طراحی وب سایت تبلیغاتی

  • توسط امامی
  • 5 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی وب سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی حرفه ای بر اساس اصول برنامه نویسی روز دنیا و به صورت کاملا ریسپانسیو توسط شرکت نوپرداز. تمامی سرویس های ارائه شده توسط شرکت نوپرداز همراه با یک سال پشتیبانی رایگان می باشد.

وب سایت های تبلیغاتی امروزه یکی از رایج ترین انواع وب سایت ها در جهان و هم چنین در بین سایت های فارسی زبان هستند. یکی از سایت های فارسی به نام ایستگاه، اولین سایت تبلیغاتی فارسی بود که امروزه جز پربیننده ترین وب سایت های تبلیغاتی فارسی است. البته وب سایت های زیادی شبیه سایت ایستگاه وجود دارند که اکثر آن ها از روی سایت ایستگاه کپی برداری شده اند و به همین خاطر از نظر ظاهری شبیه به هم هستند و هیچکدام از آن ها که تعدادشان هم بالای 2000 وب سایت است، به اندازه ی سایت ایستگاه رونق ندارند.

شما می توانید جهت کسب مشاوره برای راه اندازی وب سایت تبلیغاتی خود و یا کسب اطاعات بیشتر در این زمینه با ما در ارتباط باشید.

لذا اگر خواسته باشیم که یک سایت تبلیغاتی پر رونق داشته باشیم، باید از روش ها و ابزار های نوین در طراحی وب سایت تبلیغاتی خودمان استفاده کنیم تا وب سایتمان هم برای آگهی دهنده جذاب به نظر آید و هم برای بیننده. نمونه های دیگر از سایت های تبلیغاتی پر رونق، سایت های دیوار و شیپور  می باشند که در سال های اخیر، به دلیل سهولت در استفاده و گرافیک ساده در سایتشان، در وب سایت های تبلیغاتی تحولات زیادی ایجاد کرده اند.

سایت های تبلیغاتی موفق

برای این که شما یک سایت تبلیغاتی موفق داشته باشید، باید بیننده ی زیادی داشته باشید. هر چه سایت شما بیننده بیشتری داشته باشد، مطمئنا سفارشات آگهی بیشتری نصیب شما خواهد شد چرا که کسانی که آگهی دهنده هستند، همیشه به دنبال سایت هایی هستند که بازدید کننده آن ها زیاد باشد. در برخی از سایت های تبلیغاتی آنقدر تعداد بیننده پایین است که حتی بعضی از افراد آگهی رایگان هم در سایت آن ها قرار نمی دهند. زیرا می دانند که گذاشتن در سایت بدون بیننده، نتیجه ای به همراه نخواهد داشت.

اما در نقطه مقابل آن ها سایت های پر بازدید هستند که افراد حتی با پرداخت هزینه، متقاضی ثبت آگهی بر روی آن سایت ها هستند. سایت دیوار نمونه یک سایت موفق است که با گذاشتن آگهی، بیننده های بسیار زیادی از آگهی بازدید خواهند کرد. کافی شما فقط به طراحی این وبسایت تبلیغاتی دقت کنید.

نکته دیگر در طراحی وب سایت تبلیغاتی موفق، رتبه سایت در گوگل است. هر گاه سایت شما دارای رتبه خوبی باشد، مسلما بینندگانی که در گوگل آگهی را سرچ می کنند، اول به سراغ سایت شما می آیند. این نکته هم چنین برای آگهی دهندگان مهم است. چرا که وقتی آگهی دهندگان رتبه شما را در گوگل می بینند، ترغیب می شوند که به وب سایت شما آگهی بدهند.

یک نکته در طراحی وب سایت تبلیغاتی

تا این جا به این نتیجه رسیدیم که هر چه وب سایت شما بیننده بیشتری داشته باشد مسلما آگهی های بیشتری هم نصیب شما خواهد شد. نکته ای که باید در این جا رعایت کنید این است که وب سایت شما باید برای موتور های جستجو بهینه سازی شده باشد و اصول سئو در آن رعایت شده باشد تا رتبه شما در گوگل بالا رود و بیننده بیشتری به سمت سایت شما هدایت شود.  

رعایت درست اصول سئو و بهینه سازی چه در مرحله طراحی سایت تبلیغاتی و چه بعد از آن تاثیر بسیاری در موفقیت شما در فضای اینترنتی خواهد داشت.

موفقیت در طراحی وب سایت تبلیغاتی

در صورتی در طراحی وب سایت تبلیغاتی موفق خواهید شد که از ابزار های جدید و مناسب استفاده کنید. این را به خاطر داشته باشید که اگر وب سایت تبلیغاتی یا نیازمندی شما محتوای جدیدی نداشته باشد و حرف جدیدی برای گفتن نداشته باشد، در کسب و کارتان روند رو به رشدی نخواهید داشت و نباید انتظار درآمد زایی کافی و بازدهی مناسب را داشته باشید.

