روش های سریع بهبود ترافیک وب سایت

  • توسط کربلایی
  • 9 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
روش های سریع بهبود ترافیک وب سایت

ما به عنوان افرادی کار آفرین، معمولا می توانیم این موضوع را احساس کنیم که در دنیای دیجیتال رقبای زیادی خواهیم داشت و از نظر مالی نیز توانایی برابری با آن ها را نداریم و نمی توانیم برای رقابت با آن ها تعداد زیادی بازاریاب را استخدام نماییم.
چگونه یک کسب و کار کوچک یا متوسط خواهد توانست با مشکلات خود در بازار کنار بیاید؟ برای راهنمایی در این مورد به موارد زیر توجه داشته باشید:
1. بازاریابی فیس بوک: فیسبوک یک ابزار تبلیغی گسترده می باشد. با نصب پیکسل پیگیری فیس بوک در سایت خود، می توانید بازاریابی مشتریانی که از سایت شما بازدید کرده اند را ادامه بدهید. این روشی بسیار مناسب برای ایجاد ترافیک برگشتی به وبلاگ یا وب سایت کسب و کار شما است.
2. ایمیل سفارشی برای مخاطبان فیسبوک: می توانید لیست مخاطبان خود را در فیس بوک آپلود نموده و حساب های اجتماعی هر کسی را که آدرس ایمیل خود را به او متصل کرده اید، ذخیره کنید. این یک مزیت بزرگ می باشد، زیرا به شما این امکان را می دهد که از طریق تلفن های همراه کاربران فروش خود را انجام دهید.
3. بازاریابی توییتر: بازار یابی در توییتر هم تقریبا مانند بازار یابی در فیسبوک می باشد شما می توانید با نصب پیکسل توییتر در وب سایت خود به بازار یابی مشتریان خود ادامه بدهید. تفاوت اصلی این هست که توییتر قبل از اینکه بتوانید تبلیغات خود را به سمت آنها ارسال کنید، تعداد بیشتری از مخاطبین را به حساب شما می آورد (تقریبا 500 نفر).
4. مخاطبین سفارشی توییتر: درست مانند فیس بوک، می توانید با ارسال ایمیل های خود به توییتر، کاربران توییتر را در دستگاه های تلفن همراه خود ذخیره نمایید. در این صورت، شما باید حداقل 500 کاربر را از طریق آپلود ایمیل در لیست مخاطبان سفارشی خود قرار بدهید.
5. کارت های توییتر: کارت توییتر یک ابزار خوب برای هدایت ترافیک به سایت شما می باشد. آن ها به شما اجازه خواهند داد تا تماس های جذابی داشته باشید، تصاویر جذاب ارسال کنید و حتی می توانید به آن ها ویژگی های خاصی را اعمال کنید. تقریبا ارسال توییت با تصاویر 18 درصد بیشتر متن های معمولی همان توییت اثر خواهد داشت، پس پیشنهاد می شود که از کارت توییتر استفاده می نمایید.

