طراحی سایت اختصاصی | سفارش وب سایت اختصاصی

  • توسط امامی
  • 10 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
طراحی سایت اختصاصی | سفارش وب سایت اختصاصی

در طراحی سایت اختصاصی پروژه مورد نظر نسبت به خواسته های مشتریان به صورت کدنویسی شده طراحی می گردد. در این مدل پروژه ها ابتدا مشتری جزئیاتی از پروژه مورد نظر خود را به شرکت طراحی سایت ارائه می دهد تا برآورد زمانی طراحی سایت و هزینه های مربوط به آن تعیین گردد. در این پروژه ها شرح پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است و می توان گفت هر چقدر شرح پروژه کامل تر باشد، نتیجه نهایی طراحی سایت اختصاصی رضایت بیشتری را برای مشتریان در پی خواهد داشت. شما می توانید جهت سفارش با ما در تماس باشید.

در شرکت طراحی سایت نوپرداز روال کاری به این صورت می باشد که ابتدا مشتری طرح گرافیکی مورد نظر خود را تایید می کند و پس از آن تیم برنامه نویسی شرکت شروع به پیاده سازی سایت اقدام می نماید. با طراحی سایت اختصاصی ایده م طرح مورد نظر خود را به بهترین شکل پیاده سازی نمایید و امکان توسعه و گسترش تمامی بخش های آن را ایجاد نمایید. در صورت داشتن سوال در این زمینه متخصصان شرکت نوپرداز آماه پاسخ دادن به شما می باشند.

شرکت نوپرداز ارائه دهنده خدمات حرفه ای طراحی وب سایت اختصاصی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد. پیاده سازی پروژه به صورت کاملا کد نویسی شده و با زبان php می باشد،همچنین طراحی قالب سایت نیز به صورت کاملا اختصاصی انجام می گردد.

طراحی سایت 

طراحی سایت اختصاصی واکنش گرا

قالب طراحی شده توسط شرکت های معتبر طراحی سایت های اختصاصی به صورت کامل واکنش گرا می باشد. به گونه ای که وب سایت شما در تمامی دستگاه های مختلف به خوبی توسط کاربران در دسترس بوده و آن ها مشکلی در استفاده از خدمات اینترنتی شما نخواهند داشت.

از جمله مهم ترین فریم ورک های حرفه ای که در دنیا برای طراحی سایت های واکنش گرا یا ریسپانسیو استفاده می گردند می توان به بوت استرپ و فاندیشن اشاره نمود. در ساخت وب سایت های واکنش گرا این فریم ورک ها استفاده زیادی می شوند.

طراحی سایت اختصاصی چگونه است؟

در طراحی سایت های اختصاصی همه چیز از اول برنامه نویسی می شود و روند کاری آن با طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا و قالب های آماده متفاوت است. این مدل سایت ها توسط یک تیم قابل پیاده سازی است و هر چقدر پروژه گسترده تر باشد، به نسبت آن نیرو های بیشتری برای طراحی سایت مورد نظر نیاز است. این مدل پروژه ها چون کاملا بر اساس نیاز مشتری پیاده سازی می شوند، در صورتی که تجزیه و تحلیل های ایده اولیه به خوبی صورت گرفته باشد و شرح پروژه کامل باشد، سود زیادی را برای مشتریان خواهد داشت. 

شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره گیری از تیمی حرفه ای و با تجربه پروژه های طراحی سایت اختصاصی را به صورت کاملا دقیق و مطابق با نیاز های مشتریان پیاده سازی می نماید. از جمله مهم ترین مواردی که مورد نظر شرکت است، کاربرپسند بودن وب سایت شما و امنیت آن می باشد که این مورد همواره جز اصلی ترین مواردی است که در شرکت طراحی سایت نوپرداز به آن ها پرداخته خواهد شد.

طراحی سایت با قالب های آماده

طراحی سایت با قالب های آماده، سایت هایی هستند که در گذشته طراحی شده اند و اکنون به صورت رایگان و یا با هزینه کمی فروخته می شوند. در طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده اغلب از قالب های آماده ای استفاده می شود که شباهت زیادی به سایت مورد نظر شما دارد. هزینه استفاده از این قالب ها نسبت به طراحی سایت اختصاصی کمتر بوده و در مواردی که مشتریان انتظارات ویژه ای از وب سایت خود ندارند مورد استفاده قرار می گیرد. 

از مزایای مهم قالب های آماده بدون هزینه بودن یا کم هزینه بودن آن ها است و شما می توانید قبل از خرید قالب آن را به صورت کامل آنالیز کنید. اما معایب این وب سایت ها زیاد هستند که از جمله آن ها می توان به منعطف نبودن آن ها و عدم سازگاری این وب سایت ها با اصول سئو و بهینه سازی اشاره داشت. معمولا کار پنل های کاربری این سیستم ها آسان نبوده و نیاز به جلساتی برای آموزش آن به مشتریان می باشد.

زبان های برنامه نویسی در طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی 

معروف ترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت به صورت اختصاصی php و asp هستند ولی از زبان های دیگری مانند جاوا و ruby نیز می توانیم برای طراحی وب سایت مورد نظر خود استفاده نماییم. زبان asp با استفاده از کتابخانه های دات نت و بستر ویندوز، برای انجام پروژه های وب  مورد استفاده قرار می گیرد. زبان برنامه نویسی php هم با بهره گیری از بستر قدرت مند لینوکس و یونیکس برای پیاده سازی پروژه های طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد. مدیریت پایگاه داده در این زبان با استفاده از mysql می باشد. زبان طراحی سایت php به دلیل متن باز بودن آن قابلیت توسعه و رشد زیادی دارد و به همین دلیل پروژه های طراحی شده با استفاده از این زبان از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردارند.

در آخر این که اگر می خواهید مناسب ترین انتخاب را برای طراحی وب سایت مد نظر خود داشته باشید ابتدا به این موضوع فکر کنید که چقدر در کسب و کار خود جدی هستید. قالب های آماده اغلب وب سایت هایی هستند که مطالبق با نیاز شما طراحی نشده اند. شما می توانید برای شروع کار وب سایت خود از این قالب ها استفاده کنید اما پیاده سازی یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای اغلب با استفاده از طراحی سایت اختصاصی صورت می گیرد و باید لازم است که مراحل بعدی مورد توجه شما قرار گیرد.

جهت سفارش ساخت سایت اختصاصی و اپلیکیشن و فروشگاه اینترنتی حرفه ای با ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت اختصاصی | سفارش وب سایت اختصاصی 4از 5براساس 1697 رای

10 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

2 + 13 =

پربازدیدترین ها