طراحی وب سایت شخصی

  • توسط جهانی
  • 1 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی وب سایت شخصی

ساخت سایت شخصی به همراه سئو و بهینه سازی توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت سفارش با بخش پشتیبانی در تماس باشید.

اینترنت رکن اصلی زندگی انسان امروزی است. شبکه های مجازی و سایت های مختلف نیز بستری بزرگ برای فعالیت افراد در فضای مجازی و اینترنت پدید آورده است. طراحی سایت برای هر کاری که فکر می کنید می تواند صورت بگیرد. حتی طراحی سایت شخصی امروزه بسیار رواج یافته است. اما منظور از طراحی وب سایت شخصی چیست؟ طراحی یک سایت شخصی به چه منظور صورت می گیرد؟ اگر قصد ساختن یک سایت برای خود را دارید و می خواهید جواب این سوالات را بدانید، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اینترنت و شبکه های اجتماعی

امروزه حضور مردم در انواع شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و ... برای معرفی خود و کسب و کارشان بسیار ضروری به نظر می رسد. هر کدام از شبکه های مجازی برای طیف خاصی از افراد محبوب تر است و هرکدام به نحوی می توانند در معرفی شما و مهارت هایتان مفید باشند. به همین علت نمی توان گفت کدامیک از شبکه های اجتماعی بهتر است و از کدام باید استفاده کنید. بهترین کار این است که شما در تمامی این شبکه های اجتماعی عضو شده و فعالیت داشته باشید.

همچنین سئو و بهینه سازی از دیگر خدمات حرفه ای ارائه شده توسط شرکت نوپرداز به مشتریان می باشد که می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با ما تماس بگیرید.

ضرورت طراحی وب سایت شخصی چیست؟

طراحی سایت نیز یکی از روش های معرفی خودتان به کاربران سطح اینترنت است. ممکن است هدف شما از طراحی وب سایت شخصی فقط نوشتن مطالب و احساسات خود باشد. اما اکثرا طراحی سایت شخصی به عنوان معرفی بهتر خود، کسب و کار و کسب شهرت انجام می گیرد. فرض کنید شما یک پزشک هستید یا کسب و کار و شرکت خاصی دارید. مردم بسیار دوست دارند اطلاعاتی بیشتر درباره ی افراد داشته باشند. شما با طراحی یک سایت شخصی، می توانید خودتان کسب و کارتان را بیشتر معرفی کنید. در سایت شخصی می توانید خودتان باشید و بسیار صمیمانه تر با کاربران تعامل داشته باشید. در این صورت بر میزان محبوبیت شما افزوده خواهد شد و اعتبار ارزش بیشتری نزد مردم پیدا می کنید. به علاوه فرض کنید فردی می خواهد با جستجوی نام شما در اینترنت یک راه تماس پیدا کرده و مشتری شما شود. با داشتن یک سایت شخصی با جستجوی نامتان در گوگل، افراد به راحتی به اطلاعات خوبی درباره ی شما دست پیدا خواهند کرد. 

خدمات طراحی سایت شخصی

  • پنل مدیریت شخصی
  • امکان ایجاد صفحات جداگانه
  • امکان استفاده از خبرنامه
  • ساخت صفحه ارتباط با من
  • صفحه مخصوص نمونه کار ها
  • ایجاد اسلایدر حرفه ای
  • و سایر امکانات اختصاصی مشتریان

یک سایت شخصی باید شامل قسمت های مختلفی نظیر تماس با من، درباره ی من، بخش رزومه و وبلاگی برای تعامل بیشتر با کاربران از طریق نظرات و انتشار مطالب مورد نظرتان باشد.

ما در شرکت نوپرداز آماده ارائه خدمات طراحی سایت حرفه ای به مشتریان گرامی می باشیم.

طراحی وب سایت شخصی 4از 5براساس 114 رای

1 دیدگاه

  • رها

    سایت های شخصی خیلی خوبن زیاد پیش اومده اسم یکی رو بشنوم مثلا دکتری که همه تعریفشو میکردن و با یه سرچ ساده تونستم شماره مطب رو داشته باشم و وقت بگیرم.

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

12 + 11 =

پربازدیدترین ها