توسعه وب سایت شرکتی

  • توسط حسینی
  • 1 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
توسعه وب سایت شرکتی

توسعه وب سایت شرکتی حرفه ای بر اساس جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می گردد.

در سایت نوپرداز درباره ی طراحی سایت و نکات مهم در طراحی وب سایت مقالات بسیاری را منتشر کردیم. حال می خواهیم بدانیم توسعه وب سایت شرکتی یعنی چه؟ توسعه وب سایت چه تفاوتی با طراحی سایت دارد؟ و اینکه چرا توسعه سایت به خصوص توسعه وب سایت شرکتی (web development) از اهمیت بالایی برخوردار است؟ پس اگر به این قبیل موضوعات علاقه دارد لطفا در ادامه مقاله با نوپرداز همراه باشید.

فرآیند ساخت یک سایت

در مقوله ساخت یک سایت فاکتورهای بسیاری وجود دارد تا باعث شود سایت شما در زمره بهترین سایت ها قرار بگیرد و بازدیدکنندگان بسیاری داشته باشد. برای شما این فاکتورها را توضیح می­دهیم تا آشنایی سطحی نسبت به فرآیند ساخت یک سایت به دست آورید.

  • طراحی ظاهر سایت، رنگ های استفاده شده، تصاویر، صفحات، منوها و ... که از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • مقالات و مطالب سایت، یا اگر سایت فروشگاهی بود معرفی محصولات همگی جزء محتوای سایت حساب می­شوند و در سئو سایت مهمترین نقش را دارند.
  • عملکرد سایت که نسبت به کدنویسی و زیرساخت های سایت می­تواند خوب یا بد باشد. به زبان ساده تر استفاده از زبان های کدنویسی و بهترین نحوه ی نوشتن کدها برای کیفیت سایت
  • مفید بودن سایت، سزعت بارگذاری، بازدید بالا از سایت و در کل کاربردی بودن و تعامل آسان با سایت برای کاربران اینترنتی

توسعه سایت شرکتی به چه معناست؟

با توجه به مطالب گفته شده قصد داریم بیان کنیم توسعه سایت شرکتی چه تفاوتی با طراحی سایت شرکتی دارد. اولین نکته مهم این است که یک فرد نمی­تواند تمامی مراحل ساخت سایت را به تنهایی انجام دهد یا اینکه افراد کمی هستند که چنین توانایی دارند. برای طراحی ظاهر سایت باید از یک گرافیست کار کمک گرفت. برای تولید محتوا و سئو سایت نیاز به یک سئوکار حرفه ای است. و برای قسمت نوشتن کد سایت نیاز به یک برنامه نویس حرفه ای احساس خواهد شد.

توسعه سایت شرکتی 

منظور از توسعه سایت (web development) طراحی ظاهر و قالب سایت و همچنین نوشتن کدهای سایت توسط برنامه نویس می باشد. قطعا طراحی یک وب سایت خوب سخت است و باید توجه بسیاری در انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب کرد.

در حالی که تولید محتوا، سئو وب سایت شرکتی و بررسی سرعت بارگذاری سایت، تعامل کاربران با سایت و ... برعهده توسعه دهنده وب سایت است. پس متوجه می­شویم که توسعه وب سایت شرکتی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

اهمیت توسعه وب سایت شرکتی

نکته مهمی که باید بیان شود همکاری طراحان سایت و توسعه دهندگان سایت است. با تعامل و همکاری این دو گروه بهترین نتایج حاصل خواهد شد. اصولا شرکت­هایی که در زمینه ساخت سایت فعالیت دارند متخصصانی از هر دو گروه دارند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند.

پس برای داشتن یک سایت موفق علاوه بر اینکه به بخش طراحی سایت یک شرکت باید توجه کنید باید به بخش توسعه دهنده سایت ها نیز توجه داشته باشید تا بتوانید یک سایت حرفه­ای در اختیار داشته باشید.

با توسعه وب سایت شرکتی خود به طور حرفه­ای علاوه بر اینکه به صفحات اول گوگل ارتقاء پیدا می کنید، به راحتی می­توانید نظر کاربران خود را جلب کرده و یک تجربه لذت بخش در استفاده از سایت خود و خدماتی که ارائه می دهید در خاطر مشتریان باقی بگذارید.

توسعه وب سایت شرکتی 4از 5براساس 117 رای

1 دیدگاه

  • شهرام

    نمیدونستم چیزی به نام توسعه وب سایت وجود داره و بحثش از طراحی سایت جداست فکر می کردم همه مراحل ساخت یه سایت همون طراحی سایت هستش

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

11 + 10 =

پربازدیدترین ها