طراحی وب سایت فروشگاهی با نماد اعتماد الکترونیکی

  • توسط صادقی
  • 1 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی وب سایت فروشگاهی با نماد اعتماد الکترونیکی

طراحی وب سایت فروشگاهی همراه با نماد اعتماد و تمامی امکانات پیشرفته و مدیریت آسان و ساده توسط شرکت نوپرداز انجام می شود.

نماد الکترونیکی راهی است که سایت های فروشگاهی و شرکتی معتبر را از سایر سایت های جعلی جدا کند. امروزه با افزایش محبوبیت فروشگاه های اینترنتی، عده ای افراد سودجو اقدام به کلاهبرداری و دزدی اطلاعات بانکی افراد می کنند. به همین خاطر بسیار مهم است که سایت های فروشگاهی و شرکتی از این نماد برخوردار باشند تا بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند و فروش خوبی داشته باشند. اما نماد اعتماد الکترونیکی دقیقا چیست و چگونه می توان برای سایت نماد اعتماد الکترونیکی بگیرید؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله همراه ما باشید.

انواع مختلف نماد اعتماد الکترونیکی برای سایت ها

نماد اعتماد الکترونیکی در انواع مختلف موقت و دائم وجود دارد. نماد اعتماد دائم نیز خود به دو گروه تک ستاره و دو ستاره تقسیم می شود که به اختصار برای شما توضیح خواهیم داد. اولین مرحله دریافت نماد الکترونیک موقت است. زمانی که شرکت یا سایت شما در حال تکمیل و گسترش است و هنوز کامل نشده اما حداقل های لازم را دارد باید این نماد را دریافت کنید. اینماد موقت باعث می شود تا زمان داشتن تمام ویژگی های لازم ضرر نکنید و مشتریان خود را به دست آورید. به علاوه روند دریافت نماد اعتماد دائم را نیز تسریع می کند.

زمانی که طراحی سایت فروشگاه یا شرکت شما به پایان رسید، مرکز توسعه تجارت الکترونیک به دقت سایت شما را بررسی خواهد کرد. اگر مشکلاتی در سایت وجود داشته باشد، اصلاحیه دریافت می کنید و پس از انجام تغییرات نماد را دریافت خواهید کرد. ولی اگر مشکلی در سایت شما نبود در همان مرحله اول اینماد تک ستاره را دریافت می کنید.

اینماد دو ستاره مانند اینماد تک ستاره است و روش دریافت آن نیز تفاوت چندانی ندارد. اما نماد اعتماد دو ستاره تنها به سایت هایی تعلق می گیرد از همه نظر موارد امنیتی را لحاظ کرده اند تا اطلاعات با امنیت بالا در سایت رد و بدل شود.

اهمیت طراحی سایت با نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی در اصل هویت سایت شرکت یا فروشگاه است. پس برای داشتن هویت و ایجاد حس اعتماد در مشتریان دریافت این نماد ضروری است. در غیر اینصورت کسب و کار شما در دنیای مجازی محکوم به شکست است. شرکت نوپرداز با تجربه طراحی سایت های شرکتی و فروشگاهی، سفارشات خود را را با تمام فاکتورهای لازم و امنیت بالا برای مشتریان طراحی می کند، تا بتوانند به راحتی نماد اعتماد الکترونیکی را برای سایت خود دریافت کنند.

طراحی سایت فروشگاهی با نماد اعتماد 

شما می توانید برای دریافت مشاوره های لازم در زمینه طراحی سایت با نماد اعتماد با ما در تماس باشید. جهت مطالب بیشتر به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نوپرداز مراجعه فرمایید.

طراحی وب سایت فروشگاهی با نماد اعتماد الکترونیکی 4از 5براساس 100 رای

1 دیدگاه

  • کلثوم

    نمیدونستم نماد اعتماد چیه تا حالا هم تو سایت های مختلف به همچین نمادی دقت نکردم ولی چیز خوبیه آدم با اعتماد بیشتری میتونه خرید کنه

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

12 + 15 =

پربازدیدترین ها