بازاریابی 
6. 80 درصد وقت خود را صرف تبلیغات در سربرگ ها کنید: آیا می دانستید که 8 نفر از هر 10 نفر تنها به سربرگ صفحه وب سایت شما توجه می کنند و بقیه متن آن را نخواهند خواند. در نتیجه شما باید بیشتر زمان خود را صرف ساخت سربرگ هایی جذاب و مناسب بکنید تا بتوانید مخاطبان بیشتری را به سمت وب سایت خود بیاورید.
7. لیستی از ایمیل ها ایجاد کنید: تا اینجا گفته شد که چگونه می توانید از ایمیل برای تبلیغ اجتماعی استفاده نمایید، اما آن ها یک ابزار شگفت آور برای استفاده از طریق خبرنامه ها می باشند. در وب سایت خود یک خبرنامه ایجاد کنید. ما از یک ابزار عالی به نام Drip استفاده می کنیم. این برنامه رایگان است و استفاده از آن بسیار آسان است.
8. ساخت وبلاگ: ساخت وبلاگ واقعا تاثیر به سزایی در ترافیک وب سایت شما خواهد داشت. گروهی به تازگی آزمایشاتی صورت گرفته است که در آن تعداد پست های هر وبلاگ را از 2 پست در هر هفته به 10 پست در هر هفته تغییر داده اند و با 300 درصد افزایش ترافیک وب سایت مواجه شده اند که این نتیجه ای غیر معمولی نیست.
9. وبلاگ های خود را در فیسبوک ارتقا دهید: شما می توانید با ارتقا وبلاگ های خود در فیسبوک به افزایش رتبه و ترافیک وب سایت خود کمک کنید که البته برای این انجام کار باید شما مقداری هزینه های تبلیغاتی به شرکت فیسبوک پرداخت نمایید.
10. سایت خود را برای جستجوگرها بهینه سازی کنید: سعی کنید تا رتبه وب سایت خود را در موتور های جستجو گر بهبود بخشید. این کار را می توانید با استخدام کردن یک متخصص سئو وب سایت انجام بدهید. همچنین استفاده از نرم افزار هایی مانند SEMrush و seo tracker می توانند اطلاعات مفیدی درباره وضعیت سئو وب سایت شما در اختیار تان بگذارند.

بهینه سازی 
11. مبادله پست های وبلاگ با سایت های دیگر: ایجاد پیوند وبلاگ خود در سایت های دیگر، یک راه بسیار خوب برای راهنمایی مخاطبان تازه به وب سایت شما می باشد. یک راه عالی برای انجام این کار این می باشد که در وبلاگ هایی که در یک صنعت مشابه همانند شما می باشند و در شرایط مشابه از نظر اندازه و مخاطب قرار دارند پیوندی از وبلاگ خود ایجاد کنید.
12. ایمیل های خود را به صورت خودکار تنظیم کنید: بهتر است بدانید، بازاریابی با استفاده از ارسال ایمیل فقط توسط 3 تا 5 درصد از تمام شرکت ها پذیرفته شده است. بله، اگر شما تنها به شرکت های بزرگ بنگرید، این تعداد بیشتر خواهد بود اما این نوع بازار یابی می تواند به شرکت های کوچکتر برای رقابت با شرکت های بزرگ کمک کند.
13. مشارکت در وب سایت های دیگر: مشارکت در وب سایت های دیگر یک راه مناسب برای هدایت ترافیک به سایت شما می باشد. برای سایت های دیگر مطالب بنویسید. برای این کار شما به تمرین نیاز دارید و باید تلاش نمایید هر روز مطلب ایجاد کنید.
14. یک مسابقه ایجاد کنید: مسابقات بخش های سرگرم کننده وب سایت ها است که می توانند مخاطبان زیادی را به سمت وب سایت شما جذب کند. سایت هایی مانند Quizzr به شما اجازه خواهند داد تا آزمون های رایگان ایجاد کنید و از این طریق ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.
15. میزبانی یک وبینار: صرف نظر از صنعتی که در آن مشغول هستید، ایجاد یک وبینار و ارائه دادن توضیحاتی درباره صنعتی که در آن تخصص دارید می تواند مخاطبان زیادی را برای استفاده از مطالب شما جذب کند.
16. یک پادکست ایجاد کنید: استفاده از پادکست ها روشی مناسب برای منتشر نمودن تخصص های شما می باشد و یک راه قابل اعتماد برای افزایش ترافیک وب سایت شما، اما باید آن را تداوم و گسترش دهید.
17. شرکای صنعتی خود را بیاید: اغلب تعداد زیادی از فرصت های همکاری برای هر کسب و کار وجود خواهد داشت. شما باید تلاش نمایید شرکای خود را بیابید و با آن ها یک تعامل کاری ایجاد کنید. برای مثال ما یک قرار داد همکاری با یک شرکت امضا می کنیم و با استفاده از نرم افزار های آن ها می توانیم بازاریابی خود را گسترش داده و ترافیک سایت خود را نیز افزایش بدهیم.

شرکا

 منبع: نوپرداز

روش های سریع بهبود ترافیک وب سایت 4از 5براساس 2143 رای

9 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

14 + 3 =

پربازدیدترین ها