طراحی وب سایت و اپلیکیشن شبیه شیپور

  • توسط رضایی
  • 0 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی وب سایت و اپلیکیشن شبیه شیپور

طراحی سایت شبیه شیپور با امکانات کامل و منحصر به فرد توسط شرکت نوپرداز به مشتریان گرامی ارائه می شود.

شیپور یکی از سایت های موفق در زمینه ی بازاریابی و ثبت آگهی های خرید و فروش کالا و خدمات است. با عضویت در سایت یا اپلیکیشن شیپور می توان در آن آگهی های نیازمندی یا فروش را ثبت کرد و پس از مدتی آگهی تأیید شده و به نمایش عموم درمی آید. بسیاری از امکانات این سایت رایگان است، اما برخی از قسمت ها نیاز به پرداخت هزینه دارند و این هزینه گرچه مقدار زیادی نیست، اما از آنجایی که روزانه آگهی های بسیاری در شیپور ثبت می شود درآمد قابل توجهی دارد.

طراحی سایت و اپلیکیشن شبیه شیپور نیازمند برنامه نویسی اختصاصی و تغییر ماژول ها بر اساس نیاز مشتریان است که تمامی این موارد توسط تیم طراحی و توسعه شرکت نوپرداز انجام می شود.

طراحی سایت و اپلیکیشن شبیه شیپور 

قطعا شما نیز با سایت یا اپلیکیشن شیپور کار کرده اید و می دانید این سایت امکانات بسیاری دارد. همچنین هر روز آگهی های بسیاری در این سایت درج می شود. پس طراحی چنین سایت با چنین امکاناتی آسان نیست. اگر شما نیازمند یک سایت برای درج آگهی و نیازگذاری هستید. و علاقه دارید سایت با امکانات شیپور داشته باشید تا پایان مطلب را مطالعه کنید.

چرا استفاده از سایت های نیازگذاری رواج پیدا کرده است؟

ما در عصر تکنولوژی قرار داریم. امکانات بسیاری وجود دارند که می توان از آنها در جهت سهولت کارها، کم کردن هزینه ها و حتی کسب درآمد استفاده کرد. تکنولوژی بر نحوه ی درج آگهی نیز تأثیر گذاشته است. دیوار و شیپور از اولین سایت های نیازگذاری یا درج آگهی بوده اند. البته سایت های درج آگهی بسیاری نیز وجود داشته و دارند، اما شیپور به دلیل ارائه اپلیکیشن برای سیستم عامل های مختلف توانست موفقتر ظاهر شود.

امروزه دیگر زیاد نمی بینیم مردم برای درج آگهی سراغ روزنامه ها و ... بروند بلکه از طریق اینترنت و در زمان بسیار کوتاهی در هر کجا که باشند می توانند آگهی خود را با توضیحات بیشتر و حتی به همراه عکس منتشر کنند. به علاوه افراد بیشتری در شهرهای مختلف این آگهی ها را می بینند، در نتیجه رفع نیازها و خرید و فروش با سرعت بیشتری انجام می گیرد.

طراحی اپلیکیشن شبیه شیپور

طراحی اپلیکیشن موبایل شبیه شیپور به صورت کاملا اختصاصی بوده و همراه با یک سال پشتیبانی رایگان به مشتریان گرامی در شرکت نوپرداز ارائه می گردد. شما می توانید جهت بررسی نمونه کار های شرکت در این زمینه به صفحه نمونه کار های موجود در منو وب سایت مراجعه فرمایید. کلیه بخش های این پروژه به صورت کاملا کد نویسی شده و حرفه ای پیاده سازی شده است. جهت مشاوره رایگان برای طراحی سایت و اپلیکیشن شیپور با ما در تماس باشید.

امکانات یک سایت شبیه به شیپور چه باید باشد؟

گفتیم سایت شیپور امکانات بسیاری دارد. اگر شما در فکر طراحی سایت با امکانات شیپور هستید در ابتدا باید این امکانات را به خوبی بشناسید.

  • ثبت نام در سایت برای استفاده از امکانات
  • امکان درج آگهی رایگان برای همه
  • امکان اعمال فیلتر و جستجو در آگهی ها
  • امکان به روز رسانی آگهی ها
  • امکان نمایش تصاویر مختلف برای آگهی
  • امکان تعیین موقعیت مکانی روی نقشه
  • امکان درج شماره تلفن برای برقراری ارتباط
  • امکان انتخاب شهر در پروفایل
  • قسمت نشان کردن آگهی ها ی موردعلاقه

و امکانات بسیار دیگر که می توانید برای دریافت مشاوره در این زمینه با ما در تماس باشید. با ما همراه باشید.

منبع: طراحی اپلیکیشن نوپرداز

طراحی وب سایت و اپلیکیشن شبیه شیپور 4از 5براساس 113 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

7 + 11 =

پربازدیدترین ها