طراحی سایت استان آذربایجان شرقی

  • توسط کربلایی
  • 16 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی سایت استان آذربایجان شرقی

طراحی سایت آذربایجان شرقی از جمله خدمات شرکت نوپرداز در این شهر می باشد. همکاران ما در تمامی ساعات پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

نام استان آذربایجان شرقی در زمان حکومت پهلوی آذربایجان خاوری بوده است. این استان از نظر جمعیت و مساحت در ناحیه شمال غربی ایران رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. استان آذربایجان شرقی از سمت شمال به کشور جمهوری آذر بایجان و ارمنستان، ازسمت غرب و جنوب غرب به آذربایجان غربی، از سمت شرق به اردبیل و از سمت جنوب به استان زنجان منتهی می شود. این استان دارای آب و هوای سرد کوهستانی بوده و کل محدوده استان را کوه ها و ارتفاعات تشکیل داده اند. مساحت استان آذربایجان شرقی 45,491 کیلومتر مربع است که از این جهت یازدهمین استان بزرگ کشور است. مرکز این استان، تبریز می باشد، و از شهر های مهم این استان می توان به مراغه، مرند، اهر و میانه اشاره کرد.

وضعیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی

رتبه اول صادرات غیر نفتی در کشور متعلق به استان آذربایجان شرقی می باشد. این استان به جهت تمرکز صنایع بزرگ تولیدی در شهر تبریز، از قطب های مهم صنعتی در سطح ایران به شمار میرود. دیگر شهر های صنعتی این استان شبستر، مرند، مراغه، میانه، بناب و جلفا می باشند. در استان آذربایجان شرقی 4342 کارگاه تولیدی فعالیت می کنند که این تعداد شامل 832 کارگاه صنعتی می باشند. این استان 5.99% از کل کارگاه های صنعتی ایران را به خود اختصاص داده است.

اهمیت طراحی سایت استان آذربایجان شرقی

طراحی سایت در استان آذربایجان شرقی از آن جهت اهمیت بالایی دارد که بسیاری از کارخانه های صنعتی و تولیدی های بزرگ کشور در آن مشغول فعالیت هستند. با توجه به پشرفت تکنولوژی و قدرتمند تر شدن ارتباطات از طریق اینترنت، طراحی سایت اهمیت بسیار بالایی در پیشرفت و توسعه کار این صنایع خواهد داشت. همچنین وجود مناطق توریستی مانند قلعه مرند، قلعه بابک و وجود آبشار ها و چشمه های بسیار زیبا سبب توسعه شرکت های گردشگری در این منطقه شده است. بنابر این طراحی یک وب سایت مناسب در زمینه گردشگری می تواند بسیاری از گردشگران را به سمت شما جذب نماید. 

شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره بردن از کادری مجرب و حرفه ای آماده  ارائه خدمات ویژه و تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در استان آذربایجان می باشد. شرکت نوپرداز دارای نمونه کار های حرفه ای می باشد که می توانید با مراجعه به صفحه نمونه کار ها از آن ها دیدن فرمایید.

طراحی سایت آذربایجان 

طراحی سایت استان آذربایجان شرقی 4از 5براساس 1326 رای

16 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

9 + 14 =

پربازدیدترین ها