روش سئو وب سایت های تک صفحه ای

  • توسط حسینی
  • 9 دیدگاه
  • سئو
روش سئو وب سایت های تک صفحه ای

سئو و بهینه سازی سایت های تک صفحه ای همواره یکی از مسائلی است که نیازمند داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می باشد. ساختار تک صفحه ای این وب سایت ها سبب می شود که شما نتوانید بیش از یک یا دو کلمه را برای وب سایت خود هدف قرار دهید. با وجود همه این مشکلات، سایت های تک صفحه ای قدیمی نیستند و با استفاده از روش های درست، می توانند بهینه سازی شوند. از سوی دیگر، آن ها روی یک هدف متمرکز شده اند و می توانند به طور انحصاری به منظور تحویل به آن هدف طراحی شده و با توجه به این ایده بهینه سازی شوند. در ادامه برخی از این روش های هوشمندانه را برای شما توضیح می دهم.

سئو 

معماری وب سایت

استفاده از معماری غیر قابل بازگشت یکی از مشکلات همیشگی صاحبان وب سایت ها بوده است. این مورد به شما کمک می کند تا دامنه وب سایت خود را گسترش داده و قدرت دامنه و چندین کلمه کلیدی را هدف قرار دهید. یکی از مهم ترین نکاتی من در مشاوره های سئو با آن ها برخورد کرده ام، وب سایت های تک صفحه ای هستند که فاقد وبلاگ و یا صفحات دیگری در کنار صفحه اصلی خود هستند. اضافه کردن صفحات به یک وب سایت تک صفحه ای، آن را به یک سایت چند صفحه ای تبدیل می کند. همچنین سعی کنید محتوای موجود در یک صفحه وب سایت خود را در یک فرمت سازمان یافته و قانع کننده مرتب نمایید. شما می توانید محتویات را به عنوان ها جدا کنید: ویژگی ها، سرفصل ها، بررسی ها، فرم تماس و غیره.

سازماندهی فایل های CSS برای ربات های گوگل

سازماندهی درست فایل های css یکی از مهم ترین عوامل سئو سایت شما می باشد. وجود کد های css پراکنده در وب سایت سبب سردرگمی موتور های جستجو و نظم وب سایت شما را با اختلال مواجه خواهد کرد. معمولا بهترین مکان برای قرار دادن فایل های css در بلای صفحه است.

جستجو قدرت بیشتر

لینک سازی همچنان به عنوان یکی از مهم ترین عوامل سئو وب سایت ها شناخته می شود. شما نباید بر روی ایجاد لینک های اسپم در بخش های تصادفی متمرکز شوید. شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مختلف و سرویس های ارائه دهنده وبلاگ و انجمن های نسبت به ساختن لینک های قدرتمند اقدام نمایید.

تگ های H1

معمولا استفاده از چندین تگ H1 برای وب سایت شما مناسب نخواهد بود. استفاده از چندین تگ H1 در یک تک صفحه، می تواند یک جدایی در محتوا را نشان دهد و این باعث می شود که صفحه شما قابل خواندن و جستجوی دوستانه باشد. همچنین فرصتی برای بهینه سازی کلید واژه های بیشتر را  ارائه می دهد.

خوانایی وب سایت

سعی کنید خوانایی وب سایت را نادیده نگیرید. هیچ وقت خوانایی وب سایت خود را قربانی سئو نکنید. اگر وب سایت شما خوانایی کمی داشته باشد هیچ چیزی رتبه بندی سایت شما را خراب تر از آن نخواهد کرد. بهترین روش برای کسب رتبه های برتر در موتور های جستجو ارائه محتوای با کیفیتی است که مربوط به مخاطبان شما باشد.

تازه نگه داشتن محتوا سایت

یکی از مهم ترین نکاتی که در سئو و رتبه بندی سایت شما در موتور های جستجو اهمیت دارد این است که محتوا سایت خود را به صورت مدام تازه نگه دارد. شما باید قدرت خلاقیت بالایی داشته باشید تا بتوانید هر آنچه در وب سایت خود می بینید تغییر دهید. یک راه برای حل این مشکل ایجاد قسمتی برای بررسی محصولات قدیمی و دریافت نظرات و پیشنهادات کاربران می باشد. در بدترین حالت شما فقط باید یک صفحه دیگر برای محتوا مورد نظر خود به سایت اضافه نمایید.

روش سئو وب سایت های تک صفحه ای 4از 5براساس 1383 رای

9 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

2 + 7 =

پربازدیدترین ها