طراحی وب سایت برنامه نویسی شده | طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی

  • توسط حسینی
  • 0 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی وب سایت برنامه نویسی شده | طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی

ارائه خدمات طراحی وب سایت برنامه نویسی شده و با کدنویسی اختصاصی توسط شرکت نوپرداز

شرکت نوپرداز با استفاده از به روز ترین متد های روز دنیا در زمینه برنامه نویسی سایت و اپلیکیشن ها بهترین نتیجه را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. تیم برنامه نویسی و توسعه نوپرداز از کدنویسی اختصاصی و طراحی قالب به صورت حرفه ای برای پیاده سازی هر چه بهتر پروژه ها استفاده می نماید.

شما می توانید برای سفارش سایت اختصاصی و یا کسب اطلاعاتی جامع در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

طراحی وب سایت برنامه نویسی شده

امروزه از زبان های مختلفی در طراحی سایت های استفاده می شود. در طراحی سایت برنامه نویسی شده توسط شرکت نوپرداز در بخش بک اند و هسته سایت از زبان PHP استفاده می گردد. همچنین پایگاه داده ای که مورد استفاده قرار می گیرد Mysql می باشد. تمامی پروژه ها با فریم فرکی کاملا اختصاصی پیاده سازی می شوند و مطابق با اهداف مشتریان در بازه زمانی مشخصی تحویل داده می شوند. 

همچنین خدمات پشتیبانی رایگان نیز به مدت یک سال بوده و طی این مدت تمامی ایرادات و مشکلاتی که در پروژه ایجاد گردد توسط تیم برنامه نویسی شرکت رفع می گردد. همچنین مسئولیت نگهداری و حفظ محرمانگی داده های مشتریان نیز در درجه بالایی از امنیت قرار خواهد داشت.

طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی

کدنویسی بخش فرانت اند نیز با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا از جمله html, css, jаvascript, ajax انجام می گردد. قبل از پیاده سازی ابتدا قالب گرافیگی توسط مشتری تایید می گردد سپس طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی انجام می گردد. ما در تمامی این مراحل در کنار شما خواهیم بود تا وب سایت شما به بهترین شکل ساخته شود.

تفاوت بین کد نویسی و برنامه نویسی چیست؟

طراحی وب سایت کدنویسی شده 

کدنویس یا به اصطلاح coder به شخصی گفته می شود که کدنویسی را یاد گرفته باشد اما به منطق برنامه نویسی مسلط نباشد. اما برنامه نویس کسی است که با منطق دنیای 0 و 1 و برنامه نویسی آشنا بوده و می تواند کدنویس را هم انجام بدهد. معمولا کدنویس بخش ظاهر و  ui سایت را پیاده سازی کرده و برنامه نویس وظیفه پیاده سازی بخش هسته سایت را به عهده خواهد داشت.

طراحی وب سایت برنامه نویسی شده | طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی 4از 5براساس 118 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

7 + 15 =

پربازدیدترین ها