بهترین وب سایت های خبری در ایران کدام اند؟

  • توسط جهانی
  • 0 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
بهترین وب سایت های خبری در ایران کدام اند؟

امروزه هر خبرگذاری یک وب سایت رسمی نیز دارد که اغلب دنبال کنندگان آن ها به صورت دوره ای (روزانه، هفتگی یا...) به آن سر می زنند. اما بهترین سایت های خبری در ایران کدام هستند؟

همه ما به دنبال وب سایت های خبری هستیم که علاوه بر آمار بازدید بیشتر، از اعتبار بیشتری هم نزد عموم مردم برخوردار باشند. در این مقاله به بررسی این وب سایت ها پرداخته ایم. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که ترتیب این خبر گذاری های بر اساس رتبه الکسا آن ها می باشد (که معمولا برای سنجش میزان بازدید ها و رتبه سایت از آن استفاده می شود).

وب سایت خبری باشگاه خبر نگاران جوان

سایت خبری باشگاه خبر نگاران جوان 

باشگاه خبرنگاران جوان یک خبرگذاری داخلی است که سال 1378 تاسیس گردید. در اغلب شهر های ایران این خبرگذاری فعالیت دارد و دارای مراکزی در استان ها می باشد. آدرس اینترنتی این وب سایت خبری نیز https://www.yjc.ir می باشد. همچنین رتبه الکسا این سایت در کشور ایران 19 می باشد.

این سایت خبری با ارسال ایمیل برای کاربران خود هر روز بازدیدکنندگان بیشتری را به دست آورده و از این رو سرعت رشد بالایی داشته است. کاربران این سایت معمولا مدت زمانی بین 8 تا 10 دقیقه در این وب سایت ماندگار هستند. این میزان ماندگاری کاربران در این وب سایت خبری بسیار مناسب بوده و نشان دهنده ارزش این سایت نزد بازدیدکنندگان آن است.

سایت خبرگذاری فارس

سایت خبرگذاری فارس 

خبرگذاری فارس نیز یکی دیر از سایت های خبری معروف در ایران است که به سپاه پاسداران وابستگی دارد. این سایت زبان های مختلفی مانند عربی و انگلیسی را هم پشتیبانی می کند. رتبه الکسا این سایت خبری 18 بوده و آدرس اینترنتی آن نیز http://www.farsnews.com می باشد. محل دفتر اصلی این خبرگذاری در تهران و خیابان انقلاب می باشد. 

رابط کاربری مناسب سایت و استفاده از زبان های مختلف در آن سبب شده است تا کاربران زیادی این وب سایت خبری را در انتخاب نخست خود قرار دهند. در این سایت اصول طراحی ui و ux به خوبی رعایت شده است.

خبرگذاری تابناک

خبرگذاری تابناک 

تابناک یک وب سایت خبری منتسب به اصولگرایان می باشد. رتبه الکسا آن در ایران 34 بوده و آدرس اینترنتی آن http://www.tabnak.ir می باشد. از نظر رتبه گوگل نیز این سایت از جایگاه خوبی برخوردار بوده و به همین جهت کاربران زیادی را دارد.

قبلا یکبار این سایت در بهمن 1391 از طرف دادستانی تهران مسدود شد و بعد از گذشت هفت روز مجددا شروع به ادامه فعالیت نمود.این سایت خبری دارای نسخه عربی و انگلیسی نیز می باشد.

وب سایت خبری عصر ایران

وب سایت خبری عصر ایران 

این سایت در واقع نوعی سایت خبری تحلیلی به حساب می آید. رتبه السکا این سایت در کشور ایران 37 بوده و آدرس اینترنتی آن http://asriran.com می باشد. رابط کاربری این سایت تقریبا مناسب بوده و بخش تبلیغات نیز باعث آزردگی خاطر کاربران نخواهد شد. اما برخی نکات منفی سئو در این سایت وجود دارد که سبب کاهش رتبه آن در برخی کلمات رقابتی شده است.

این وب سایت یک نسخه عربی نیز دارد که با بازخورد مناسبی از طرف کاربران عرب زبان مواجه شده است.در عصرایران ورزشی نیز خبر های ورزشی و بخش های مختلف دیگری وجود دارند که بازدید کنندگان زیادی را به سمت خود کشانده است.

 

وب سایت خبرگذاری ایسنا

وب سایت خبرگذاری ایسنا 

ایسنا یا خبرگزاری دانشجویان ایران از جمله خبرگذاری های مهم ایران است که گردآوری اغلب اخبار آن توسط دانشجویان انجام می شود. البته اکنون بسیاری از کارکنان آن دیگر دانشجو نیستند. رتبه الکسا این سایت در ایران ۴۱ بوده و ادرس اینترنتی آن نیز http://www.isna.ir است. شعار این خبر گذاری این است: «هر دانشجو، یک خبرنگار» و «هر ایده یک خبر».

این سایت از رابط کاربری خوبی برخوردار است و بازدید مناسبی را از طریق موتور های جستجو مانند گوگل کسب کرده است.

به نظر شما بهترین سایت خبری در ایران کدام است؟

منبع: شرکت طراحی سایت خبری نوپرداز ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن های خبری

بهترین وب سایت های خبری در ایران کدام اند؟ 4از 5براساس 200 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

3 + 1 =

پربازدیدترین ها