کجاها می توانیم لینک سازی کنیم؟

  • توسط
  • 1 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
کجاها می توانیم لینک سازی کنیم؟

لینک سازی و گرفتن لینک باید با اصولی باشد که به سایت ضربه نزند و باعث جریمه شدن ما توسط گوگل نشود. در این مقاله به شما پیشنهاد می کنیم که در مکان هایی که برای شما توضیح می دهیم لینک سازی کنید.

وقتی ما یک سایت داریم و تصمیم به سئو و بهیه سازی وب سایت خودمان را داریم به دنبال راه هایی برای بهبود و پیشرفت سایت می گردیم.
اولین اقدام به منظور داشتن یک سایت حرفه ای قطعا طراحی سایت حرفه ای می باشد که این ها قدم های اولیه هستند و ما در مورد مرحله ای می خواهیم صحبت کنیم که یک سایت حرفه ای داریم و حال می خواهیم که رتبه سایتمان را بالا ببریم و جزو بالاترین نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرد.

برای داشتن یک سایت سئو و بهینه شده درج محتوای با کیفیت بسیار مهم و غیر قابل انکار است. شما اولین کاری که برای سایت طراحی شده خودتان می کنید این است که سایت را از محتوای با کیفیت و تولیدی پر کنید. منظور ما از محتوای تولیدی درج محتوایی است که کپی نباشد و جامع معتبر باشد و صرفا به منظور درج مقاله سئو شده نباشد چرا که گوگل بسیار باهوش است و به سرعت متوجه می شود که مقاله شما صرفا به منظور به کار بردن کلمات کلیدی شما می باشد و هیچ اعتباری ندارد. پس یک مقاله کاربرد بنویسید و در سایتتان درج کنید.

بعد از درج محتوا در سایت به منظور شهرت سایت باید لینک سازی انجام دهید.

 

بیشتر مطالعه کنید :

تاثیر لینک سازی در سئو سایت چیست؟

 

لینک سازی به دو دسته تقسیم می شود :

فالو و نوفالو


لینک نوفالو یعنی چی؟ و تفاوت لینک فالو با لینک نوفالو چیست؟


زمانی که ربات های گوگل تگ نوفالو را روی لینک می بینند، لینک را دنبال نمی کنند. لینک دهی به این روش باعث می شود از اعتبار سایت مبدأ کم نشود. به این منظور می توانید در سایت خود لینک نوفالو بدهید و یا از سایت های دیگر لینک نوفالو بگیرید.
با این توضیح این برداشت را نداشته باشید که لینک های نوفالو لینک های بی تاثیری هستند و کاربردی ندارند. چر که لینک های نوفالو از اعتبار منبعی نمی کاهد ولی ربات ها را به ایندک گرفتن از صفحات راهنمایی می کند که بسیار هم می تواند تاثیر گزار باشد.
با توضیح لینک نوفالو مفهوم لینک ها فالو هم مشخص شد، در اصل لینک های فالو به خزنده های گوگل می گید که به دنبال ای صفحات برو و این صفحات معتبرند. خب درست است که تاثیر لینک های فالو برای صفحات فرود معتبر بسیار تاثیر گزار است ولی گرفتن لینک های نوفالو هم در کنار لینک های فالو بسیار مهم است.

 

بیشتر مطالعه کنید :
سئو و بهینه سازی وب سایت

 

خب با توجه به توضیحات در مورد لینک سازی و اهمیت لینک سازی باید بدانید لینک برای سایت شما و سئوی سایت شما بسیار مهم و ضروری ات پس باید بدانید چطور لینک سازی کنید و کجاها می توانید لینک سازی کنید.
در این مقاله به شما چند جایی که می توانید لینک سازی کنید و لینک های معتبر بگیرید و باعث افزایش بازدید سایت خودتان بشوید را به شما معرفی می کنیم.
ولی این نکته را فراموش نکنید صفحات فرود شما و یا همان صفحاتی که توسط لینک سازی از خزنده های گوگل می خواهید به آن جا فرود بیایند اعتبار آن صفحه را سنجیده و بازدید برای شما بیاورندبسیار مهم است.
پس صفحاتی را به منظور لینک سازی و گرفتن لینک انتخاب کنید که سئو شده و با کیفیت باشند تا اعتبار سایت شما از نظر موتورهای جستجو پایین نیاید.

