.

برترین اپلیکیشن های چت دنیا 4از 5براساس 131 رای

2 دیدگاه

  • حمید آزاد

    پلتفرم های ایرانی هم معرفی میکردید.
    پیام رسان های :
    روبیکا
    بله
    سروش
    ایتا
    گپ
    ای گپ

    به نظرم بهترین پیام رسان داخلی از هر لحاظ ای گپ است و در پیام رسان های خارجی هم تلگرام بسیار امکانات خوبی دارد.

    پاسخ
  • فریبا

    فقط تلگرام و عشقه البته اسنپ چت هم خوبه خیلی فیلترهای خوشگلی داره !!! وایبر هم یادش به خیر خیلی ناز و خوشگل بود ولی سرعت نداشت که

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

12 + 2 =

پربازدیدترین ها