طراحی وب سایت فروش هاست و سرور

  • توسط رضایی
  • 0 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی وب سایت فروش هاست و سرور

طراحی سایت فروش هاست و سرور به صورت کاملا اختصاصی و کدنویسی شده با رعایت اصول حرفه ای و امنیت بالا انجام می گردد.

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستید، کسب و کارهای اینترنتی بسیار مناسب به نظر می رسند. به خصوص اگر سرمایه اولیه زیادی ندارید. در این صورت می توانید هر محصولی را بدون نیاز به راه اندازی فروشگاه فیزیکی بفروشید. حتی برخی محصولات نظیر فایل های مختلف، کتاب ها و جزوات آموزشی را نیز می توان در اینترنت فروخت. طراحی وب سایت برای فروش هاست و سرور نیز یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت است. امروزه سایت های زیادی ساخته می شوند و دنیای مجازی در حال گسترش است. از این رو طراحی فروش هاست و سرور ایده جالب و درآمد زایی به نظر می رسد. اگر قصد دارید تا کسب و کار جدیدی راه بیندازید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

هاست چیست؟

طراحی سایت فروش هاست 

هاست فضایی است روی سرور که بسته به نیاز به سایت داده می شود. تمامی فایل های سایت روی فضای هاست قرار می گیرد. و مدیر سایت می تواند به راحتی این فایل ها را اعم از فایل های متنی، تصویری و ... را مدیریت کند.

هاست مناسب برای خرید باید سرعت بالایی داشته باشد، قطعی های زیاد نداشته باشد. امنیت آن در برابر ویروس ها و تروجان ها بالا باشد.

سرور چیست؟

طراحی سایت سرور 

سرور یک کامپیوتر است که در 24 ساعت همیشه روشن و به اینترنت متصل است. سرور بسیار قدرتمند است. در اصل وظیفه سرور گرفتن درخواست های کاربران و قرار دادن اطلاعات مورد نظر در اختیار آنهاست.

طراحی سایت خرید و فروش هاست و سرور

همانطور که می دانید هر فردی که قصد داشته باشد وب سایتی طراحی کند اولین کاری که انجام می دهد خرید هاست و سرور و دامنه است. تمامی این افراد با یک سرچ ساده در گوگل بررسی سایت ها مختلف فروش هاست و سرور اقدام به خرید می کنند. از این رو فروش هاست و دامنه و ... تنها با طراحی یک سایت امکان پذیر است. اما یک سایت برای اینکه فروش خوبی داشته باشد باید دارای ویژگی های خاصی باشد. به نظر شما یک سایت فروش هاست و دامنه و سرور چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در ادامه مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

مهمترین ویژگی های وب سایت فروش هاست و سرور

صفحه ابتدایی باید صفحه ای جذاب باشد. پس در صفحه اول از تصاویر زنده و جذاب استفاده کنید. سعی کنید به طور خلاصه ویژگی ها و خدمات خود را بیان کنید تا مشتری با شما به خوبی آشنا شود.

در منو برای خرید هاست، دامنه و سرور قسمت هایی جداگانه در نظر بگیرید تا مشتری گیج و سردرگم نشود.

امکان خرید اینترنتی و درگاه پرداخت اینترنتی برای این سایت ها بسیار ضروری است.

قسمت درباره ما و تماس با ما از قسمت هایی است که برای هر نوع سایتی ضروری است. به خصوص قسمت تماس با ما برای پشتیبانی بهتر از مشتریان بسیار مهم است.

شما می توانید بخش وبلاگ هم برای سایتتان در نظر گرفته و با قرار دادن اطلاعات و اخبار مختلف در زمینه فعالیتتان کاربران را راهنمایی کنید. شما می توانید جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

طراحی وب سایت فروش هاست و سرور 4از 5براساس 60 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

7 + 10 =

پربازدیدترین ها