معرفی اپلیکیشن روبیکا و کاربرد های آن

  • توسط رضایی
  • 50 دیدگاه
  • توسعه فروشگاه اینترنتی
معرفی اپلیکیشن روبیکا و کاربرد های آن

روبیکا یک اپلیکیشن چند منظوره است که بسیاری از خدماتی که توسط چندین اپلیکیشن مختلف ارائه می شود را در یک اپلیکیشن حاظر کرده است. این اپلیکیشن برای کاربران فارسی زبان تهیه شده است. بیشتر امکانات این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و این در حالی است که هزینه های تبلیغاتی بسیار زیادی صرف آن شده است. یکی از بهترین مزایای استفاده از اپلیکیشن روبیکا رایگان بودن استفاده از اینترنت آن از طریق شرکت های ایرانسل و همراه اول است. اما هنوز محدودیت های استفاده از ان ها تعیین نشده است. 

علاوه بر شرکت رایگان در قرعه کشی برنامه 2018 از طریق اپلیکیشن روبیکا، شما می توانید در روبیکا شانس برنده شدن در قرعه کشی یک دستگا خودروی سراتو را افزایش دهید.

لطفا جهت پاسخگویی به سوالات خود به وب سایت روبیکا مراجعه نمایید و از تماس با شرکت خودداری نمایید.

دوست داری یک سایت و اپلیکیشن مثل دیوار برای کسب و کار خودت داشته باشی؟ پس از نمونه کار مزون نوپرداز دیدن کنید.

نمونه کار اپلیکیشن 

طراحی اپلیکیشن روبیکا

روبیکا امروزه یکی از معروف ترین اپلیکیشن های موجود در بازار می باشد. این اپلیکیشن با امکانات خاص و متنوع خود کاربران زیادی را به سمت خود جلب نموده است. کاربرد های این اپلیکیشن در بخش های مختلف صوتی، تصویری و پیش بینی و غیره می باشد.

شرکت طراحی اپلیکیشن نوپرداز آماده پیاده سازی طرح اپلیکیشن مورد نظر شما مشتریان گرامی می باشد. شما می توانید برای سفارش طراحی اپلیکیشن روبیکا با ما در تماس باشید.

کاربرد های اپلیکیشن روبیکا

در قسمت فیلم و سریال های روبیکا می توانید جدیدترین سریال های قدیمی و جدید و لیستی از فیلم ها را دریافت نمایید. تمامی این فیلم ها به صورت رایگان بوده و توسط شرکت های فیلم سازی آیو، فیلیمو، فیلم نت و غیره تهیه شده است.

شما می توانید پرداخت های مختلفی که دارید را از طریق اپلیکیشن روبیکا انجام دهید و از خدمات مختلفی مانند خرید شارژ تلفن همراه و پرداخت قبوض استفاده نمایید.

همچنین بخش شبکه های اجتماعی روبیکا نیز مانند اینستاگرام عمل کرده و شما می توانید با افرادی که دوستشان دارید ارتباط برقرار کرده و پیام های آن ها را مشاهده نمایید.

بخش پیش بینی نتایج جام جهانی نیز از مهم ترین بخش های این اپلیکیشن است که دست اندر کاران آن جایزه های ارزشمندی را برای برندگان این پیش بینی ها در نظر گرفته اند. با استفاده از این قسمت شما می توانید تمامی بازی های جام جهانی فوتبال 2018 را پیش بینی کرده و در صورت درست بودن پیش بینی هر بازی امتیاز خود را افزایش می دهید.

بخش های موسیقی، آموزش، سلامت، برنامه های تلویزیونی از قسمت های مختلف اپلیکیشن روبیکا هستند که اغلب کاربران از استفاده از آن ها رضایت نسبی داشته اند.

 

معرفی اپلیکیشن روبیکا و کاربرد های آن 4از 5براساس 13094 رای

50 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

6 + 6 =

پربازدیدترین ها