چه زمانی باید محتوای وب سایت را آپدیت کنید؟

  • توسط امامی
  • 14 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
چه زمانی باید محتوای وب سایت را آپدیت کنید؟

اگر شما صاحب یک وبلاگ، وب سایت شرکتی بزرگ و یا فروشگاه اینترنتی هستید، آپدیت محتوا وب سایت شما مزایای زیادی خواهد داشت. آپدیت کردن وب سایت به عامل های زیادی بستگی دارد که در این مقاله درباره آن صحبت خواهیم کرد.

مشاهده جزئیات

چرا آپدیت محتوا سایت مهم است؟

ذخیره کردن محتوای وب سایت به صورتی تازه و آپدیت شده کار راحتی نیست و نیازمند زمان و هزینه است. از سوی دیگر، مزایای انجام این کار، به ویژه مزایای بلند مدت آن ارزش این تلاش و هزینه را دارد. 

محتوا وب سایت 

مزایای آپدیت نگه داشتن وب سایت

معنی محتوای تازه را در قسمت بعدی معرفی خواهیم نمود و همچنین بعضی از دستورالعمل های مربوط به این که چگونه وب سایت را بر مبنا نوع آن به روز رسانی می کنید، اما در حال حاضر مهم است که مزایای انجام این کار را بدانید.

تاثیر آن در سئو سایت: موتور های جستجو به محتوا ها، به خصوص محتوا های تازه و خاص علاقه زیادی دارند. آن ها دوست دارند پست های با کیفیت بالا را در فهرست خود داشته باشند تا نیاز کاربران خود را برآورده کنند. یک وب سایت که به طور منظم آپدیت می شود، بیشتر توسط موتور های جستجو مورد توجه قرار می گیرد، صفحات بیشتری از آن توسط موتور های جستجو ایندکس می شود و امکانات بیشتری برای افزایش سئو وب سایت با استفاده از بهترین روش های ارتباط بین الملل ارائه می دهد.

تاثیر آن در رسانه های اجتماعی: اگر از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای گسترش وبلاگ خود استفاده می نمایید، یکی از مهم ترین عوامل موفقیت، محتوایی می باشد که در صفحات رسانه های اجتماعی خود پست می کنید. یکی از عواملی که تلاش شما را از بین می برد، کمبود محتوا است. داشتن یک وب سایت که به صورت منظم آپدیت می گردد، برای تبلیغات رسانه های اجتماعی شما نیز کمک می کند. 

برای کاربران شما مناسب است: وب سایت ها معمولا با ارائه نمودن محتوا تازه رضایت کاربران خود را کسب می کنند. یک کاربری که از وب سایت شما رضایت داشته باشد به احتمال زیاد دوباره نیز به وب سایت شما برمی گردد، ثبت نام خواهد کرد، از وب سایت شما خرید می کند و یا وب سایت شما را به دیگران توصیه می نماید. 

نشانه زنده بودن و تازه بودن وب سایت شما است: فرض کنید 2 وب سایت وجود دارند که دارای محصولی مشابه با قیمتی برابر هستند، اما یکی از آن ها یک وبلاگ بروز رسانی، پشتیبانی یا بخش خبری دارد. شما به کدام یک اعتماد می کنید؟ وب سایتی که به شما محتوا تازه نشان می دهد، نشان گر این است که فعالیت دارد و مورد توجه مشتریان خود نیز قرار گرفته است. فرض کنید شما از قسمت انجمن پشتیبانی دیدن می کنید و آخرین آپدیت آن برای دو سال پیش باشد. آیا شما می توانید برای خرید محصول خود به این وب سایت اطمینان کنید؟ 

به روز رسانی عامل اصلی در بازاریابی محتوا است: هر روز افراد زیادی درباره بازاریابی محتوا صحبت می کنند، بسیاری از کسب و کارهای آنلاین و آفلاین با استفاده از محتوا برای تولید فروش و ارتقاء آگاهی از نام تجاری استفاده می کنند. نمونه های زیادی وجود دارند مثلا استفاده از محتوا برای ارتقای ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی، برای تبلیغ محصولات و خدمات خود، برای به دست آوردن منافع بیشتر، برای داشتن مشتریان بیشتر و غیره.

آپدیت محتوا 

محتوا تازه چیست؟

قبل از شروع باید بدانیم که وقتی گفته می شود یک وب سایت باید با محتوا تازه آپدیت شود یعنی چه؟ تجربه مشخص نموده است که مردم درک درستی در این مورد ندارند و این کار، به روز رسانی محتوا را دشوارتر می کند. منظور از محتوا تازه لزوما محتوایی نیست که کاملا جدید باشد بلکه محتوایی است که برای وب سایت ما جدید باشد و در جای دیگری از صفحات وب دقیقا به همان فرمت یافت نشود. بنابراین تازه فقط به معنای اخبار و یا مفاهیم یا نظریه های جدید نیست بلکه به معنای چیز های جدید برای وبلاگ یا وب سایت خاصی است.

چه زمانی محتوا جدید به وبلاگ یا وب سایت خود اضافه کنیم؟

اضافه نمودن مطالب جدید به وب سایت برای هر نوع وب سایتی متفاوت است و به آپدیت نیز نیازمند خواهد بود. شما نباید انتظار داشته باشید که یک وبلاگ شرکتی مانند یک وبلاگ شخصی یا یک وبلاگ شخصی مانند یک وبلاگ ورزشی آپدیت شود. بر اساس به روز رسانی وب سایت های مختلف می توان آن ها را به صورت زیر طبقه بندی نمود:

ورزش / مد / مشهور / تکنولوژی / شیوه زندگی / مالی / روزنامه / مجلات

در این دسته بندی من وب سایت هایی را معرفی کردم که بیشتر مورد توجه مردم بوده است. هیچ محدودیتی برای تعداد به روز رسانی ها جود ندارد ولی در حالت کلی هر چقدر آپدیت ها بیشتر باشد برای وب سایت شما مناسب تر است.

به روز رسانی وب سایت توسط شرکت ها

اگر شما یک وبلاگ نویس انحصاری یا یک شرکت خصوصی دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه چاپ و نشر ایجاد کنید و ساعت های مورد نیاز برای ساخت محتوای و به روز رسانی مورد نیاز برای وب سایت خود را اختصاص دهید. اگر از سوی دیگر، شما یک شرکت کوچک تا متوسط دارید، وضعیت شما کمی پیچیده تر می شود. زیرا احتمالا شما منابعی برای مدیریت وبلاگ ها و به روز رسانی منابع داخلی ندارید. این برای شما هزینه هایی را در پی خواهد داشت، اما اگر شما مدیریت و به روز رسانی وب سایت و وبلاگ خود را به یک شرکتی که در این زمینه تبهر و تجربه کافی را دارد بسپارید، برای شما مزایای بلند مدت زیادی را در پی خواهد داشت. به عنوان سخن پایانی سعی کنید برای افزایش ترافیک وب سایت خود، اسرار جستجوگرها، کلمات کلیدی تحقیق و لینک سازی را یاد بگیرید و آنها را به وب سایت خود اعمال کنید. 

 محتوا سایت 

چه زمانی باید محتوای وب سایت را آپدیت کنید؟ 4از 5براساس 2429 رای

14 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

8 + 1 =

پربازدیدترین ها