ساخت سایت با پسوند Com

  • توسط جهانی
  • 0 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
ساخت سایت با پسوند Com

پسوند دامنه com یا همان Commercial یک پسوند عمومی برای ثبت سایت می باشد. این پسوند بین المللی است و در سرتاسر جهان از محبوبیت فراوانی برخوردار است. برای ساخت سایت های بسیاری از این پسوند استفاده می کنند. برای همه ی افراد امکان ثبت سایت با این پسوند فرآهم شده است. همچنین می توان دامنه های فارسی را با این پسوند ثبت کرد. در این مقاله به بررسی ساخت سایت با پسوند com می پردازیم. همچنین درباره ساخت سایت با این پسوند و تاثیر پسوند بر سئو سایت صحبت خواهیم کرد. پس اگر در فکر ثبت یک دامنه و ساخت سایت برای خود هستید تا پایان مقاله همراه نوپرداز باشید.

معرفی انواع دامنه های عمومی و ملی

علاوه بر پسوند دامنه عمومی com پسوند های بین المللی و حتی داخلی دیگری نیز وجود دارند که به اختصار به توضیح مهمترین پسوندها و کاربرد آنها خواهیم پرداخت.

  • پسوند net یک پسوند بین المللی است که بیشتر برای سایت های خبررسانی و کسب و کارها و شرکت های اینترنتی استفاده می شود. امکان ثبت دامنه فارسی با این دامنه نیز وجود دارد.
  • پسوند org یک پسوند بین المللی است که برای سازمان ها و ارگان های مختلف استفاده می شود.
  • پسوند Info نیز از سری پسوندهای بین المللی است که بیشتر برای سایت های خبری و اطلاع رسانی استفاده می شود.
  • پسوند دامنه ir یک پسوند داخلی و ملی است که مخفف اسم کشورمان iran می باشد. برای سایت های داخلی از این پسوند استفاده می شود.
  • و سایر پسوند هایی که هر روز بر آن ها اضافه می شود.

تاثیر پسوند بر سئو سایت

با توجه به کاربردهایی که بیان کردیم باید متوجه شده باشید که برای هر سایت با کاربردی خاص پسوند مناسب باید انتخاب شود. در این حالت اثرات مثبتی را در سئو سایت شاهد خواهید بود. اولین قدم در سئو و بهینه سازی سایت خود را هنگام انتخاب پسوند و ثبت دامنه باید انجام دهید. پس پسوند و نامی مناسب برای دامنه خود انتخاب کنید. دامنه در واقع همان نامی است که آدرس سایت شما تلقی شده و از این طریق در دسترس کاربران خود خواهید بود.

خب تا اینجا متوجه شدیم که باید پسوند و دامنه مناسب را انتخاب کنیم. اما در مراحل بعدی چه؟

چگونگی ساخت سایت با پسوند com

در شکل زیر ساختار آدرس یک وب سایت با پسوند com را مشاهده می نمایید.

ساخت سایت com 

این پسوند و دامنه را از کجا می توان تهیه کرد؟ شرکت های بسیاری وجود دارند که می توان از آنها دامنه خریداری کرد و خدمات مناسبی گرفت. اول یک تحقیق انجام داده و یک شرکت یا سایت مناسب و معتبر را انتخاب کنید. سپس دامنه ی مورد نظر خود را به همراه پسوند com سفارش دهید. اگر قبلا سایتی با این دامنه و پسوند ثبت نشده باشد، شما می توانید به راحتی از دامنه و پسوند com استفاده کنید.

ساخت سایت با پسوند Com 4از 5براساس 98 رای

0 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

3 + 3 =

پربازدیدترین ها