9 تکنیک موثر و پر بازده برای سئو 2019

  • توسط معین
  • 0 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
9 تکنیک موثر و پر بازده برای سئو 2019

تکنیک های موثر برای سئو 2019


برای اینکه سایت خود را به رنک بالا برسانیم نیاز به زمان و تلاش مداوم داریم. ولی هم زمان با این تلاش ها برخی تکنیک هایی برای سئو و بهینه سازی سایت وجود دارد که آسان است و می تواند نتیجه موثری روی بالا بردن رنک سایت ما داشته باشد.


موضوعی که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت وجود دارد این است که خیلی از شرکت ها و کسب و کار ها برای پیشرفت سایت خود هزینه های زیادی از جمله پول و زمان را صرف می کنند ولی با تکنیک های سئو 2019 خیلی راحت تر می توانید به نتیجه دلخواهتان برسین و یک وب سایت بهینه داشته باشید.

قبل از به کار گیری تکنیک های موثر و پربازده برای سئو سایتتان، اول باید یه آنالیزی درمورد وب سایت خودتان داشته باشین که پیشرفت سایت چه میزان برای کسب و کار شما اهمیت دارد. درسته که رقابت در بازار اینترتی کار راحت و آسانی نیست ولی این 9 تکنیک سئو 2019 میتواند کمک موثری در بهینه سازی وب سایت شما باشد.

 

1.بهینه سازی عناوین و سرفصل های خود:


عنوان مطلب شما مهمترین تکنیک در سئو 2019 می باشد.
کلمه کلیدی مدنظر شما در عنوان مطلب باید در ابتدای جمله قرار بگیرد، و مهمترین تیتری که در یک مقاله مهم است، باید تگ H1 داشته باشد و این تگ مهمترین تیتر در مقاله شماست و گوگل آن را مدنظر قرار می دهد.


شاید این تیتری که تگ H1 میگیرد همان عنوان مقاله شما باشد ولی برای رعایت اصول و تکنیک های سئو 2019 باید مجدد تکرار شود و در ابتدای مقاله بیاید.

 

2. اولویت بندی صفحاتی که در فهرست وب سایت یا منوهای اصلی هستند


صفحات اصلی سایت شما مهمترین عنصر ساختار در کل وب سایت شماست، چرا که مخاطبان سایت شما به این صفحات فرود می آیند و به دنبال نتیجه جستجوی خود می باشند. پس این صفحات مهم هستند و باید مرتبط با موضوع عنوان و یا دسته بندی که شدند باشند.

 

3. قرار دادن لینک ها در صفحات داخلی سایت


به کار بردن لینک خدمات مرتبط در صفحات مرتبط با موضوع و همچنین تبلیغات مرتبط می تواند تکنیک موثری در سئو 2019 باشد، ولی باید در نظر داشته باشیم از لینک ها و تبلیغات زیادی و زننده استفاده نکنیم چرا که تاثیر برعکس برای وب سایت ما خواهد داشت.

 

4. آنالیز وب سایت شما


ردیابی و آنالیز وب سایتتان مهم است و شما باید مرتب رتبه و ترافیک سایت خودتون رو ارزیابی کنید. از این راه شما می توانید متوجه بشید که کاربران بیشتر به چه صفحاتی از وب سایت شما فرود می آیند و شما آن صفحات رو سئو و بهینه کنید.
به طور مثال شما با آنالیز سایت خود از Google Search Console و Google Analytics می توانید پیشرفت سایت خود را ارزیابی کنید و بفهمید که بازدید شما بالا رفته یا نه، و همچنین موتورهای جستجو شما را پنالتی نکرده باشند و رتبه سایت شما پایین نرفته باشد.

 

5. نصب گواهینامه ssl


ssl از سال 2014 به یک عامل رتبه بندی تبدیل شده و به خاطر امنیت جرایم اینترتی اهمیتش افزایش یافته و شما به آسانی می توانید به نصب آن اقدام کنید

 

6. قرار دادن نقشه سایت


قرار دادن نقشه سایت و google map در وب سایتتان تاثیرگزار است و کمک می کند کاربران راحت تر سایت شما را بیابند.


7. بهینه سازی تصاویر وب سایت


از آنجا که تصاویر حجم بیشتری نسبت به متن ها دارند و در سرعت لود صفحات شما تاثیر گزار هستند، برای بهینه سازی و سئو سایتتان از تصاویر کم حجم استفاده کنید.
همچنین در تکنیک های سئو 2019 مهم است که تصاویر مربوط به عنوان مقاله استفاده شود و به قدری جذاب باشد که کاربر را لحظاتی مشغول کند تا زمانی که کاربر در صفحه شما می ماند را طولانی تر کند.

 

8. سرعت سایت خود را افزایش دهید


همانطور که گفتیم تصاویر و فایل هایی که در سایت استفاده می کنید نقش بسزایی در لود وب سایت شما دارد و برای بهینه سازی وب سایتتان مهم است که از راهکارهایی که لود سایت مارا افزایش می دهند استفاده کنیم.

 

9. صفحات خود را به هم پیوند دهید


پیوند و لینک یکی از موثرترین تکنیک های سئو در سال 2019 می باشد و شما می توانید صفحات مهم وب سایتتان را به هم لینک کنید و هر زمان محتوای جدیدی به سایتتون اضافه می کنید مطمئن بشین که به سایر صفحات مرتبط در سایتتون لینک بشن.

ادامه دارد ....

منبع : سئو سایت نوپرداز

9 تکنیک موثر و پر بازده برای سئو 2019 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

11 + 1 =

پربازدیدترین ها