نکاتی که قبل از طراحی سایت باید بدانید

  • توسط معین
  • 0 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
نکاتی که قبل از طراحی سایت باید بدانید

نکاتی که قبل از طراحی سایت باید بدانید به شما کمک می کند که به قول معروف تکلیفتان با خودتان روشن شود. چرا که قبل از طراحی سایت ابتدا باید بدانید چه می خواهید.
البته شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن نوپرداز راهنمای شما می باشد و می توانید با مشاوره رایگان ایده ها و خواسته های خود را مشخص کنید و جهت طراحی سایت قدم بردارید.

بیشتر بخوانید : طراحی اپلیکیشن موبایل (IOS و اندروید)

 

حال یه سری نکات مهم قبل از طراحی سایت را بیان می کنیم:

ابتدا باید بدانید هدف شما از طراحی سایت چیست

قبل از طراحی سایت هدفتان را مشخص کنید.مثلا اگر صاحب کسب و کاری هستید چه سایتی برای شما نیاز است و با این سایت چه می خواهید بکنید؟
آیا فقط می خواهید یک سایت به عنوان ویترین کسب و کارتان داشته باشید و یا که نه میخواهید خدمات و محصولات خود را از طریق سایت عرضه کنید و به فروش برسانید و کسب و کار اینترنتی خود را رونق دهید.

مخاطبان سایت خود را بشناسید

منظور از مخاطبان سایت چیست؟شما قبل از طراحی سایت باید تشخیص دهید که مخاطبان و کاربران سایت شما چه افرادی با چه جنسیتی و با چه سن و سالی هستند. چرا که این موضوع در رابط کاربری و ظاهر سایت بسیار تاثیرگزار خواهد بود.

چقدر می خواهید برای طراحی سایت هزینه کنید؟

شما از قبل از طراحی سایت باید بودجه خود را مشخص کنید و تعیین کنید که تمایل دارید چقدر برای سایت خود هزینه کنید. چرا که اگر تمایل به طراحی سایت رایگان دارید می توانید یک سایت وردپرسی داشته باشید و نیازی به شرکت طراحی سایت نداشته باشید

 

شما قبل از طراحی سایت شما باید یک دامین اختصاصی به همراه هاست داشته باشید


سایت شما باید یک نام تجاری داشته باشد که دامین یا دامنه (domain) گفته می شود و چه بهتر که مرتبط با فعالیت سایت باشد.

 

فکر محتوای سایتتان را از قبل بکنید


سایت شما بعد از طراحی نیاز به درج محتوا دارد و باید آپدیت شود تا پیشرفت کرده و از نظر گوگل بهینه و قابل عرضه در نتایج سرچ باشد.

 

درمورد شرکت طراحی سایت تحقیق کنید


قبل طراحی سایت باید نمونه کارهای شرکت و یا تیم طراح مد نظرتان را ببینید و مورد آنالیز قرار دهید تا با بهترین تیم بهترین و حرفه ای ترین سایت را داشته باشید.

 

سایت شما پشتیبانی می خواهد


بعد از طراحی سایت، وب سایت شما می بایست آپدیت باشد و روی آن نظارت باشد تا ایرادات احتمالی پیش آمده برطرف شود و سات مدام رو به پیشرفت باشد.
خوب است درمورد سئو سایت نیز بدانید و برای سایت خود بعد از طراحی اصول سئو را به کار گیرید.

 

شاید این مقاله برای شما مفید باشد : تغییرات و الگوریتم های جدید گوگل در سال 2019

نکاتی که قبل از طراحی سایت باید بدانید 0از 5براساس 0 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

12 + 2 =

پربازدیدترین ها