طراحی سایت استان البرز

  • توسط امامی
  • 14 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی سایت استان البرز

طراحی سایت در البرز توسط شرکت نوپرداز. ما در نوپرداز تمامی تلاش خود را کرده ایم تا جدیدترین و حرفه ای ترین سایت ها را برای مشتریان گرامی پیاده سازی نماییم. شرکت نوپرداز با توجه به طرح و ایده اصلی شما و بر اساس طرحی کاملا اختصاصی و کد نویسی شده پروژه شما را پیاده سازی می نماید. در صورتی که قصد سفارش طراحی سایت در البرز را دارید با ما در تماس باشید.

همچنین سئو و بهینه سازی سایت مطابق با جدیدترین آپدیت ها و الگوریتم های گوگل توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد. توجه به این موضوع یکی دیگر از موارد اصلی طراحی سایت استان البرز می باشد.

در جلسه هیئت دولت در تاریخ 12 بهمن 1388 لایحه تاسیس استان البرز تصویب و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد. با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ 7 تیر 1389 این استان به طور رسمی شکل گرفت. در این طرح شهرستان کرج به عنوان مرکز استان در نظر گرفته شده است. این شهرستان در 20 کیلو متری غرب تهران است و در حوزه استحفاظی استان تهران قرار گرفته بود که با جمعیتی بالغ بر 1,614,626 نفر چهارمین شهر پر جمعیت ایران پس از شهر های تهران، مشهد و اصفهان محسوب می گردد. همچنین استان البرز سی و یکمین استان ایران می باشد.

وضعیت اقتصادی استان البرز

استان البرز در بخش کشاورزی به دلیل داشتن شرایط اقلیمی ممتاز، خاک حاصلخیز، خاکدار بودن بیش از ۷۰ درصد از اراضی، کیفیت مناسب و مطلوب آب های سطحی و زیرزمینی، وجود شرایط کشت دوم و سوم در برخی نقاط، وجود نهالستان برای عرضه به کل کشور و به ویژه امکان تصفیه و بازیافت فاضلاب در بخش کشاورزی دارای موقعیتی استثنایی است و یکی از استان های مهم کشور در بخش تولید محصولات کشاورزی محسوب می شود. این استان در زمینه گردشگری نیز دارای وضعیت مناسبی بوده و از جمله مناطق گردشگری مهم این استان می توان به جاده چالوس، سد امیر کبیر و پیست دیزین اشاره داشت.

اهمیت طراحی سایت استان البرز

استان البرز به سبب دارا بودن مناطق گردشگری مختلف همواره میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران از سراسر نقاط کشور می باشد. به همین سبب طراحی سایت برای هتل ها و مراکز گردشگری یکی از با اهمیت ترین مشاغل این استان محسوب می گردد. وب سایت های هتل داری می توانند با ارائه خدمات مختلفی مانند معرفی هتل و رزرو اتاق ها به صورت آنلاین گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کنند. همچنین ایجاد تور های گردشگری مختلف نیز از دیگر خدمات طراحی وب سایت در استان البرز می باشد. با توجه به پیشرفت بسیار سریع خدمات اینترنتی در کشور به نظر می رسد طراحی وبسایت یکی از ملزومات برای هر کسب و کاری باشد.

شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره بردن از کادری مجرب و حرفه ای آماده  ارائه خدمات ویژه و تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت ، طراحی فروشگاه های اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و سئو و بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در استان البرز می باشد.

طراحی سایت البرز 

 

طراحی سایت استان البرز 4از 5براساس 1819 رای

14 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

13 + 12 =

پربازدیدترین ها