معرفی وب سایت های برتر آموزش طراحی سایت

  • توسط حسن پورامامی
  • 12 دیدگاه
  • آموزش ها
معرفی وب سایت های برتر آموزش طراحی سایت

ممکن است شما به دنبال ساختن یک وب سایت برای کسب و کارتان باشید یا شاید قصد ورود به دنیای طراحی وب سایت را دارید و به دنبال مقدمه ای برای برنامه نویسی هستید. به هر حال ما منابع را برای کمک به شما برای شروع کار پیدا کرده ایم. در اینجا لیستی از 10 آموزش بهترین های طراحی و توسعه وب برای مبتدیان را گنجانده ایم (برگرفته از سایت upwork).

1. Codecademy
طرز کار این وب سایت شبیه به یک دوره دانشگاهی می باشد. شما می توانید در این سایت زمان و مکان کلاس را در کنترل خود داشته باشید. دوره آموزش طراحی و توسعه وب در codecademy از آموزش مقدماتی html و css آغاز می گردد. در این سایت به شما پروژه هایی به عنوان تمرین داده خواهد شد تا بتوانید مهارت های جدیدی را فرا بگیرید و بعد از آن شما خواهید توانست به سراغ یک زبان برنامه نویسی تخصصی مثل پایتون یا php بروید.
2. HTML Dog’s Beginning HTML Guide
بیشتر آموزش های موجود در این وب سایت نسبت به سایت codecademy کم حجم تر بوده ولی به همان اندازه سودمند می باشد. HTML Dog تلاش دارد روشی راحت تر را برای دنبال کردن مبانی HTML برای شما ایجاد نماید.

3. Ruby on Rails Tutorial
Ruby on Rails از جمله محبوب ترین فریم ورک های طراحی و توسعه وب است. اگر شما دوست دارید وب سایتی زیبا را طراحی نمایید می توانید کتاب Ruby on Rails tutorial تالیف Michael Hartl را مطالعه کنید.
4. Mozilla Developer Network
در این سایت لیستی از آموزش های سودمند طراحی وب سایت آمده است که بیشتر بر آموزش html و css و جاوا اسکریپت متمرکز شده است.
5. PHP 101 for the Absolute Beginner
در این سایت آموزش برنامه نویسی سمت سرور با فریم ورک zend قرار دارد. استفاده کردن از این فریم ورک آسان می باشد و در زمان شما نیز صرفه جویی خواهد شد.
6. GitHub for Beginners
GitHub یکی از ابزار همکاری برای اغلب پروژه های توسعه نرم افزاری می باشد. اگر قصدتان این است که در توسعه وب کار کنید، آشنایی با GitHub ضروری می باشد. GitHub برای استفاده افراد مبتدی بسیار سودمند خواهد بود.
7. Non-Programmer’s Tutorial to Python
شما با استفاده از آموزش های موجود در این سایت خواهید توانست به راحتی پایه های پایتون را مدیریت کنید، اما با اهمیت تر از آن این است که شما پایه های برنامه نویسی را در طول دوره خواهید آموخت.
8. 30 Days to Learn jQuery
jQuery یک کتابخانه جاوا اسکریپت می باشد که برای ساده سازی کار اسکریپت های سمت سرویس گیرنده ساخته شوده است. اگر شما به دنبال استفاده از آن در توسعه وب سایت هستید، توصیه می کنم این آموزش را حتما ملاحظه نمایید.
9. Curriculum for N00bs
این مجموعه در حقیقت یک آموزش کامل برای طراحی و توسعه وب سایت است. با به کار بردن راهنما های تصویری، شما سریعا می توانید آنچه را که می خواهید به دست آورید و چگونگی رسیدن به آنجا را فرا بگیرید.
10. Coding Pitfalls for Beginners
پیشنهاد می گردد پس از طی کردن دوره های طراحی و توسعه وب سایت مطالب این سایت را بخوانید. این سایت برخی از اشتباهات رایجی که برنامه نویسان خواسته یا ناخواسته به سمت آن ها می روند را بررسی می کند.

معرفی وب سایت های برتر آموزش طراحی سایت 4از 5براساس 1974 رای

12 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

5 + 13 =

پربازدیدترین ها