الگوریتم rank brain در سئو سایت

  • توسط امامی
  • 1 دیدگاه
  • سئو
الگوریتم rank brain در سئو سایت

rank brain چیست؟

rank brain یک الگوریتم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است. این الگوریتم درخواست جستجوهای گوگل را مورد پردازش قرار می دهد و مرتب می کند. rank brainدر مواجهه با کلمات ناآشنا، کلمات مشابه را حدس زده و جستجو را بر اساس همان کلمات انجام می دهد. همچنین این الگوریتم برای نمایش مطالبی با کلمات کلیدی متفاوت و طولانی بسیار کاربردی است. نتایج جستجوی عبارت بر اساس این الگوریتم در کشورهای مختلف متفاوت است. به صورت کلی الگوریتم rank brain می تواند کلمات و الگوهای جدید را شناسایی کند و آن ها را یاد بگیرد.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

هوش مصنوعی یعنی طراحی سیستم های کامپیوتری به صورتی که کامپیوتر بتواند تا حد ممکن مانند انسان فکر یا عمل کند.

الگوریتم های یادگیری ماشین الگوریتم هایی هستند که بدون کمک انسان می توانند به جمع آوری اطلاعات پرداخته، از اطلاعات استفاده کنند و عملکرد خود را بهبود بخشند.

اهمیت rank brain

این الگوریتم یکی از الگوریتم هایی است که مشخص می کند چه نتایج و چه سایت هایی در صفحه جستجوی گوگل نمایش داده شوند؛ همچنین مشخص می کند که این سایت ها در کدام قسمت و کدام صفحه جستجوگر گوگل به نمایش درآیند. تقریبا می توان گفت بین الگوریتم های موجود برای ارزیابی سایت الگوریتم rank brain از مهمترین آن ها به شمار می رود.

با استفاده از این الگوریتم نتایج غیر مرتبط با موضوع جستجو شده کمتر نمایش داده می شود؛ و کاربران تجربه ی بهتری از کار با موتور جستجوی گوگل کسب می کنند. الگوریتم rank brain با توجه به تاریخچه جستجوی کاربر، موقعیت مکانی و ... سعی می کند نزدیکترین نتایج مورد نظر کاربر را نمایش دهد.

البته می توان گفت گوگل در تمامی جستجو ها از این الگوریتم استفاده نمیکند. بلکه در جستجوهای حساس یا کلمات کلیدی طولانی این الگوریتم به میدان می آید.

الگوریتم سئو سایت 

چگونگی تاثیر الگوریتم rank brain بر سئو و بهینه سازی سایت

یکی از مهمترین عوامل موثر در سئو سایت، استفاده از کلمات کلیدی می باشد. کلمات کلیدی باید آن کلماتی باشند که مشتریان کسب و کار شما آن را در گوگل جستجو می کنند. پس انتخاب کلمات کلیدی امری مهم است که باید با دقت انجام شود. انتخاب کلمه کلیدی مناسب که پایه سئو می باشد؛ قسمتی است که rank brain بیشترین تاثیر را روی آن دارد. البته الگوریتم اصلی موتور جستجوی گوگل مرغ مگس خوار نام دارد و rank brain بخشی از الگوریتم اصلی گوگل می باشد.

دیگر سئو محتوا بر اساس یک کلمه کلیدی مفید واقع نمی شود. با وجود الگوریتم rank brain باید به جست و جوی معنایی اهمیت بسیاری قائل شد و همیشه در پی این بود که دقیقا کاربر چه جملاتی را جستجو می کند و چه می خواهد بخواند. همچنین با تمرکز بر روی کلمات کلیدی طولانی که به نظر کاربر نزدیک باشد می توانید به رتبه بهتری در موتور جستجوی گوگل دست پیدا کنید.

با استفاده از این الگوریتم و تکنولوژی هوش مصنوعی به کار رفته در آن، نقش تکنیک های سئو کلاه سیاه روز به روز کم رنگتر از قبل می شود. یقینا با وجود این الگوریتم، جستجوی کلمات کلیدی طولانی یا حتی جملات راحت تر شده و نتایج بهتری به دست می آید. پس می توان گفت با نتایج دقیق این الگوریتم توجه به تولید محتوای با کیفیت و اصول سئو بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

الگوریتم rank brain در سئو سایت 4از 5براساس 192 رای

1 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

8 + 14 =

پربازدیدترین ها