 

مکان هایی که می توانید لینک سازی کنید و بک لینک بگیرید

  • فروم ها و انجمن های گفتگو
    این مکان ها می تواند لینک های با ارزشی به شما بدهد. هنگام ثبت نام در انجمن ها شما لینک سایت خود را به صورت ثابت درج می کنید و با فعالیت در گفتگو ها و انتشار لینک های خود بازدید سایت خودتان ر بالا برده و لینک سازی معتبر انجام داده اید.
    پس اگر فعالیتی در انجمن ها و فروم های معتبر ندارید همین الان دست به کار شوید.

 

  • وبلاگ ها
    سایت های معتبری هستند که سایت های وبلاگ دهی به آن ها گفته می شود و از گذشته فعالیت مستمری داشته اند . گاهی اوقات وقتی شما جستجویی انجام می دهید امکان دارد که وبلاگ معتبری در نتایج جستجو به شما نشان داده شود. پس باید بدانید داشتن وبلاک و درج مطالب اختصاصی در وبلاگتان و لینک سازی به سایتتان چقدر می تواند ارزشمند باشد.
    باید این موضوع را در نظر بگیرید که فعالیت در وبلاگ هایتان می بایست مستمر باشد دنبال این نباشید که به سرعت نتیجه بگیرید. وبلاگ ها کار خودشان را می کنند و در بلند مدت نتایج خوبی را برای شما دارند. پس اقدام به ساخت وبلاگ های معتبر و لینک سازی در این مکان ها کنید.

 

  • نظر دادن و درج کامنت در سایت های معتبر
    این موضوع یک مقدار کار دارد و شما باید سایت هایی را پیدا کنید که اجازه درج نظر به همراه لینک را در سایت خودشان گذاشته باشند. سعی کنید اصول لینک سازی را رعایت کنید و با تقلب گوگل را نسبت به خودتان حساس نکنید تا شما را جریمه کند.

 

  • برای سایت خود اکانت و پروفایل بسازید
    در سایت های معتبر مثل آپارات پروفایل داشته باشید و لینک سایت خود را درج و انتشار دهید.

 

  • درج پست مهمان در سایت های معتبر
    بسیار از سایت ها هستند که امکان درج محتا را به کاربرانی که در سایتشان عضو می شوند را م دهند شما نیز می توانید آن سایت ها را پیدا کنید و درج محتوای با کیفیت و لینک خود را در آنپست ها داشته باشید و یک لینک سازی اصولی انجام داده باشید.

 

  • تبادل لینک اصولی با سایت های معتبر
    می توانید از سایت های معتبر که مرتبط با سایت شما هستند بخواهید که لینک سایت شما را در سایتشان قرار دهند و شما نیز به منظور تبادل اینکار را انجام دهید.
    دقت کنید که به سراغ خرید بک لینک نروید چرا که شاید به صورت کوتاه مدت تصور کنید که برای شما بازدید می آورد ولی گوگل خیلی باهوش تر از این حرفاست و شاید برای شما مشکل ساز بشه و شما را جریمه کنه.

 

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشه و در مکان های مناسب لینک سازی کنید و رتبه سایت خودتن ر بالا ببرید.
شرکت طراحی سایت نوپرداز آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت و سئو سایت به شما عزیزان می باشد.

کجاها می توانیم لینک سازی کنیم؟ 0از 5براساس 0 رای

1 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

15 + 10 =

پربازدیدترین ها