طراحی سایت حرفه ای توسط نوپرداز

  • توسط امامی
  • 30 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی سایت حرفه ای توسط نوپرداز

طراحی سایت حرفه ای توسط شرکت نوپرداز بر اساس جدیدترین تکنولوژی روز دنیا انجام می گردد. طرح و ایده شما با استفاده از زبان برنامه نویسی php و پایگاه داده mysql پیاده سازی می گردد. جهت اطلاعات بیشتر با متخصصان ما در این زمینه در تماس باشید.

شما می توانید برای ثبت سفارش، دریافت مشاوره رایگان برای ساخت سایت خود و یا کسب اطاعات بیشتر در این زمینه هم اکنون با متخصصان ما در بخش پشتیبانی شرکت نوپرداز تماس حاصل فرمایید.

امروزه شرکت های زیادی هستند که در زمینه طراحی وب سایت فعالیت دارند و اغلب هم مدعی طراحی سایت های حرفه ای هستند، اما واقعا چه عواملی نشان دهنده حرفه ای بودن یک وب سایت هستند؟ رعایت چه نکاتی سبب می شود که یک سایت حرفه ای قلمداد شود؟

در ادامه مطلب به این مباحث می پردازیم:

گرافیک ظاهری سایت چه نشی در حرفه ای بودن سایت دارد؟

 

گرافیک سایت 

نخستین چیزی که مشتری پس از ورود به وب سایت شما با آن مواجه خواهد شد، گرافیک ظاهری سایت شما است. اگر وب سایت شما دارای ظاهری نامناسب و رابط کاربری ضعیفی باشد سبب گیج شدن و خستگی بازدید کنندگان خواهد شد و اغلب آن ها ترجیح می دهند به سرعت سایت شما را ترک کنند. پس استفاده از متخصصان در زمینه UI و UX وب سایت از جمله مهم ترین عواملی است که باید به آن توجه داشت

متخصصان شرکت طراحی سایت نوپرداز تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا ظاهر گرافیکی سایت شما به صورتی حرفه ای و به نحو احسن پیاده سازی شود. 

 

امنیت وب سایت شما در طراحی سایت حرفه ای

امنیت 

امروزه بزرگ ترین شرکت های دنیا هم با وجود هزینه های زیادی که در بخش امنیت شبکه ها و وب سایت های خود دارند، از خطر حملات اینترنتی در امان نیستند. در نتیجه حتما هنگام طراحی سایت خود به نکات امنیتی توجه داشته باشید، در غیر این صورت وب سایت شما به راحتی توسط هکر ها قابل نفوذ خواهد بود. توصیه می شود در این زمینه با افراد متخصص در زمینه امنیت شبکه مشاوره داشته باشید.

 

بررسی ویژگی های طراحی سایت حرفه ای توسط نوپرداز

  • یک سایت حرفه ای هدف مشخصی دارد و برنامه ریزی های لازم برای آن انجام شده است.
  • داشتن طرح و برنامه برای بازاریابی محصولات سایت 
  • قرار دادن اطلاعات حیاتی در بخش بالایی سایت
  • لینک سازی مناسب و رعایت اصول سئو داخلی و خارجی وب سایت
  • ارتباط مناسب سایت با شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر و...
  • عدم استفاده از فایل های آزار دهنده مانند فلش
  • کدنویسی حرفه ای و مطابق با قوانین بهینه سازی سایت
  • استفاده از یک سرویس میزبانی معتبر و با کمترین درصد قطعی سرور

 

واکنش گرا و ریسپانسیو بودن با طراحی سایت حرفه ای

 

واکنش گرا اغلب مردم ترجیح می دهند بسیاری از کار های اینترنتی خود را از طریق تلفن های همراه خود انجام دهند. طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که توسط تلفن های همراه و تبلت ها نیز به راحتی قابل مشاهده باشد و کاربران به راحتی بتوانند با استفاده از تلفن های همراه خود از آن استفاده کنند. توجه نداشتن به مبحث طراحی سایت واکنش گرا مهم ترین عاملی است که سبب کاهش بازدید کنندگان وب سایت شما خواهد شد. آمار های جهانی نشان می دهند که روز به روز بر شمار افرادی که وب سایت ها را از طریق تلفن های همراه مشاهده می کنند افزوده می شود.

