طراحی سایت کاریابی و مشاغل

  • توسط صادقی
  • 0 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی سایت کاریابی و مشاغل

امروزه اینترنت در تمام امور حتی کاریابی نیز تأثیر گذاشته است. مراکز کاریابی باید در این عرصه حضور داشته باشند تا بتوانند با سایت های بزرگ کاریابی یا اپلیکیشن هایی نظیر دیوار رقابت کنند. عدم حضور در فضای مجازی و اینترنت برابر است با شکستی بزرگ. با طراحی و توسعه سایت می توان هم اعتبار مرکز کاریابی را نزد مراجعه کنندگان بالا برد، هم خدمات بسیاری بهتری ارائه داد. با گسترش خدمات درآمد افزایش پیدا خواهد کرد. ما در این مقاله به بحث اهمیت طراحی سایت کاریابی و مشاغل و امکانات لازم برای این سایت ها خواهیم پرداخت.

خدمات بهتر و کارآمد با طراحی سایت کاریابی

با استفاده از طراحی یک سایت برای کاریابی خود علاوه بر این که شهرت کسب می کنید و کارفرمایان و نیازمندان کار بیشتری به شما مراجعه خواهند کرد. خدمات خود را بسیار بهتر و راحتتر ارائه خواهید داد. افراد می توانند به صورت اینترنتی در سایت ثبت نام کنند و مشاغل مختلف  را با توضیحات مورد نیاز ببینند، سپس در هنگام مواجه با شغل مناسب به مرکز کاریابی مراجعه کنند. این کار هم برای مرکز کاریابی و هم برای مشتریان راحتتر است.

از سوی دیگر کاربران می توانند با ثبت نام پروفایل خود را کامل کنند و همه ی موارد از جمله مهارت ها، تحصیلات، اطلاعات شخصی و ... را وارد کنند. در این صورت کارفرمایان نیز می توانند راحتتر فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سایت های کاریابی به چه امکاناتی نیاز دارند؟

به علت اینکه حجم بسیاری از کاربران از سایت های کاریابی استفاده می کنند سایت های کاریابی باید بسیار حرفه ای و اصولی طراحی شوند. مهمترین نکته این است که این سایت ها باید به صورت رسپانسیو طراحی شوند تا کاربران بتوانند در هر جا که هستند و با استفاده از گوشی های هوشمند از خدمات سایت شما استفاده کنند.

برای سئو و بهینه سازی سایت خود نیز داشتن بخش وبلاگ بسیار ضروری است شما در بخش وبلاگ می توانید مقالات مفید درباره ی انواع مشاغل یا آموزش های لازم را منتشر کنید و علاوه بر سئو سایت خود کمک کنید کاربران از مطالب مفید و کاربردی استفاده کنند.

یک سایت کاریابی باید امکان ثبت نام و ویرایش پروفایل را برای کاربران فراهم کند. تمامی اطلاعات نظیر نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات، مدارک، سابقه کار و ... باید وارد شوند. البته باید حریم خصوصی رعایت شود و اطلاعات مهم را هر کسی نتواند ببیند.

داشتن درگاه اینترنتی و امکان پرداخت آنلاین مبلغ ثبت نام در وب سایت های کاریابی ضروری است.

در صفحه اول باید تمای مشاغل لیست شوند و امکان جستجو در بین مشاغل، مشاهده توضیحات تکمیلی مشاغل و امکان درخواست برای مشاغل توسط کاربران وجود داشته باشد. امکان جستجو در بین کارپذیران توسط کارفرمایان و مشاهده اطلاعات موردنیاز برای دعوت به کار نیز ضروری است. جستجوی سایت باید فیلترهای مختلفی را شامل شود. برای مثال جستجو بر اساس تحصیلات، بر اساس ساعات کاری و ... .

یک سایت کاریابی باید پنل مدیریتی ساده ای داشته باشد زیرا ممکن است روزانه بارها مجبور به به روزرسانی و وارد کردن مطالب و مشاغل جدید در سایت باشید. تمامی این کارها باید به سادگی و با حداکثر سرعت انجام گیرد. شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت مشاغل و کاریابی با ما در تماس باشید.

طراحی سایت کاریابی و مشاغل 4از 5براساس 104 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

8 + 15 =

پربازدیدترین ها