معرفی اپلیکیشن­­ های ورزشی برتر در دنیا

  • توسط جهانی
  • 0 دیدگاه
  • اخبار تکنولوژی
معرفی اپلیکیشن­­ های ورزشی برتر در دنیا

همه از اهمیت ورزش و نقش آن در سلامتی انسان به خوبی آگاه هستند. اما چه تعداد از افراد روزانه حداقل پانزده دقیقه ورزش می­کنند؟ امروزه به علت سبک زندگی و خوردن غذاهای فست فود، ورزش روزانه بسیار واجب است اما متاسفانه تعداد کمی از افراد می­توانند وقتی برای باشگاه رفتن و ورزش کردن خالی کنند. در این میان اپلیکیشن­ های ورزشی به کمک افراد می­آیند تا مردم بتوانند حتی برای مدت کوتاهی روزانه در خانه به نرمش و ورزش بپردازند و سلامت خود را حفظ کنند.

ورزش اندام شما را ایده آل نگه می­دارد، سطح هورمون­های بدن را تنظیم می­کند، از افسردگی جلوگیری می­کند و حتی موجب افزایش تمرکز می­شود. با این همه نکات مثبت حال که تصمیم گرفته­ایم حداقل مدت زمانی هرچند کوتاه در خانه ورزش کنیم، باید بدانیم بهترین اپلیکیشن ­های ورزشی کدامند و چگونه می­توانند به ما کمک کنند؟ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

برترین اپلیکیشن های ورزشی

اپلیکیشن Home Workouts

این برنامه شامل ورزش­ها و نرمش های هفت دقیقه ­ای می­باشد که می­توانید در خانه انجام دهید. تنها هفت دقیقه!! برای انجام این ورزش­ها نیازی به وسایل ورزشی خاصی ندارید پس به راحتی می­توانید در خانه حرکات ورزشی را انجام دهید و از ورزش کردن لذت ببرید. برای اینکه نیازی به دیدن صفحه گوشی برای انجام حرکات ورزشی نداشته باشید و راحت تر روی ورزش خود تمرکز کنید برنامه از طریق صوت به شما کمک خواهد کرد. همچنین این برنامه شیوه­ی درست گرم کردن بدن پیش از ورزش و سرد کردن بدن پس از ورزش را به شما آموزش می­دهد.

اپلیکیشن Home Workout MMA Spartan

حرکات ورزشی این اپلیکیشن را می­توان حرکاتی سخت در نظر گرفت. با انجام حرکات ورزشی این اپلیکیشن در خانه که به هیچ لوازم جانبی و دستگاه های بدنسازی نیازی ندارد میتوان بدن ورزیده­ای پیدا کرد. این حرکات تمامی ماهیچه ها و عضلات شکم، پهلو، بازوها، سینه، کتف و ... را درگیر می­کند. با انجام حرکات ورزشی این اپلیکیشن پس از مدتی می­توانید بدنی شبیه به ورزشکاران داشته باشید. این اپلیکیشن به علت اینکه حرکات سختی دارد بیشتر برای مردان جوان و افراد قوی طراحی شده است.

اپلیکیشن Female Hard Workouts

اپلیکیشن Female Hard Workouts یک اپلیکیشن ورزشی مناسب برای خانم هاست. حرکات ورزشی این اپلیکیشن کاملا مناسب با فیزیک و اندام بانوان طراحی شده است.. این اپلیکیشن نیز نیازی به لوازم خاص ندارد و حرکات آن در خانه قابل اجراست. تمرینات و حرکات در سه دسته با درجه سختی­های متفاوت طراحی شده است. خانم­هایی که تازه زایمان کرده­اند، خانم­های خانه دار و ... میتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند و همیشه خوش اندام باشند. نکته مهم این اپلیکیشن این است که امکانات آن در مقایسه با سایر اپلیکیشن­ها کمتر است اما به علت طراحی اختصاصی برای خانم ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اپلیکیشن 30Day Fitness Challenge

طراحی اپلیکیشن ورزشی برتر دنیا 

چالش سی روز ورزش باید بسیار جالب به نظر برسد. شما می­­توانید با شرکت در این چالش و اشتراک گذاری آن در شبکه­های اجتماعی دیگر افراد را نیز به شرکت در این چالش تشویق کنید. با این چالش یک ماهه می­توانید وزن قابل توجهی کم کنید. حرکات این اپلیکیشن توسط مربیان حرفه­ای طراحی شده است. همچنین حرکات این اپلیکیشن در سه سطح با درجه سختی­های مختلف طراحی شده که می­توانید با توجه به میزان فعالیت خود، میزان وزن، میزان غذایی که می­خورید و شرایط جسمی خود یکی از سطوح را انتخاب کنید.

منبع: شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز

معرفی اپلیکیشن­­ های ورزشی برتر در دنیا 4از 5براساس 106 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

13 + 15 =

پربازدیدترین ها