چرا راه اندازی فروشگاه اینترنتی لازم است ؟

  • توسط پورتجریشی
  • 11 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
چرا راه اندازی فروشگاه اینترنتی لازم است ؟

نکاتی که در راه اندازی فروشگاه انترنتی لازم است که بدانید:

اگر شما نیز کسب و کاری دارید و یا محصولی برای فروش دارید برا شما نیاز است که طراحی سایت فروشگاهی و یا یک طراحی فروشگاه اینترنتی داشته باشید.

فقط باید دقت کنید به منظور راه اندازی فروشگاه اینترنتی لازم است به یک سری نکات توجه کنید:

  • باید بدانید که ساخت سایت فروشگاه اینترنتی یک شغل تمام وقت است و تعطیلی ندارد چرا که سایت فروشگاهی شما 24 ساعته در حال فروش و جذب مشتری است، پس به آن به عنوان شغل دوم نگاه نکنید.

 

  • هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی : اگر تمایل به ساخت سایت فروشگاهی دارید سعی کنید حرفه ای عمل کنید و یک طراح سایت حرفه ای داشته باشید. و فط به طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان نباشید.

جهت اطلاع از هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی می توانید با نوپرداز مشاوره رایگان داشته باشید. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما هستند.

  • به صورت تخصصی و حرفه ای عمل کنید: هیچوقت کاری را که در آن تخصص و مهارت ندارید بدون تحقیق شروع نکنید چون امکان دارد ضرر کنید. اول تخصص و اطلاعات خود را در زمینه محصولات قابل فروش و فروش بالا ببرید بعدا کارتان را شروع کنید.
  • شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی : در انتخاب تیم و شرکت طراحی سایت برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود دقت کنید، ابقه و فعالیت های شرکت را بررسی کنید و نمونه کارهای طراحی سایت شرکت رو آنالیز کنید تا بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی را بیابید.
  • سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی شما: در نظر داشته باشید برای رقابت با رقبایتان و پیشرفت فروشگاه اینترنتی شما می بایست سایت شما مدام در حال بهینه سازی و سئو باشد تا با رتبه عالی در معرض نمایش دید مشتران اینترنتی قرار بگیرد.

 

 

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی :

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در کسب و کار شما اعتبار ایجاد کرده و در هزینه های شما صرفه جویی میکند

اغلب کسب و کارها قدرت تامین نمودن هزینه تبلیغات شهری، تلویزیونی و سایر کانال‌های پرهزینه را نخواهند داشت اما طراحی سایت و راه اندازی آن تصویری از شما ارائه می دهد که برای همه‌ کسانی که به اینترنت دسترسی دارند قابل استفاده می باشد.
در دنیای امروز مشتریان اغلب از اینترنت برای یافتن محصول و خدماتی که نیاز دارند استفاده می کنند. مشاغل کوچک با داشتن وب سایت اعتبار پیدا میکنند. بدون آن، مشتریان شما به سمت رقبایی مراجعه میکنند که دارای صفحه اینترنتی هستند. اگر شما برای کسب و کار خود یک وبسایت دارید اما ظاهر حرفه‌ای ندارد، طراحی مجدد سایت شما با ظاهری حرفه‌ای و عکس‌های زیبا، به مشتریان شما اطمینان خاطر بیشتری برای استفاده از محصول و خدمات شما می دهد. و همچنین با راه اندازی و پاسخگویی آنلاین به سوالات مشتریان باعث روانق و افزایش اعتبار کسب و کار شما میشود.

شاید شما فکر کنید قدرت پرداخت هزینه‌های یک سایت را ندارید. اما سایت باعث صرفه‌جویی در زمینه های مختلفی مثل پرداخت اجاره های سنگین ماهانه برای داشتن یک ویترین از محصولات و پرداخت قبوض سنگین تجاری و تبلیغات، بازاریابی و برقراری ارتباط و اطلاع رسانی می شود. که با راه‌اندازی و طراحی سایت زیبا نیازی نیست که هزینه‌های زیادی را صرف این طور موارد کنید که مخاطب هدف مشخصی ندارد. هزینه راه‌اندازی سایت سئو و بازاریابی اینترنتی  از طریق آن در مقایسه با هزینه‌های سنتی و تبلیغات آفلاین قابل مقایسه نیست.

 

در هر لحظه در دسترس است

یک صفحه اینترنتی در هر لحظه از 365 روز سال در دسترس می باشد! و از این منظر با هیچ رسانه دیگری قابل مقایسه نیست بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کسب و کار شما در هر ساعت از شبانه روز همواره برای پاسخگویی به نیازهای مشتری و تامین آنها در دسترس می باشید.

 

با راه اندازی فروشگاه اینترنتی به بازار هدف گسترده تری وصل خواهید شد

با یک پشتیبانی و تامین نیازهای مشتریان و همینطور یک بازاریابی ساده مشاهده میکنید طیف گسترده تری از مشتریان هدف و آنچه شما ابتدا اصلا آن را تصور نمی کردید به سمت شما سرازیر خواهند شد. و این تازه اولین شروع یک کسب و کار حرفه ای می باشد.

 

با یک ترفند ساده نیاز تک تک مشتریان خود را ردیابی کنید

پیشرفت دانش برنامه نویسی باعث گردیده که این مبحث به کمک کسب و کارهای اینترنتی بیاید. بگذارید با یک نمونه ساده آغاز کنم در نظر بگیرید شما مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید هر کدام از مشتریان شما به دنبال کالای مورد نیاز خود از طریق جستجو در دسته بندی ها یا فرم های جستجو به دنبال کالای مورد نظر خود میگردد. ایا شما می توانید متوجه بشوید کاربر به دنبال چیست؟ چه کالایی را می خواهد و شما آن را راهنمایی کنید؟ و بتوانید کالاهایی که شاید از دسترس مشتری شما به دور بوده به مشتری خود معرفی کنید. حتی هر روز از طریق ایمیل های تبلیغاتی کالا را برای مشتری معرفی کنید. و در آخر مشتری را مجاب کنید تا خرید خود را نهایی کند. امروزه فروشگاه های اینترنتی بزرگ مانند Amazon و ... از چنین ویژگی هایی برخوردار هستند.
پیاده سازی چنین امکانی کار هر شرکت و گروهی نیست و نیاز به تجربه و تخصص فنی بسیار بالایی میباشد که شرکت طراحی سایت نوپرداز با توجه به داشتن متخصصان حرفه ای به سادگی می تواند این امکانات را برای شما پیاده سازی نماید و گزارشات مفصل و گرافیکی به شما ارائه دهد. اگر به دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید این مطلب را حتما بخوانید

چرا راه اندازی فروشگاه اینترنتی لازم است ؟ 4از 5براساس 1977 رای

11 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

8 + 2 =

پربازدیدترین ها