هزینه های طراحی وب سایت کسب و کار حرفه ای

  • توسط صادقی
  • 15 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
هزینه های طراحی وب سایت کسب و کار حرفه ای

هزینه های طراحی وب سایت کسب و کار حرفه ای با توجه به میزان امکانات و کیفیت کار میتواند بسیار متفاوت باشد . و شاید برای شما این سوال ایجاد شده باشد که یک وب سایت مناسب برای کسب و کار چه ویژگی هایی را باید داشته باشد تا بتواند در مقابل رقبای دیگر خود در فضای اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشد. بسیاری از افراد زمانی که قصد خرید یا تهیه وب سایتی برای کسب و کار خود را دارند، با پیشنهاد های متفاوتی رو به رو می شوند (از قیمت های بسیار پایین تا قیمت های چند صد میلیونی). اما به راستی چه تفاوتی میان این وب سایت ها وجود دارد که این تفاوت های قیمت بسیار زیاد را ایجاد کرده است؟ در ادامه مطلب به بررسی این ویژگی ها پرداخته ایم:

طراحی سایت 

استفاده از وردپرس یا کدنویسی اختصاصی؟

استفاده از وردپرس یا کدنویسی اختصاصی ؟ این یکی از اولین سوالاتی است که در ابتدای مسیر طراحی سایت برای کسب و کار با آن مواجه می شوید. امروزه ابزار های آماده ای برای طراحی وب سایت ارائه شده اند که از جمله آن ها سی ام اس وردپرس می باشد که یکی از معروف ترین ابزار ها در زمینه طراحی وب سایت است. استفاده از این گونه ابزار های آماده برای آغاز یک کسب و کار کوچک مناسب است، اما زمانی که وسعت کسب و کار شما گسترش می یابد، به احتمال زیاد شما نیازمند استفاده از ابزار های اختصاصی خواهید شد که نیازمند طراحی یک وب سایت کدنویسی شده و اختصاصی برای شما می باشد که نسبت به وب سایت های آماده هزینه های بیشتری را شامل خواهد شد.

امنیت وب سایت 

رعایت نکات امنیتی طراحی سایت

رعایت نکات امنیتی طراحی سایت یکی از موارد بسیار مهم در پروژه طراحی سایت برای کسب و کار حرفه ای می باشد. با توجه به این که هر روز شاهد هک شدن وب سایت هایی که امنیت پایینی دارند هستیم، رعایت نکات امنیتی در اینترنت برای کسب و کار شما بسیار حیاتی است. متخصصین امنیت با به وجود آوردن استاندارد های امنیتی مناسب و استفاده از رمزگذاری های پیشرفته، امکان نفوذ و افشا شدن اطلاعات وب سایت شما را به حداقل تنزل می دهند. معمولا هزینه استفاده از ساختار های امنیتی پیشرفته بسیار بالا است ولی شما با یک هزینه معقول می توانید وب سایت خود را در مقابل بسیاری از خطر ها بیمه کنید.

سئو وب سایت 

سئو وب سایت

سئو وب سایت همان راه رسیدن به صفحه اول گوگل است. این کوتاه ترین تعریف ما (شرکت نوپرداز) هستش ، ما بر این باوریم که طراحی وب سایت برای کسب و کار حرفه ای نیازمند بهینه سازی و سئو خوب و با کیفیت است. بصورتی که بتوانید در نتایج صفحه اول حضور داشته باشید. فرض کنید وب سایت شما طراحی شده و در اختیار شما قرار گرفته است. شاید شما انتظار دارید که وب سایت تان در همان هفته های اول پر از بازدید کننده و مشتری شود. اما واقعیت این طور نیست و شما نیازمند بهینه سازی وب سایت خود توسط موتور های جستجو هستید. برای این کار باید از یک متخصص سئو بهره بگیرید و وب سایت شما بعد از مدتی و پس از کسب رتبه بهتر در موتور های جستجو بازدید بیشتری به دست می آورد. هزینه سئو وب سایت نیز به گفته بسیاری از کارشناسان نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود که با ارتقا وب سایت شما به صفحات برتر در گوگل و سایر موتور های جستجو از هزینه های اضافی شما برای تبلیغات نیز جلو گیری خواهد نمود.

ظاهر وب سایت 

طراحی ظاهری زیبا و کاربر پسند وب سایت

طراحی ظاهری زیبا و کاربر پسند وب سایت شما یکی از مهم ترین عواملی می باشد که می تواند در جذب کاربران بیشتر به وب سایت شما کمک کند. وب سایت شما باید علاوه بر این که از نظر ظاهری مناسب باشد، نباید سبب گیج شدن و گمراهی بازدید کنندگان شود و آن ها باید بتوانند به سرعت به صفحه مورد نظر خود دست پیدا کنند. برای انجام این کار شما می توانید از متخصصان در زمینه UI و UX استفاده نمایید. هزینه ها در مورد طراحی ظاهری و کاربر پسند وب سایت نیز بسته به ویژگی های طرح مورد نظر شما خواهد بود. 

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

 

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با توجه میزان امکانات مورد نیاز شما و حجم فروش شما متفاوت است. برآورد هزینه برای طراحی سایت فروشگاهی یک امر مهم در طراحی وب سایت فروشگاهی برای کسب و کار حرفه ای می باشد. اما درکل با توجه به اینکه شما از ابزار های سایت ساز یا کد نویسی اختصاصی استفاده کنید ، میتوان برآورد کلی را در مورد هزینه طراحی سایت فروشگاهی انجام داد.

تفاوت اصلی این دو نوع سایت در انحصار بودن آنهاست. طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و حرفه ای از آنجایی که از ابتدا به صورت انحصاری کدگذاری شده اند و سایتی که دریافت می کنید طراحی منحصر به فردی دارد و در مقایسه با سایت های آماده و ارزان که اغلب از قالب های آماده برای طراحی استفاده می کنند بسیار به ایده و سلیقه شما نزدیک است.

در این مطلب تلاش نمودیم چند مورد از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کار را ارائه دهیم. در نهایت تصمیم گیری اصلی بر عهده خودتان است که باید با توجه به وسعت کسب و کارتان مناسب ترین وب سایت را انتخاب کنید.

برای یک شروع خوب ما (شرکت نوپرداز) با افتخار آماده ایم تا در مورد هزینه های طراحی وب سایت برای کسب و کار حرفه ای ، به شما مشاوره رایگان بدیم. پس با ما تماس بگیرید.

هزینه های طراحی وب سایت کسب و کار حرفه ای 4از 5براساس 1598 رای

15 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

13 + 14 =

پربازدیدترین ها