روش درست کردن سایت حرفه ای رایگان

  • توسط معین
  • 0 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
روش درست کردن سایت حرفه ای رایگان

بسیاری از کسب و کار ها اگر وارد تجارت الکترونیک و بازار اینترنتی نشوند از رقبای خود در زمینه کاریشان باز می مانند، پس باید بدانید که چطور میتوانید پیشرفت کرده و با درست کردن سایت حرفه ای کسب و کار خود را متمایز کنید.
بسیاری از شما با توجه به شرایطی که دارید تمایل به درست کردن سایت رایگان، و بدون پرداخت هزینه دارید. در این مقاله به شما خواهیم گفت روش درست کردن یک سایت حرفه ای رایگان چگونه است.

روش ساخت سایت کاملا رایگان

شما می توانید جهت درست کردن سایت حرفه ای به صورت کاملا رایگان هم اقدام کنید و بدون هیچ هزینه ای یک سایت با قالب فروشگاهی و یا هر قالب انتخابی خود داشته باشید، اما چگونه؟

 

  • طراحی و ساخت وبلاگ
    اگر برای شما مهم نباشد که حتما آدرس اینترنتی و یا url اختصاصی داشته باشید می توانید از وبلاگ ها جهت درست کردن سایت خود استفاده کنید و در این صورت تفاوتی که با یک سایت حرفه ای دارید در این است که آدرس اینترنتی شما Youraddress.weblogaddress.com این گونه می شود و اما اگر شما یک دامنه اختصاصی اشته باشید، آدرس اینترنتی شما نیز به صورتYouraddress.comاختصاصی می شود.
    پیشنهاد شرکت نو پرداز در زمینه درست کردن سایت حرفه ای با قالب اختصاصی، طراحی سایت روی دامنه اختصاصی و داشتن یک آدرس اینترنتی اختصاصی است و شما می توانید در کنار سایت با قالب اختصاصی خود از وبلاگ ها نیز جهت بهینه سازی و سئو سایت خود کمک بگیرید.

 

استفاده از سایت ساز های رایگان

  • برای درست کردن سایت با قالب مدنظرتون به علاوه وبلاگ، می توانید از سایت ساز های رایگان نیز کمک بگیرید چرا که سایت ساز ها از وبلاگ ها پیشرفته تر هستند و این گونه می توانید سایت حرفه ای خود را طراحی کنید. در این روش شما می توانید دامنه اختصاصی اشته باشید و دامنه خود را پارک کرده و صاحب آدرس اینترنتی اختصاصی شوید ولی در غیر اینصورت آدرس سایت شما در این روش به فرض مثال اینگونه می شود : www.WebsitesazAddress.com/YourAddress

 

  • استفاده از قالب های آماده و سیستم های مدیریت محتوای رایگان
    شما میتوانید با استفاده از قالب های رایگان مثل وردپرس، جوملا و دروپال به صورت کاملا رایگان جهت درست کردن سایت حرفه ای خود با هر قالب اختصاصی مدنظرتون اقدام کنید.
    در این روش تنها هزینه برای شما خرید یک دامنه اختصاصی و هاست برای درست کردن سایتتان است.

     روش درست کردن سایت حرفه ای رایگان 

روش های ذکر شده فقط برای طراحی سایت شما می باشد و چنانچه شما تمایل به داشتن یک سایت حرفه ای با قالب اختصاصی هستین نباید بعد از درست کرد سایت فعالیت و تلاش خود را در دنیای وب متوقف کنید، چرا که هرروز گوگل و ابزارهای جستجوی موجود با طراحی الگوریتم های جدید سایت های شما را آنالیز کرده و بهترین ها را از رقبایشان متمایز میکنند.
پس بعد از طراحی سایتتان قدم بعدی فعالیت در زمینه بهینه سازی و سئو سایتتان می باشد که شرکت طراحی سایت نوپرداز با توجه به اگوریتم ها و روش های نوین سئو، کار بهینه سازی سایت شما را انجام می دهد پس نگران این موضوع نباشید.

روش درست کردن سایت حرفه ای رایگان 5از 5براساس 1 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

6 + 6 =

پربازدیدترین ها