داشتن دانش بازاریابی اینترنتی، سوی دیگر ماجرا است. داشتن تنها ابزار خوب در سایت های تبلیغاتی برای موفقیت در یک بازار اینترنتی کافی نمی باشد و شما باید همانند هر کسب و کار دیگری، تلاش کنید و پشتکار داشته باشید و هر لحظه خود را با علم و دانش مرتبط با بازاریابی اینترنتی، آشنا سازید.

این ها راه هایی هستند که شما را در طراحی وب سایت تبلیغاتی و ادامه کارتان، موفق خواهد کرد.

طراحی سایت تبلیغاتی 

ویژگی های سایت تبلیغاتی خوب

برخی از ویژگی های یک سایت تبلیغاتی خوب، عبارتند از:

  • سایت های تبلیغاتی باید امنیت بالایی داشته باشند.
  • سرعت لود شدن صفحات و تصاویر باید مناسب و قابل قبول باشد.
  • گرافیک و ظاهر سایت از اهمیت بالایی برخوردار است که باید خلاقانه و منحصر به فرد باشد.
  • آگهی ها باید در نتایج بالای گوگل قرار بگیرد.

این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که بحث سئو در سایت های آگهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ضامن موفقیت وب سایت تبلیغاتی می باشد. آگهی دهنده در صورتی از سفارش آگهی خود رضایت خواهد داشت که مشتری برای خرید به دیدن آگهی او آمده باشد و این هدف میسر نخواهد شد مگر این که مشتریان واقعی از طریق موتورهای جستجو به سمت سایت شما و آگهی ها هدایت شوند. که این هم بستگی به بحث سئو و رتبه شما در گوگل خواهد داشت.

امکانات سایت های تبلیغاتی

در این جا برخی از امکاناتی را که سایت های تبلیغاتی باید داشته باشند را بیان می کنیم.

  • در سایت های تبلیغاتی، نیازمندی ها و اگهی ها در گروه های مختلف باید تعریف شده باشد.
  • در این گروه ها نیز باید دسته های فرعی هم وجود داشته باشد.
  • اعضای سایت باید در سایت های تبلیغاتی قابل مشاهده باشند تا امکان ارسال آگهی وجود داشته باشد.
  • در این سایت ها باید نتایج آگهی های رسیده، تأیید شده یا رد شده توسط ایمیل به آگهی دهنده ارسال شود.
  • در سایت های تبلیغاتی باید قابلیت افزودن کلمات کلیدی و ایجاد ارتباط بین دسته های نیازمندی و آگهی ها وجود داشته باشد.
  • روش های پرداخت باید در سایت تعریف شده باشد.
  • امکان افزایش موجودی، مشاهده تراکنش های پرداختی و امکان تأیید یا رد پرداخت در سایت برای مشتریان وجود داشته باشد.
  • برای مشتریان خاص در سایت، باید امکان افزودن یا کاهش اعتبار مشتری وجود داشته باشد.
  • قابلیت اضافه کردن اطلاع رسانی ها و ورود به قسمت اخبار سایت برای مشتریان وجود داشته باشد.
  • امکان ایجاد پکیج تعرفه تبلیغات برای تبلیغات مختلف باید بدون محدودیت وجود داشته باشد.
  • سایت های تبلیغاتی باید امکان بروز رسانی خودکار را داشته باشند.
  • قابلیت مدیریت منوهای سایت و ترتیب گذاری اطلاعات و صفحات در سایت های تبلیغاتی باید وجود داشته باشد.
  • سیستم مدیریت تبلیغات بنر هم نیز آخرین قابلیت سایت های تبلیغاتی است که باید داشته باشند.

طراحی وب سایت 

با ما همراه باشید. شرکت طراحی سایت نوپرداز

منبع: nopardazco.com

طراحی وب سایت تبلیغاتی 4از 5براساس 1134 رای

5 دیدگاه

  • احمد

    مقاله کاملی درباره سایت های تبلیغاتی و طراحی سایت تبلیغاتی بود راستش من اصلا درباره ی سایت ایستگاه هیچی نمیدونستم حتی اسمشم به گوشم نخورده بود تو این مقاله باهاش آشنا شدم

    پاسخ
  • ایزه

    در بخش امکانات طراحی سایت تبلیغاتی یکم بیشتر توضیح بدید. درباره استفاده از هاست و سرور و امنیت سایت هم توضیحاتی بدید. با تشکر از شرکت نوپرداز

    پاسخ
  • گلشن

    درسته که طراحی وب سایت های تبلیغاتی خوب و درآمد زا هست ولی دیگه کپی برداری که فایده نداره پیشرفت نمیکنن یه ایده جدید ظاهر دید بالاخره یه وجه تمایزی باشه

    پاسخ
  • حمیدیان

    الان سایت های تبلیغاتی که وجود دارند خیلی زیاد شدند و رقابت بینشون سنگینه. به نظر کسی می تونه بین این ها برتر باشه که خلاقیت داشته باشه و سایت کارآمدی داشته باشد.

    پاسخ

دیدگاه خود را ارسال کنید

15 + 9 =

پربازدیدترین ها