طراحی وب سایت حرفه ای با Nodejs

  • توسط حسینی
  • 2 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی وب سایت حرفه ای با Nodejs

Nodejs یک پلت فرم است که توسط گوگل طراحی شده تا وب سایت ها سریع تر توسط موتور جستجوی گوگل خوانده شوند. Nodejs به زبان c++ نوشته شده و در هر قسمت از آن که نیاز داشتید می توانید از فایل های جاوا استفاده کنید. بسیاری از سایت های بزرگ از این پلتفرم استفاده کرده اند. در صورتی که قصد طراحی سایت حرفه ای با Nodejs را دارید با متخصصان ما در تماس باشید.

مزیت Nodejs در طراحی سایت

از مزایای این پلتفرم در طراحی سایت می توان گفت که بیشتر برای سایت هایی استفاده می شود که حجم کاربرانشان بالاست و برای آن ها سرعت مسئله ی مهمی است. برای مثال سایت های دولتی که در بسیاری مواقع با مراجعه کاربران زیاد از کار می افتند یا به اصطلاح هنگ می کنند با استفاده از Nodejs می توانند این قبیل مشکلات را برطرف کنند. برای سایت های بازی، چت و چند کاربره این پلتفرم بسیار مناسب است زیرا می تواند همزمان چندین کانکشن را به صورت بهینه مدیریت کند. سرعت بالای آن همواره یکی از عوامل مهم در موفقیت Nodejs بوده است.

طراحی وب سایت Nodejs 

در این پلتفرم از Caching  پشتیبانی می شود. یعنی هر ماژول که برای بار اول فراخوانی می شود در cache ذخیره شده و دفعات بعدی فراخوانی از cache خواهد بود. طیف کتابخانه های Nodejs بسیار گسترده است. دسترسی به این ابزارهای گسترده و کد باز بودن Nodejs آن را به شدت قابل گسترش کرده است و به راحتی می توان به شخصی سازی پرداخت.

معایب Nodejs در طراحی سایت

این پلتفرم برخلاف دیگر پلتفرم های طراحی وب سایت و زبان های برنامه نویسی دارای کتابخانه های استاندارد نیست. ممکن است یک کتابخانه توسط چند نفر تهیه شده باشد. پس برای اینکه متوجه شوید کدام کتابخانه شما را به نتیجه مورد نظرتان می رساند هیچ راهی جز امتحان و تجربه ندارید.

واسط برنامه نویسی Nodejs ثابت نیست و تغییرات بسیار سریعی دارد. با این تغییرات و به روز رسانی ها بسیاری از برنامه نویسان به مشکل برمی خورند. ممکن است در به روز رسانی و نسخه های جدید توابعی که قبلا نوشته شده به طور کامل حذف شوند یا اینکه به درستی عمل نکنند.

طراحی وب سایت حرفه ای با Nodejs 4از 5براساس 233 رای

2 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

3 + 10 =

پربازدیدترین ها