 

امروزه اغلب وب سایت های برتر دنیا بر مبنای واکنش گرا بودن ساخته می شوند و طراحی سایت بدون توجه داشتن به این مورد به معنای حذف کردن بخش عظیمی از بازدید گنندگان سایت شما خواهد بود. پس استفاده از این تکنولوژی نه تنها ضروری است بلکه برای اغلب کسب و کار های آنلاین به معنای همه چیز است.

 

بیشتر بخوانید : مزیت های طراحی سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو

 

سئو و بهینه سازی سایت در طراحی سایت حرفه ای

 

سئو 

سئو و بهینه سازی سایت نیز از جمله مواردی است که از زمان شروع طراحی سایت باید مد نظر قرار گیرند و پس از طراحی سایت نیز کار اصلی آغاز می شود و وب سایت شما وارد رقابت با سایر وب سایت های مشابه برای دریافت رتبه ای بهتر از موتور های جستجو می شود. استفاده از محتوا های جذاب و کاربردی، فعالیت در شبکه های اجتماعی، به اشتراک گذاری لینک سایت و بسیاری از موارد دیگر هستند که پس از طراحی سایت و در مبحث سئو و بهینه سازی به آن ها توجه می شود. با توجه به آپدیت الگوریتم های گوگل استفاده از روش های نادرست و قدیمی سئو سایت از جمله عواملی است که سبب نابودی و جریمه سایت ها می شوند.

 

اگر شما یک سایت حرفه ای توسط تیم های متخصص طراحی سایت نظیر نوپرداز داشته باشید، می بایست در مورد پیاده سازی اصول سئو در سایت خود آسوده خاطر باشید.

چرا که به منظور رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت، قدم اول داشتن یک سایت بدون نقص و مشکل است.

با بهینه سازی سایت خود در نتایج گوگل رتبه بهتری را کسب می کنید و در معرض دید کاربران بیشتری قرار می گیرید.

 

هزینه طراحی سایت حرفه ای توسط نوپرداز

وقتی از طراحی سایت حرفه ای حرف می زنیم منظور این است که شما شرکتی را پیدا کنید که سبب تلف شدن وقت و هزینه های شما نشود. بسیاری از شرکت های تقلبی وجود دارند که با استفاده از قالب های آماده و بدون کیفیت و هاست های رایگان و بی فایده و عدم توجه به سئو و بهینه سازی وب سایت شما کار می کنند. بسیاری از این شرکت ها یا پاسخگو شما نیستند یا این که از ارائه خدمات پشتیبانی امتناع می کنند. 

قیمت و هزینه طراحی سایت حرفه ای به موارد زیادی از جمله کدنویسی صحیح، هاست مناسب، قالب اختصاصی، سئو و بهینه سازی، پشتیبانی سایت و بسیاری از موارد دیگر بستگی دارد. از آن جایی که هزینه این مدل سایت ها کاملا نسبت به قالب های آماده متفاوت است پس بهتر است برای سفارش آن ها با افرادی متخصص مشورت نمایید و از جزئیات کار شرکت مورد نظرتان آگاهی لازم را به دست آورید.

 

 

شرکت طراحی وب سایت حرفه ای نوپرداز

شرکت طراحی سایت حرفه ای نوپرداز یکی از مهم ترین ملاک های خود را ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان می داند. تحویل به موقع سفارش و تحقق تمامی جزئیات پروژه مشتریان از جمله مواردی است که سبب رضایت خاطر آنان گردیده است. شرکت نوپرداز در تلاش است تا با ارائه هر چه حرفه ای تر خدمات و محصولات خود گام بلند تری برای کسب رضایت بیشتر کاربران بردارد.

 

آیا طراحی سایت حرفه ای تعرفه دارد؟

در حقیقت برای طراحی سایت حرفه ای نمی توان تعرفه دقیقی مشخص کرد و این موضوع بستگی به مهارت و تبهر شرکت یا شخص انجام دهنده پروژه شما دارد. اما معیار هایی مانند امنیت سایت، ui و ux، و نوع کدنویسی از جمله موارد مهمی هستند که در تعیین آن تاثیر مستقیم و غیر مستقیم خواهند داشت.

شرکت نوپرداز مفتخر است با استفاده از کادری با تجربه و حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت و اپلیکیشن های موبایل شما را در این امر یاری نماید. شما می توانید برای ثبت درخواست طراحی سایت یا هر گونه سوال و مشاوره رایگان در این مورد از طریق لینک تماس با ما اقدام نمایید.

 

طراحی سایت حرفه ای توسط نوپرداز 4از 5براساس 4823 رای

30 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

2 + 1 =

پربازدیدترین ها