طراحی سایت پنل ارسال پیامک

  • توسط جهانی
  • 1 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی سایت پنل ارسال پیامک

طراحی سایت پنل ارسال پیامک به صورت حرفه ای با امکانات کامل توسط تیم طراحی و توسعه شرکت نوپرداز انجام می گردد.

تا به حال به پیامک هایی که به گوشی شما ارسال می شود دقت کرده اید؟ چطور این کار انجام می شود و یا شماره شما را از کجا به دست می آوردند؟ چگونه به طور همزمان برای عده زیادی ارسال می شود؟ اگر شما هم نیاز به پنل پیامکی اختصاصی دارید بهتر است به ادامه مقاله دقت کنید تا آشنایی بیشتری با طراحی سایت پنل ارسال پیامک پیدا کنید.

برای اینکه به عده بسیاری از یک قشر خاص یا عموم مردم پیامک یکسانی ارسال کنید نیاز دارید تا به طراحی سایت پنل ارسال پیامک بپردازید. استفاده از این پنل مزایا و برتری هایی نسبت به سایر تبلیغات مثل بروشور و... دارد و حتی در برخی موارد می توانید مخاطبان خود را شناسایی کنید مثلا قصد دارید فقط برای فروشندگان اتومبیل پیامک مربوطه را ارسال کنید که با این سایت به سادگی این اتفاق میفتد.

با پنل ارسال پیامک متوجه خواهید شد که آیا این پیام به دست مخاطب شما رسیده است یا خیر و در چه زمانی این اتفاق افتاده است؟ همچنین این گزارشات را می توان به صورت فایل اکسل یا به صورت پرینت مشاهده کرد. حتی شما قادر هستید تا به کسانی که پیامک های تبلیغاتی خود را بلاک کرده اند نیز پیامک ارسال کنید.

مزایا و امکانات پیامک تبلیغاتی

  • یکی از کم هزینه ترین راه ها برای تبلیغ و جذب مشتری است.
  • امکان محاسبه هزینه قبل از ارسال پیامک
  • قابلیت استفاده از متن های آماده
  • می توانید از طریق آن مخاطبین خود را به گروه های مختلف دسته بندی کنید.
  • قادر خواهید بود لینک سایت خود را برایشان ارسال کنید تا به سایتتان مراجعه کنند.
  • امکان برقراری ارتباط از طریق پیامک و یا تماس را به مخاطب می دهد.
  • قابلیت دریافت SMS و پاسخگویی اتوماتیک به این پیامک ها
  • امکان ثبت سفارش های مشتری
  • مشاهده گزارش تمام پیامک های ارسالی
  • قابلیت ارسال پیامک های انبوه
  • ارسال بر اساس منطقه سکونت شهرهای مختلف

نکاتی برای خرید یک پنل پیامکی

دقت داشته باشید که برای خرید پنل پیامکی لازم است نکاتی را درنظر بگیرید و به هر سامانه پیامکی اعتماد نکنید.

  1. ارزان بودن بیش از حد تعرفه پیامک

دلیل اینکه برخی از تعرفه ها بسیار ارزان هستند دلیل بر مزیت آنها نیست بلکه ممکن است کیفیت مطلوب شما را نداشته باشند و به همین دلیل قیمت پایین تری نسبت به سایرین داشته باشند.

  1. سوابق و طول عمر سامانه پیامکی

برخی از سامانه ها بخاطر نداشتن تجربه کافی راه درست بازاریابی و تخمین هزینه ها را نمی دانند و نه تنها خرید پنل از این شرکت ها به نفع شما نیست حتی ممکن است به ضررتان تمام شود پس بهتر است قبل از خرید درباره سوابق آنها اطلاعاتی کسب کنید.

  1. سهولت در ارسال SMS و کیفیت و پشتیبانی قوی

برای سادگی کار، پنل باید طوری طراحی شود که کار با آن به سادگی انجام شود و از کیفیت و پشتیبانی بالایی برخوردار باشد.

طراحی سایت ارسال پیامک 

امکانات طراحی سایت ارسال پیامک شرکت نوپرداز

تیم طراحی سایت شرکت نوپرداز با توجه به اطلاعات و دانشی که در این زمینه دارد با استفاده از علم روز دنیا و امکانات بالا برای سایت های خود، تلاش کرده تا بهترین کیفیت و امکانات را برای شما فراهم کند.

طراحی سایتی که در تمامی دستگاه های هوشمند ظاهر زیبای خود را حفظ کند و از امنیت بالایی در برابر سود جویان برخوردار باشد و همینطور استفاده از آن برای کاربر بسیار ساده باشد و همچنین امکاناتی از قبیل مدیریت مخاطبین و مشتریان، امکان اضافه کردن محتوای جدید و ویرایش محتواهای سابق قبل از ارسال پیام، قابلیت تعیین زمان مشخص برای ارسال و همچنین تعداد افراد مورد نظر برای ارسال، مشاهده و تهیه گزارش افرادی که پیامک برایشان ارسال شده و وضعیت دریافت آن به چه صورت بوده و امکانات بسیار دیگری را در سایت های پنل پیامکی شما لحاظ کرده است.

یکی از مهمترین امکاناتی که شرکت نوپرداز برای شما فراهم کرده است استفاده از نقشه و ارسال پیامک برای محدوده خاصی در شهر های مختلف است که با انتخاب منطقه مورد نظر برایشان پیامک ارسال می شود.

طراحی سایت پنل ارسال پیامک 4از 5براساس 96 رای

1 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

8 + 1 =

پربازدیدترین ها