ویژگی های طراح وب سایت حرفه ای چیست؟

  • توسط کربلایی
  • 11 دیدگاه
  • توسعه وب سایت
ویژگی های طراح وب سایت حرفه ای چیست؟

به عنوان یک طراح وب سایت، ضروری است که هنگام طراحی سایت بین کسب و کار و هنر یک تعادلی ایجاد نمایید. هنگام ایجاد وب سایت توجه به نظرات مشتریان اهمیت بالایی دارد و ارتباط آن تیم باید مناسب باشد. اغلب طراحان حرفه ای زمان انجام یک پروژه را می دانند و به همین جهت وب سایت های مشتریان را به موقع تحویل می دهند. برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای نیاز به مهارت هایی دارید که ممکن است از افراد مختلفی به دست بیاید. این ها همان مهارت هایی است که به شما اجازه می دهد تا بالاتر از بقیه بمانید تا یکی از موفق ترین طراحان وب شناخته شوید!

ویژگی طراحان وب سایت 

طراحی وب سایت 

طراحی وب سایت با توجه به سئو

به گفته متخصصان سئو زمان بارگذاری سایت اهمیت بالایی در سئو سایت دارد. همچنین نحوه کدنویسی وب سایت و نحوه قرار دادن متا تگ ها و توضیحات از دیگر عوامل تاثیر گذار در سئو و بهینه سازی وب سایت ها می باشد. به همین جهت توجه به گزینه های مختلف طراحی وب سایت مانند انیمیشن ها، حرکات و یا حتی مقدار رنگ ها یا عناصر اهمیت بالایی دارد. در نتیجه بهتر است هنگام طراحی وب سایت از عناصر طراحی مناسب استفاده نمایید.

اطلاع از اصول اصلی

این یکی از اولین اصولی است که هر طراح وب سایت حرفه ای باید از آن ها اطلاع داشته باشد و در برنامه های کاری خود استفاده نماید. اغلب اصول طراحی وب سایت ذاتی نیستند، به این معنی که همیشه باید در حال یاد گرفتن آن ها باشید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ساخت محتوا مناسب و مرتبط

تلاش کنید در وب سایت خود اطلاعات غلط، لینک های نامناسب، صفحات خالی و محتوایی که هیچ ارتباطی با سایر قسمت ها ندارد، قرار ندهید. همچنین باید این نکته را بدانید که استفاده از محتوا تکراری تاثیر منفی روی سئو سایت شما خواهد داشت.

هر روز نکات جدید یاد بگیرید

بهترین طراحان وب سایت، متخصصان سئو، هکر ها، بازاریاب ها هر روز در حال یادگیری مطالب جدید هستند. آن ها هر روز روش های مختلفی را بررسی می کنند تا ببینند کدام یک برایشان موثر است و کدامیک نیست.

پیدا کردن راه حل ها

همیشه طراحان و مدیران پروژه های مختلف با مشکلاتی رو به رو می شوند. اما طراحان حرفه ای همیشه به دنبال یافتن راه حل اصلی هستند نه جایگزین کردن آن. اگر شما یک طراح وب هستید، باید همیشه به دنبال راه حلی برای مشکلات خود باشید.

به طور منظم با مشتریان ارتباط داشته باشید

برنامه ای برای برگزاری جلسات هفتگی با مشتریانی که پروژه فعالی نزد شما دارند، داشته باشید. این به شما کمک می کند تا بازخورد مناسب را از مشتریان دریافت کنید و مهم تر از همه این که مسیر درست پروژه را مشخص کنید.

تمرین مهارت های ارتباطی

همه طراحان وب بزرگ می توانند با تیم خود ارتباط برقرار کنند و افکار و ایده های خود را بیان کنند یا تغییراتی در حوزه یک پروژه یا کار خاص ایجاد نمایند. وب سایت ها پروژه های بزرگی هستند و یک طراح حرفه ای باید بتواند دیدگاه خود را بیان کند تا دیگران بتوانند آن را اجرا کنند. 

شناختن بازار

هنگامی که شما کاملا از بازار کار خود اطلاعات داشته باشید، می توانید یک طرح طراحی کنید که کاملا مناسب مخاطبان هدف باشد. یکی از موانعی که مانع پروسه طراحی می شود، عدم شناخت کافی از صنعتی است که طراح روی آن کار می کند.

تفکری خلاقانه داشته باشید

رویکرد هر پروژه باید با ذهنیتی خلاقانه و تفکر انتقادی از نظر UI و طراحی گرافیک باشد. همیشه سعی کنید ایده های خود را به جلو ببرید و به دنبال کشف مرزهای جدید باشید.

شرح و داستان پروژه

هر پروژه ای را که شما انتخاب می کنید باید شامل یک شرح و داستان به صورت بصری یا شفاهی باشد. اگر شما یک وب سایت برای یک مرکز تهیه غذای آنلاین طراحی نموده اید، باید وب سایت شما پیام مناسب را برای مشتریان در بر داشته باشد. وب سایت ها یک رسانه ارتباطی هستند، بنابراین مشتریان می خواهند بدانند وب سایت شما چه پیامی را به آن ها انتقال می دهد.

هماهنگی و شخصیت کاری

به دنبال طراحی باشید که برای کار خود تعهد و شور و شوق را داشته باشد و بتوانید به راحتی با او صحبت نمایید. شما برای مدت طولانی با این شخص کار می کنید، بنابراین باید با هم هماهنگ باشید.

مشارکت و ایده پردازی

از همکاران خود بپرسید آیا همه چیز به همان خوبی که در ذهن شما هست پیش رفته است یا نه! تکرار کردن ایده های یکدیگر در طول فرایند طراحی باعث می شود طراحی وب سایت بهبود پیدا کند و به هدف نهایی نزدیک تر شوید.

فعال باشید

شما به مشکلی برخورد کرده اید یا نمی توانید طرحی را درست کنید؟ نگران باشید، حتی حرفه ای ترین طراحان وب سایت هم هر روزه با این مدل مشکلات مواجه می شوند. همه این موضوع را درک می کنند که شما بهترین تلاش خود را انجام خواهید داد.

اطلاع از طراحی سایت واکنش گرا

طراحی واکنش گرا سایت شامل استفاده از گرید های مناسب، تصاویر قابل انعطاف و استفاده از مدیا کوئری ها می باشد که درصورت نداشتن اطلاعات کافی از آن ها وب سایت شما با مشکلاتی در دستگاه های مختلف مواجه خواهد شد.

به جزئیات توجه کنید

در بیشتر مواقع توجه مردم به نکات گرافیکی در پروژه ها باور نکردنی است. توانایی دیدن جزئیات کوچک و بزرگ برای یک طراح حرفه ای ضروری است. 

به نظر شما یک طراح وب سایت حرفه ای چه ویژگی های دیگری را باید داشته باشد؟ منتظر اطلاع از نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

طراحی سایت نوپرداز

 

 

ویژگی های طراح وب سایت حرفه ای چیست؟ 4از 5براساس 1021 رای

11 دیدگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

14 + 9 =

پربازدیدترین ها