سایت ساز چیست و چه امکاناتی دارد؟

  • توسط حسینی
  • 1 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
سایت ساز چیست و چه امکاناتی دارد؟

تصور کنید می خواهید یک وب سایت شخصی داشته باشید. یا به تازگی کسب و کاری راه اندازی کرده اید و نیاز به یک وب سایت دارید اما در ابتدای راه هستید و پول کافی ندارید. در این هنگام سایت ساز ها به کمک شما می آیند. طراحی یک سایت به صورت اختصاصی بسیار خوب است. اما همانطور که می دانید طراحی وب سایت به صورت اختصاصی هزینه بالایی دارد. شما باید طرح و نظرات خود را به طراح سایت به خوبی منتقل کنید و پس از چندین ماه سایت خود را تحویل بگیرید. اما زمانی که سایت را تحویل گرفتید به علت پیچیدگی بالا نیاز به آموزش کار با پنل سایت را دارید. اما چاره کار چیست؟ لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

همچنین از طریق لینک (فروشگاه ساز نوپرداز) شما می توانید از فروشگاه ساز نوپرداز نیز بازدید نمایید.

مزایای سایت ساز

با توجه به مطالب بالا که بیان شد؛ زمانی که برای ساخت یک سایت بسیار عجله داشتید یا پول کافی را برای ساخت سایت اختصاصی نداشتید می توانید از سایت سازها استفاده کنید. اما سایت ساز چیست؟ سایت ساز یک سری ابزار است که توسط شرکتهای طراحی سایت ساخته شده و با قیمت نسبتا ارزان تر در اختیار شما قرار می گیرد. در این صورت شما می توانید سایت خود را به آسانی در سریع ترین زمان ممکن، بدون هیچ دانش برنامه نویسی بسازید.

ارزان بودن سایت ساز

شرکت هایی که به ساخت و ارائه سایت ساز ها می پردازند اغلب به صورت ماهیانه اقدام به دریافت اشتراک می کنند. این اشتراک با توجه به نوع و امکانات سایت ساز می تواند متفاوت باشد. بیشتر شرکت ها چند نوع سایت ساز با امکانات متفاوت می سازند و با قیمت های مختلف به فروش می رسانند. اما جای نگرانی نیست، اغلب مبلغ این اشتراک ماهیانه بسیار مناسب است.

سهولت استفاده از سایت ساز

از دیگر مزایای استفاده از سایت ساز، استفاده بسیار آسان از سایت سازها می باشد. سایت ساز تمام امکاناتی را که شما برای ساخت یک وب سایت خوب نیاز دارید از جمله دامنه، هاست و ... را به صورت یک پکیج در اختیار می گذارند. علاوه بر سهولت و سرعت بالای ساخت سایت توسط سایت سازها، نتیجه کار می تواند بسیار حرفه ای و با کیفیت باشد. البته این موضوع به سایت سازی که انتخاب کردید و امکانات آن نیز بستگی دارد.

پشتیبانی از سایت سازها

از مزایای استفاده از سایت ساز پشتیبانی مناسب است. به این علت که اکثر افرادی که  از سایت سازها استفاده می کنند علم برنامه نویسی ندارند، ممکن است در برابر حل مشکلات احتمالی که برای سایت پیش می آید ناتوان باشند. در این صورت برخورداری از پشتیبانی بسیار مهم و ضروری است.

امکانات مهم سایت سازها

سایت سازها امکانات مختلفی دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. بسته به نوع سایت ساز، قیمت آن و شرکت ارائه کننده سایت ساز ممکن است امکانات متفاوت و متنوعی در اختیار شما قرار بگیرد. اما تمامی سایت سازها باید یکسری امکانات مهم و اولیه را همراه داشته باشند. اما این امکانات چیست؟

  • قالب های آماده با قابلیت شخصی سازی قالب ( شیوه نمایش متن، تصویر، منو، دسته بندی ها و ...)
  • پنل مدیریتی پیشرفته و در عین حال ساده برای سهولت کار با سایت
  • خدمات و آموزش های آنلاین برای سایت سازها
  • دیدن نظرات کاربران و قابلیت تایید، فیلتر و حذف آنها
  • امکان ساخت گالری تصاویر و ویدئو
  • امکان پیش نمایش تغییرات
  • رسپانسیو بودن و قابلیت انطباق با گوشی و تبلت ها

سئو و بهینه سازی در سایت سازها

بحث مهمی که در زمینه سایت سازها پیش می آید، سئو و بهینه سازی است. آیا سایت سازها روی سئو وب سایت تاثیر می گذارند؟ اگر تاثیر می گذارند این تاثیر مثبت است یا منفی؟

چیزی که واضح است این است که طراحی یک سایت اختصاصی برای شرکت های بزرگ که قصد دارند تبدیل به برند شوند ضروری است. طراح و برنامه نویس سایت در هنگام کد زدن تمام سعی خود را می کند که کدهای سایت بهینه و با اصول سئو منطبق باشند. اما در سایت سازها چطور؟ نسبت به سایت های اختصاصی سایت سازها در زمینه سئو عالی نیستند. اما این بدان معنی نیست که سایت سازها خوب نیستند. شما باید در هنگام خرید سایت سازها به سئو خوب سایت ساز توجه داشته باشید تا بتوانید همیشه در صفحات اول گوگل باشید و در کسب و کار خود موفق شوید.

سایت ساز چیست و چه امکاناتی دارد؟ 4از 5براساس 128 رای

1 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

11 + 5 =

پربازدیدترین ها